September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Knuf meiden!! Hier word je ook pas ingeleid met 42 weken, maar vanaf dat je 40 weken bent moet je om de dag aan de monitor...

Waar kun je dat pendelen doen met de datum?

2. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@lydia, nou normaal kan ik hem wel gewoon bellen , maar hij is in opleiding en op oefening ... en dan zijn ze wel streng en mag hij zn telefoon niet mee ! nou heeft ie hem wel mee genomen hoor :) maar hij zit ergens midden int bos dus waarschijnlijk kleine kans dat ie ook echt bereik heeft !

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    nou meis!! heel veel suc6!! hoop dat het snel gaat gebeuren voor je!!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    u go tab! fijn dat ze je inleiden .. SUCCES :D!

5. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Succes Tab!!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    babyleeuwtje.. ohke ik snappum..
    maar is lijkt me wel 'eng' t kan toch elk moment gebeuren..
    ach beebje moet 'gewoon ;) ' even wachten

7. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Heel veel sterkte!!! Hopelijk gaat het nu voorspoedig en kunnen we je snel feliciteren :)

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @tab, spannend!! Zet m op!

9. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    W2b: Wat een rot streek van die vk.. Ik snap echt niet dat ze zo met zwangeren omgaan. Die laatste weken zijn loodzwaar.

Ik zat gisteren te denken; als ik 2 keer pas met 42 weken beval, dan loop ik totaal gewoon 8 loodzware laatste weken langer dan iemand die 2 keer met 38 weken bevalt. Wat nou laatste loodjes? DAT zijn pas laatste loodjes :( Dat lijf wat echt gruwelijke proporties aanneemt en dan te bedenken dat je een kind van 3500 gram (zoontje was trouwens 3800 gram) nog even 8 weken langer meezeult. Maar ja kop op en aftellen maar, hoewel ik het wel zat ben af en toe.

Vandaag een druk dagje gehad. 's Ochtends fitnessen bij de fysio, daarna even blijven zitten bij m'n schoonmoeder. Toen naar huis en buiten 'gespeeld' met m'n zoontje. Gelukkig hebben we toen ruim een uur buiten gespeeld, want nu is het echt geen weer meer! Naar binnen, broodje eten, allebei op bed en nu is hij aan het spelen en kijk ik ff hier.

Ik vind een eerste controle op 42 weken trouwens echt laat. Ben wel blij dat dat hier iig met 41 weken al om de dag gebeurt.

@nesteldrang: Die is hier ook duidelijk aanwezig!! Ik word er helemaal niet goed van. Ik zie overal poetswerk, maar ik heb gewoon geen energie om het aan te pakken. Dus loop ik een beetje te mopperen als mijn zoontje met zijn vieze handen over de tafel heen gaat, of de ramen WEER vies maakt (arm kind). Die ramen moeten echt blinken deze zwangerschap, waar haal ik het vandaan? Ik heb trouwens ook mijn gordijnen vorige week gewassen. En de keukenkastjes van binnen en van buiten gedaan.

Maar ik merk ook dat die hamsterdrang weer aanwezig is. Bij mijn zoontje had ik toen alles dubbel in huis en heeeeel veel voorraad. Dat begint nu ook weer te komen. Alsof de winkels niet meer open gaan na mijn bevalling?! Ik had mijn man ook al de opdracht gegeven om met de boodschappen veel pakken drinken in te slaan. Morgen wil ik nog even shampoo enzo voor mezelf kopen. Misschien ook wat blikken soep in voorraad nemen en ook zelf een grote pan maken en invriezen. Ow jee, zou de hongersnood uitbreken? hahaha

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha zo klinkt het wel .. alle winkels dicht na je bevalling ;)

hier helemaal geen 'last' van .. hebben zelfs alleen eten voor diezelfde dag en soms ook voor de dag erop in huis..
    (hebben wel een voorraadkast met wat eten/snoep/soep/drinken in huis maar niet echt met complete maaltijden )

11. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hamstergedrag@ Heel bekend, maar heb dat de hele zwangerschap al. Ga je naar de winkel voor 1 bak ijs, kom je er met 3 uit...

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik ben ook weer terug van de VK. Ze hebben niks gedaan ze stoppen met de behandelingen en sturen me terug naar het UMCG.. Thuis bevallen mag niet meer.

Donderdag om kwart over 9 moet ik in het umcg zijn en dan zien wat die gaan doen.

Vind het wel jammer dat ze dat nu nog doen die laatste mogelijke 3 weken. ben maar 10 weken bij de VK geweest had net zo goed in het UMCG kunnen blijven.

Baal best wel zit nu ook met ontzettende buikpijn op de bank.

13. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Jeetje... het is wel feest bij al die verloskundigen deze dagen...

Balen dat je gewoon teruggestuurd wordt naar het UMCG. Waarom eigenlijk?

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Knuf met pijnstiller voor jou!

15. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@cos, hmm dat is wel een hele teleurstelling !! had echt verwacht dat je kleine mannetje er ondertussen wel zou zijn of op zn minst echt onderweg...maar goed dat had je zelf vast ook ....

@lydia, jaa is zeker best eng haha , gelukkig slaapt er wel elke nacht iemand hier zodat ik niet alleen ben mocht het gebeuren hihi

@hamsteren, oow hou op !! hahah ik koop volgens mij eten voor hele weeshuizen !

16. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Knuf lieverd!

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    snap dat je daar van baalt! suc6 donderdag!

18. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Ik kwam snel even spieken, maar nog geen beebjes vandaag..?

Cos, nou balen zeg!!!! Ik hoop dat ze je donderdag kunnen helpen..
    sterkte!

Als het me lukt kom ik vanavond weer even bijlezen..
    Ga me nu klaar maken voor bezoekje aan de Gyn..

19. Tab spannend en succes

Lees dat veel dames een knuffel kunnen gebruiken

Hamsteren, vandaag en gisteren alles bijgevuld voor maand, dus ken het wel ;)

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Cos, ontzettend k voor je...:x:x

Niet echt de dagen van de VK's deze week...
    Nou ik moet morgen dus wie weet wat daar gaat gebeuren...

@Sunshine, sterkte bij de gyn.

Deel Deze Pagina