hay meiden.. cos: hier de douche ook ff gedaan! goed idee aahh.. konijnenslofjes pittig. rosa: 24-8 spannend!! wat een eigenwijs, nu al met dat draaien, hopen dat ie weer goed draait. babyleeuwtjë: lekkere vakantie gehad? aichaatje: leuk he die zeeman dingen! echt geweldig vind ik het.. ene lekker zo laat uit bed doe je goed!! je moet toch rust houden hihi ene tomatensoep kan je me voor wakker maken juffie: mijn man denkt dat het eerder komt ook begin september tja we zullen zien he... lydia: beetje rustig aan doen he geniet van je tapas! hier net 2 vriendinnen op vistie gehad 1 er van had haar 2 kids mee van 1 en 4.. pff.. hihi ik heb te veel gedaan en dat is niet veel ben er helemaal moe van.. heerlijk heel mijn tafel onder de chocola (had een kinder suprise ei gekocht voor ze, vonden ze helemaal leuk) straks lekker bij de snackbar eten, ik heb geen puf om te koken.. nu dus ff rustig op de bank bij komen daarna eten.. owja.. auto is weer terug van het nakijken. het was iets in de radiateur ofzo dat het koelwater niet door kon lopen het ging koken en er dus bij de dop uitspoot.. is nu allemaal weer verholpen.. ( ik ga zoiezo niet meer alleen lange stukke rijden alleen eerst maar ff gewoon in het dorp..) ( ik ga wel kijken of ik hem kan inruilen hoor.. maar eerst ff mijn ouders terug van vakantie dan kan mijn vader daar ff mee helpen...)
@aichaatje, lief al die kadootjes !!! enne toch heerlijk zo lang uitslapen.... moet het er nu nog maar van nemen hoor hihi @rosa, hopen dat jullie smurfje dan ook naar zn mama luistert @juffie, kan je onderhand nog wel noodles zien ?? was er een tijdje "verslaafd"aan maar heb ze helemaal tegen gegeten ! & beterschap met je kleine mannetje ! @lydia, wooow jij bent fanatiek !!! nesteldrang ?? en heeerlijk tapas !! zat me vanmiddag te bedenken dat t eerst wat ik straks ga eten een broodje carpaccio is !! @rinke, ja hoor heerlijke vakantie gehad !! maar ben nu ook wel blij weer thuis te zijn, had er niet aan moeten denken in het buitenland te bevallen ! gelukkig is je auto weer gemaakt !! je merk pas hoe afhankelijk je van zo een ding ben als je hem even kwijt ben he, enne een kinder surprise ei geven ... dat is vragen om problemen hahah (kan ze zelf trouwens nooit weerstaan bij de kassa ! )
@Rinke... wel lekker zon ei maar daar zit inderddad kliedergarantie op Een portie soep jouw kant op dus
haha en ik zag dat de vloer ook nog weer een poetsbeurt moet hebben.. (het roze legingtje was zwart) oepsie...
zo vandaag is mn wc weer opnieuw betegeld ben weer helemaal happy nu even frietjes eten met de kids daar hadden ze weer eens zin in. @ juffie beterschap met je kleine man @ lydia lekker he die nesteldrang ik kwam eerst niet aan mn strijk toe omdat ik er geen zin in had heb vandaag alles weggewerkt haha en dan beginnen we morgen weer opnieuw @ rosa leuk dat je al weet wanneer de dag is je hebt het nog lang volgehouden. @ rinke gelukkig rijd je auto weer scheelt ook weer voor het inruilen. dikke knuff voor iedereen en een fijne avond allemaal
@ Rinke: bedankt voor het compliment! @ Lydia: hihi ik snap dat je mn echte naam niet helemaal linkte aan want2be @ Rosa: Ai een stuit is minder fijn! Meid jij kan gewoon gaan aftellen nu!! @ Babyleeuwtje: welkom terug! @ Aicha: das lekker laat wakker worden hmmmm @ Moettie: wel fijn dat je kleintje zo actief is als het moet @ Juffie: aaahh beterschap! @ Rinke: mooi dat het te verklaren is waarom je auto kuren had! @ Dammir: dat kun je mooi van je lijst afvinken! @ Hier: nu uitgeput. Heel de oven schoongeboend. Niet aan te raden aan andere zwangere vrouwen hihi. Verder een heerlijk dagje gehad en proef-cupcakes gebakken voor het kraamfeest. Was echt top!
Nou mijn schoonzus zit hier dus die trappelzak af te maken! Anders blijft ie liggen En nu wil ik ook wat doen! Heb nog aardig wat bollen over... zonde toch! En heb echt hele leuke dingen gezien online met filmpjes, slofjes met bloemetjes en hartjes etc lekker girly!! Ga t gewoon proberen... weet ook niet of t wat voor mij is hoor hihihi
Leuke Cupcakes hoor !! Ik zag vanmiddag bij de AH in het vriesvak mini choco cakejes. Ik dacht als ik die nou eens met blauwe muisjes versier is ook wel leuk voor de visite.
Hier krijgt de visite ouderwets beschuit met muisjes hihi En als ze willen en lief zijn een stroopwafel ofzo Hai!!!---- wat zijn jullie allemaal aan het uitspoken--- Aichaatje burgerlijk aan het haken Goed dat je je schoonzusje aan het werk zet hehe.. DOe je slim
Oh ja beschuit met muisjes hebben we ook gewoon hoor. Maar vind het wel leuk om ook iets anders op tafel te hebben. Aangezien ik geen zin heb om te bakken en te doen. Dacht ik die mini cupcakes doop ik in witte choco en dan plakken die muisjes daar wel op. Leek me erg leuk.
Ik heb wat haakpatronen en vanmiddag bij moeders naald en garen meegenomen. Snap er geen #@$^$%^&%^van echt......... geloof niet dat het iets voor mij is.
Zien er goed en lekker uit de cakejes.... Hier na de zwangerschap de webshop en website weer oppakken koekjes, taarten, cupcakes en zeep lekkere combi hahaha
heb een een ijsthee gedronken in de kroeg was ff gezellig.. merk wel dat een barkruk toch niet zo lekker meer zit.. hihi mijn buik gaat echt in de weg zitten.. (zit liever achter over) nu nog ff lekker tv kijken en dan naar bed...