Ik heb ook slecht geslapen helaas. Ook vaak plassen, hoofdpijn, warm en keelpijn (die nu over is gelukkig, had het wel al 2 dagen zonder verkoudheid). Nu net de kids naar school gewerkt en ik ga ook nog ff terug naar bed denk ik *gaap*. Wil vanmiddag de babysite gaan bijwerken, loop beetje achter en wil hem bijgewerkt hebben als hij geboren wordt dus mag wel een beetje gaan opschieten nu. Vanmiddag om half 6 naar de verloskundige.
Oh wat raar... ik werd ook wakker in een bloedvlek.... bleek ik lekker een bloedneus te hebben in mijn slaap. Maar vervelend om nu niet lekker te zijn! Beterschap voor jou en Lottie!!!!!
Duimerijntje wat vervelend! Ik ben echt nooit ziek, dus kan me niet voorstellen dat ik t nu wel word. Hoop het maar dat t niet doorzet. Ben dus alleen toen k zwanger was van M verkouden geweest (was toen steeds rond de -15 buiten haha). Hopelijk voel jij je snel beter! Mik als KPN nu wel meewerkt dan MOET m'n internetpakket vandaag bezorgd worden!! Heb gelukkig van de week wel drie proefdrukken v geboortekaartjes bestel via m'n moeder dr laptop (gewoon zonder tekst). Oh bah rotnacht! Hopelijk slaap je zo nog even Want2be ik ben niet ziek hoor. Tot nu toe alleen keelpijn gelukkig!
Ach ja moet ik me ook maar vaker laten horen denk ik dan....... Met mij gaat het redelijk, hechtingen gaan er langzaam maar zeker uit, de VK heeft er gisteren 2 verwijderd dus kan iets beter zitten en opstaan enzo maar het is echt helemaal bont en blauw van onder. Ronald keek gisteren voor het eerst toevallig mee met de controles en zei later ook schrok me echt de ..... het is blauw, groen, paars van onder niet normaal. Verder is het emotioneel allemaal nog even niet te bevatten, gisteren ook maatschappelijk werk aangeboden gekregen en daar gaan we ook gebruik van maken. Die eerste 8 minuten na de bevalling wens je echt niemand toe. Gelukkig krijg ik wel steeds meer vertrouwen in ons ventje dat ie het ook ECHT goed doet maar hij heeft ons zoooooooo vreselijk laten schrikken. Op mijn 18e ben ik mijn eerste stiefvader aan een hartstilstand verloren, die heeft 10 dagen na het 1e infart op de IC gelegen maar had zo vreselijk veel zuurstofgebrek gehad dat een "normaal" leven er nooit meer in had gezeten. Uiteindelijk is een 2e infarct hem 10 dagen later fataal geworden. Gelukkig heeft Kaj geen enkel teken van zuurstofgebrek en zijn alle testen daarop zo goed dat we er ook niet bang voor hoeven zijn maar het heeft gewoon tijd nodig ook bij mijn moeder. Gelukkig praten we er veel over maar de tranen van geluk stromen soms rijkelijk. Me bio-pa is 1 keer in Sophia paar minuten geweest en een zondag heel even. Was ook zo weer weg. Of ik zijn zus een kaartje had gestuurd. Nee die 2 zussen van hem heb ik in de laatste 28 jaar hooguit 2 keer gezien en dat wsa toen ik rond de 12 was voor het laatst zou niet eens (willen) weten waar ze wonen. Die ene zus wil een keer langskomen met mijn vader, prima maar verder heb ik er gewoon niets mee. Vanacht heeft ie heeeeeeel lang op mijn buik geslapen, eigenlijk de hele nacht. In zijn wiegje is niet zo'n succes ik heb ook liggen slapen zo dus iets minder vermoeid. Straks lekker de kleine bink in badje doen en rusten en daarna effe een boodschapje doen en met zijn 3tjes naar buiten als het weer het toelaat.
Thanks!! Hoe is het met jou? Ik moet vanmiddag naar de VK, net gebeld of er iemand in de ochtend is uitgevallen maar helaas.
@Rosa, 1 troost 'van onderen' komt weer helemaal goed. Ik had 12 hechtingen, zag er ook dik en bont en blauw uit, nu weer helemaal normaal hoor..(voor zolang het duurt hahaah). Heftige start voor hem he. Had hij een hartstilstand dan? Of kon hij niet zelf ademhalen? Wat goed dat ze maatschappelijk werk hebben aangeboden. Tranen van geluk, heerlijk! Het is je ook gegund, de zwangerschap was al 1 grote onzekerheid. Lekker he dat kleine lichaampje op je buik, ik kon daar ook zo van genieten. Nou je bio-pa is wel langs geweest dus. Tja dan ineens beginnen over kaartjes naar zijn zus, wel apart. Binnenkort maar ff bellen dat is makkelijker. Fijne dag, lekker wandelen, het is in ieder geval nu droog. @Lottie, o nou ik hoop dat KPN meewerkt. Mijn zus is begin aug verhuisd en had alles netjes ruim van tevoren aangevraagd en opgezegd. Tot op heden geen internet en tv... Is wel een nieuwbouw wijk trouwens. Spannend de proefdrukjes...leuk als ze snel komen.
Tja... hier gaat het wel! Heb tot mijn verbazing aardig geslapen!! Ik ga vandaag een bellen met de vk praktijk. Volgende week wil ik in ieder geval een vk die ik vertrouw. Succes vanmiddag!!
Goedemorgend Tab en sunshine succes Hopelijk nog een paar dames die mogen volgen Hier last van buik, bij elk nies of hoestbui krampt hij ineen en babyboy houdt zich wat op de achtergrond. En fietsen vind ik nu ook niet leuk meer
Heel verstandig!! En ook duidelijk aangeven WAAROM je die andere wil hoor. Zoals je nu ziet hoe het hier de afgelopen dagen gaat, pff dat schiet gewoon niet op. Ik heb een normale controle, niks bijzonders, sta ook meestal binnen 5 min weer buiten. Waar bestel jij trouwens die foto albums? Ik probeer steeds verschillende maar heb nog niet de perfecte qua prijs / kwaliteit.
Goedemorgen meiden!! Weten jullie dat van de lijst er al 15 zijn bevallen en 17 niet? Hier goed geslapen, maar nog steeds zooo moe!! Gisteravond gerommel, balen, veelste druk hier, k`ga vandaag op zoek naar ene schoonmaakster! Deze mag er echt niet uit voor de 28ste want dan komt m`n moeder als het goed is!
Ben best fan van Albelli. Die kwam als één van de best geteste uit (of dé beste - dat weet ik niet meer). Hema is een stuk fletser. Kruidvat schijnt ook goed te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Heb al 2 cm ontsluiting! Weeen gaan goed en ik kreeg de complimenten over hoe relaxed ik het doe. Mijn buddy, blike, heeft vannacht d'r vliezen gebroken dus ligt ook te werpen hihi. Net 3e tabletje gehad om te verweken, en verpleegster verwacht voor 1600 het kindje geboren zien te worden. Leuk verjaardagskadootje voor mijn broertje!
Ja de hele zwangerschap is inderdaad heftig geweest en toen hij er uiteindelijk uit was haalde hij geen adem en stopte zijn hartje, hij is zo snel weggehaald dat Ronald de navelstreng niet eens door kon knippen (jammer maar gelukkig niet het allerergste) en daarna is hij 6 minuten gereanimeerd, dat hoor je alleen van zeggen, we mochten er niet bij zijn........... je wereld stort echt in op dat moment hoor. Zuster hield ons wel op de hoogte en na 6 minuten zei ze, ze zijn gestopt met reanimeren. Gelukkig er snel achteraan dat ie roze zag en bij geblazen werd met zuurstof dus dat ie zelf hartslag had maar die minuten zijn echt 1 grote HEL. Zo vreselijk veel angst, stress nog eens bovenop de hele zware zwangerschap begint nu echt zijn tol van me te eisen. En het is inderdaad fijn dat ze Maatschappelijk werk aangeboden hebben want dit heft tijd nodig en dan is het denk ik wel prettig om er met iemand over te praten en handvaten te krijgen hoe er mee om te gaan en hoe het beste te verwerken. 1 ding weten we wel en dat is super super super veel genieten van elkaar.... Ik hoor piepjes uit de box, meneer is wakker aan het worden, tijd voor het badje!!
Tab dat gaat lekker ! Zet hem op he vanmiddag of vanavond ! Buddie ligt zelf dus ook te bevallen ws wat een toeval haha. Fijn dat het goed gaat Rosa en dat je nu alles kan gaan verwerken samen. W2B goed dat je gaat bellen hoor ! Duidelijkheid is wel even fijn.. Hoe is het met Lydia vandaag ? Mik Suc6 bij de VK !! Hier komt mn schoonmoeder schoonmaken ofzo hoorde ik gisteren van mich .. Volgens mij is alles schoon genoeg het bed hadden we gisteren samen al gedaan. Naja dan kan ze me wel helpen met boodschappen doen. Ik heb een rare onrustige nacht gehad niet zozeer door buikpijn maar gewoon in mn hoofd. Kindje was ook erg rustig. We snappen het allebei nog niet helemaal dat je gewoon zonder extra uitleg naar het umcg word gestuurd. Ik ga dus morgen ook zeker wel vragen aan de Gyn wat de reden is in de verwijsbrief.
@Rosa: wat een heftig verhaal joh! Vooral alle hulp aanpakken die aangeboden wordt om te dit te verwerken. Een bevalling is al heftig, laat staan als er zoiets gebeurt. Maak je over die onderkant geen zorgen. Dat komt echt weer goed!! Ik keek na een week en het zag er niet uit, heb huilend tegen mijn VK gezegd dat ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Zij vond het er prima uitzien?!! Het is uiteindelijk wel weer goed gekomen! Duurde bij mij overigens wel langer dan gemiddeld, maar goed het kwam iig goed!! @Tab: Wat goed joh!! Zet 'm op en wat heerlijk om vandaag je kleintje te gaan zien!! @Mik: suc6 bij de vk!! @W2b: Veel plezier met winkelen. Hopelijk doet al dat lopen iets met de buik en beginnen de weeën vanavond ineens! Waar is Lydia idd? Ik denk dat ze aan het bevallen is!! Zet 'm op meid!!
fijn dattie het zo goed doet !! haha ja ik ga je nog steeds smsen hoor ! maar ja dan moet die kleine dondersteen wel komen !