jeetje nee wat een klote bericht, zit hier te janken en vol ongeloof naar het scherm te staren... hoe kan zoiets nog gebeuren... ze was al zo ver! Oneerlijk. Aichaatje heel erg veel sterkte en als je een luisterend oor nodig hebt ben ik (en vast heel veel onder ons) er voor je. Heel veel sterkte voor jou en je gezin!
Ik ken Aichaatje van het andere topic 'prematuurtjes', de cerclagedames. Ik volgde haar hier een beetje mee omdat ze hier meer kwam meeschrijven. Ik ben er compleet van aangedaan.... Allereerst toch een dikke Proficiat meid met Sarah* en terzelfder tijd mijn innige deelneming met dit groot verlies... Zo gevochten voor de zwangerschap tot een goed einde te kunnen brengen en dan gebeurt er zo iets, er zijn geen woorden voor... Het allerbeste voor jullie gezin Aichaatje, veel sterkte XXX Liefs Linske
@Tab: natuurlijk ontzettend gefeliciteerd met je kleine wonder (want zo zie ik het nu steeds meer) maar het voelt een beetje dubbel nu uitbundig te reageren
Buddy nieuws Mik!!!!!! Hi ben net bij Vk geweest, heb 2 cm ontsluiting en baarmoedermond half verstreken. Ze heeft me gelijk gestript nu afwachten of het iets doet. Heb nog niet terug kunnen lezen, ben net terug uit het ziekenhuis!
Neeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Och....ik zit met kippenvel van mn tenen tot mn kruin...........Arme Aichaatje, man en kinderen......... Wat erg....dit mag niet, dit kan niet...... Lieve lieve Aichaatje, ik weet niet goed wat ik kan zeggen. Aller eerst gefeliciteerd met je dochter en tegelijk gecondoleerd met dit vreselijke verlies...........We denken aan je...heel veel sterkte in deze vreselijke periode........
Aicha lieverd ... Wat kan je zeggen ik heb geen woorden kippenvel toen ik het net hoorde van Mik... Tab meissie gefeliciteerd prachtige naam !! Getsie ben dr echt even helemaal naar van hier
Ik zit hier ook al de hele tijd stil naar me scherm te staren. Dat is echt verschrikkelijk! Aichaatje en familie: Gecondoleerd met het verlies van jullie dochtertje, heel veel sterkte en kracht toegewenst!!
Tab Idd dubbel, maar natuurlijk hartstikke gefeliciteerd!!! Mik Hopelijk heb je snel je meisje in je armen! Veel succes!!! Verzoekje Zullen we een condoleance topic voor onze Aichaatje openen?
Tab: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! hoop dat het allemaal goed verlopen is. Geniet van de kraamtijd!
doen! zeker... alle steun lijkt me welkom en het lijkt me voor haar ook minder zwaar dan hier tussen alle geboortes door te moeten lezen...
Ik schrijf hier bijna niet meer mee, maar schrik heel erg van het bericht van Aicha... Zit hier gewoon te trillen op mn stoel... Meis toch, zo gevochten voor een voldragen zwangerschap en dan alsnog je dochter verliezen... Toch ook gefeliciteerd met de geboorte van S.arah*, ze zal altijd als een vlindertje met jullie meevliegen... When we look in heaven All we see is blue When we look any further Than we'll see you You were our sister and daughter Now you are our star We will allways love you Wherever you are Heel veel sterkte...