mariss: gefeliciteerd met jullie dochter!! haha hier kaartje op order gemaak.. hntm opgenomen, en onderwijl csi aan het kijken... voorstukjes van gtst niet gekeken.. vond het trouwens niet zo'n spannende aflevering.. of ligt dat aan mij....... w2b hoop dat je ff eerder slaapt dan vannacht!! truste alvast! haha lottie: zal je man leuk vinden dat je niet helpt haha (gewoon zeggen dat je last van je buik hebt ofzo goed exuse!!) harde buiken.. denk dat ik die ook heb af en toe heb.... maar die kleine beweegt er wel in.. kweet het ook niet zeker..... ze moet alleen niet langs mijn navel gaan! dat doet mega zeer van zaterdag nog duimerijntje: haha ja veel lezen af en toe! ene ik vind dat er wel een hele lange tijd tussen jou afspraken zit hoor!!
Ow maar Lydia, dan sta je goed in je recht hoor. Dit gaat nergens over natuurlijk!! Ik zou gewoon zeggen dat je er al een week slecht van hebt geslapen. Dat het je stress geeft dat ze je misschien wel 3 dagen te lang laten lopen. En gewoon eerlijk zeggen dat het echt rauw op je dak kwam op de uitgerekende datum notabene!! Ik denk dat ze er wel wat mee doen hoor, kan toch niet anders.. Ik ben trouwens ook geen jankerd in het bijzijn van anderen, dus ik vind tranen toveren ook heel moeilijk op zo'n moment. Probeer dan meestal maar gewoon met argumenten te overtuigen.
thanx duimerijntje.. ja dat doe ik a.s maandag ook echt wel als ik dan nog rondloop.. en indd kwam het nog harder aan omdat t nu EINDELIJK de 5e sept. is ja.. ach ja..
mik hij rijd echt heerlijk!! en jaja wagen past er in ga ook maar morgen even kijken hoe ik de maxicose er goed in kan zetten
Zuurtje, Juffie, Mariss Gefeliciteerd !!!!!! Hier gaat alles zijn gangetje. Vermoeidheid begint een beetje toe te slaan. Omdat de borstvoeding wat achter bleef op de behoefte van J.asper moest ik elke 3 uur voeden, en dan nog eens kolven, en finger feeden. En dat is zwaar. Maar ik heb het er voor over. En moedergevoelens zijn zo sterk, dat is echt bizar. Had nu ook al flink kraam tranen met de gedachte dat ze hem morgen komen prikken voor de hielprik, en dat hij in december 10 uur per week naar het kdv moet. ( laat staan als het zo ver is, ik sta denk ik jankend daar bij de deur als ik weg moet) Lydia ik hoop dat ze je datum gewoon op de 5de zetten. Raar verhaal van hun kant zeg. Ik duim voor je dat ze vanacht nog komt. (zelfde natuurlijk voor alle andere die uitgerekend zijn) groetjes gebakje
gebakje, heavy.. lijkt me ook zo gek ineens ben je mama en is dat kleine hummeltje helemaal afhankelijk van jou .. ! komt vast helemaal goed joh morgen xxx
@Lydia, slaap lekker! Niet teveel over die data nadenken en dromen. zonde van je energie, die heb je hard nodig...
ja ik weet het wel ongeveer.. heb wel vaker kids mee gehad.. mare.. ff vraagje.. rechts achter in is het beste toch???? en dan met de rug naar de rijrichting toch??
Ik weet niet of er echt een beste plek is om die maxi cosi neer te zetten. Als je achterom kijkt, is het wel prettig als je iets van je kindje kunt zien vind ik. Maar ja bij mij de 2e, kan ik ze niet allebei op 1 plek zetten. Dus mijn zoontje die in een grotere stoel zit, die blijft waar hij altijd zat. Rechts achterin. Maxicosi idd zo zetten dat de baby achteruit rijdt. De gordel moet door die beugel die aan de maxicosi vastzit. Aan de voorkant moet ie erover heen. Het is ff uitvogelen, maar als je het eenmaal weet, valt het wel mee. Ik ga ook slapen. Welterusten dames!
thanks duimerijntje... Ik ga ook lekker naar bed... (heerlijk trouwens die klossen onder het bed! kom er veel makkelijker uit hihi) tot morgen en slaap lekker allemaal!