wat fijn datje ingeleid wordt!! Hopelijk lezen we in het volgende berichtje van jou,dat je bevallen bent. Zet hem op!
rinke, oh jammie spareribs.... Wij eten aardappelen, worteltjes en vissticks. Niet echt hoog culinair
Pannenkoeken gaat man hier maken. En dan op de bank want vanaf 18 uur Finland - Nederland. Zoon ook blij want vrikdag begon de wedstrijd veel later dus mocht hij niet kijken.
bah voetbal... mmm.. ga maar meteen mijn programma's opnemen, (ik gun mijn man de tv wel voor een avondje.. zit er al de heledag achter hahah)
Wij hebben snert gegeten uit zak. Lekker makkelijk Adnalie waarom ze me doorgestuurd of teruggestuurd hebben is mij niet helemaal duidelijk. Mijn rug is 1 van de hoofdredenen die houd het niet lang meer vol op deze manier. Dat komt natuurlijk door dat ongeluk.. Naja we zullen het donderdag wel horen.
hier straks al kippen-maaltijd-soep op met brood en heb nu geen honger meer .. zo naar ons thuis ff op bezoek en ga dan denk nog ff een frietje.. !
Jeetje ik ben nog steeds een beetje van slag merk ik door het bezoekje aan de VK. W2b hoe is het met jou nu meis ?
hahaha ja de hele dag erachter dan s avonds maar lief zijn he. als het goed is, is het voetbal om 21 uur afgelopen