Heb op zw hyves een album gemaakt voor de geboortekaartjes, lijkt me wel leuk om de verschillende te zien... Voor diegene die dat willen delen..
@mik, leuk idee voor de geboortekaartjes ! @tab, succes meid !! Mn vriend zit bij defensie en is dus deze week op oefening ... geeeeeen idee waar hahah (normaal zit ie op een uur rijden van ons huis ... maar nu ??? )
@ Franka en Zuurtje was een leuke namen voor de jullie meisjes! @ Franka, fijn dat je nu een positieve ervaring hebt gehad met de bevalling en dat ze t zo goed doet. @ Mik, ik ga ff kijken. @ Tab, dikke knuffel. Toch fijn dat ze je gaan helpen als die pijn niet meer te doen is.
Tab en want2be, sterkte.. Ik kom me ook weer ''afmelden'' voor vandaag.. ben misselijk en moe.. dus ga rustig aan doen. Misschien tot vanavond.
Hey meiden Net bij de vk geweest. Ukkie is nog steeds niet ingedaalt. Verder doet hij het prima en heeft ie aardig wat ruimte in mn buik zei ze. Ze zei wel dat ik echt rustiger aan moet doen en ik moest nu toch echt wel even mn urine laten checken. Dus nu toch maar gedaan (vorige keer was de praktijk gesloten toen ik kwam). Assistente zei dat het eigenlijk ochtendurine moest zijn, maar wilde wel even kijken. Ze zag idd wat in mijn urine, maar wilde overleggen met de ha. Moet dus na 14:00 terug bellen. Hopelijk geen antibiotica... VERDER baal ik ook!!!!! Hier ga je dus echt pas de eerste keer naar de gyn met 42 weken!!! DAN gaan ze PAS kijken hoe en wat! Belachelijk!!! Strippen doen ze pas voor het eerst met 41.5 weken...ook absurt...Ze zei wel dat ze bij mij wel zou overleggen of t niet anders kon als ik in de buurt van dat termijn kom. Dit omdat ik zoveel pijn heb enz. Franka Lekker hoor dat jullie zo genieten! En super dat ze goed aankomt, dat zal je wel rust geven! Klinkt best als een goede bevalling! Netjes gedaan Tab Spannende dag dus! Lijkt me wel raar als je misschien ineens wordt ingeleid!
hihi ik heb net uit verveling een ander tv abonnement genomen ... zodat ik nog meer zenders langs kan struinen ! @sunshine mama, gelijk heb je , lekker rustig aan doen hoor !
zuurtje, juffie en Marris nog proficiat met jullie beebjes... Hier alles redelijk rustig... alleen last van meer druk van onder en steken in rug, maar denk dat babyboy nu helemaal vast zit in bekken... want voel hem nu altijd op zelfde plaats bewegen...
lottie: das wel heel laat... jeetje.. nou hopen dat de beeb zich eerder aandient!! en hoop voor je geen abkuur
@Lottie, nou dat is ook een lekker bericht zeg. Wel tegenstrijdig allemaal hoor. Zal eens goed informeren morgen bij de VK hier. Ik weet wel dat het zkh hier de regels/richtlijnen bepaald. Spoannend de uitslag van je urine. @Sunshine, sterkte....rustig aan. @Babyleeuwtje, hmm ok niet lekker op oefening, neem aan de hele tijd buiten? Lekker weer.. Heb je al gerommel in je buik? @Cos..nog even meid. @Smile, hoe gaat ie?
Rinke Dank je. Hoop ook dat ukje gewoon lekker eerder komt dan. Nog kwartiertje en dan kan ik bellen naar de ha. Mik Ja maf toch!? Ze adviseren juist om niet door te lopen na 41 weken overal. Ze zei dat de gyns hier niet makkelijk zijn. Lekker dan. Blij dat ik t wel even gevraagd heb, want valt zo rauw op je dak als je al 40 weken bent! Zou idd ook maar even informeren! Als ik t red tot 40-41 weken dan moet ik maar vast gaan oefenen met heeeel zielig doen. Het ziekenhuis bepaald idd, maar als ze een heeeele goede rede hebben dan kan de vk wel inspraak hebben. Hmmzzz
meid, ik hoop dat ze je gaan inleiden. DIt is niets.... dan maar snel die kleine in je armen en snel opknappen. sterkte meid!
Nou Lottie ik vind het ook een beetje vreemd hoor .. Sowieso vind ik de verschillen qua VK en ziekenhuis hier heel extreem.
ik vind die verschillende maatstaven ook maar raar.Er zou tochgewoon een standaard protocol moeten zijn!!! Idd wat een hondenweer!!!