September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Slaap Lekker Ladiees en beebjes !!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen dames!!

3. juffie2008

Allemaal aan het uitslapen?? Bofkonten...
    Hier een minimopsje wat om 07.00 wakker was.. ach gister zo lang geslapen hihi...
    (mij hoor je niet klagen hoor..)

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Goedemorgen ;)

Was ook verschikkelijk vroeg, werd gek van de pijn in mijn bekken ;( mijn vriend gaat vandaag met zijn petekindje naar ar neon, ik baal als een stekker dat ik niet mee kan. Leek me echt heel leuk!

5. dammir

dammir Actief lid

8 jan 2011
    100
    0
    0
    goedemorgen

6. juffie2008

ar neon? Wat is dat?

@ Loepie
    Vervelend zo he die laatste loodjes :(

Ik moest vannacht tig keer piesen haha.

7. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Me too!! Man wat ben ik vaak wakker geweest :(

8. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen allemaal!!! :)

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    goede morgen allemaal...

ben ook wakker geweest..(met dank aan mijn man die de sleutel vergeten was uit de kroeg mee te nemen :s)

zo aankleden en om 11uur op naar appelscha naar mijn oma met mijn zussen (pff wordt een lange dag hihi... maarja je moet af en toe wel gaan he..)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goedesmorgens!!!!

Hier aardig geslapen moet ik zeggen. Helaas werd ik om 7.15 wakker bebeld door mn zus. Die vliegt vandaag terug vanuit maleisië naar nederland. Is 5 weken weggeweest (ook naar thailand).
    maar goed.... ik kon dus niet mer slapen, en dochterlief hoorde ik pas ron 9.30. Beetje jammer dus.

Maar ik heb wel 2 uur genoten van een heerlijk drukke beeb in mn buik. Wil er steeds een filmpje van maken, maar volgens mij heeft de kleine nu al cameravrees hahahaha.

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk is dat he telkens als ik hier met de camera zit dan word hij ineens rustiger... whaha

Ik heb al best wat leuke filmpjes van de hik en karate trappen.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja precies, zo gaat dat dus hier ook.... zodra ik de camera aanzet wordt ze rustig. Staat hij weer uit, gaat het weer tekeer hahaha.

13. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@ want2be, superleuk die cupcakes !! wil dat ook gaan doen alleen dan de blauwe variant hihi, heb alles al in huis dus zal binnenkort ook maar is gaan proefdraaien ;)

@aichaatje, succes met haken :) laat je ons wel je creaties zien ?

@rinke, dat herken ik wel, dat een barkruk niet lekker meer zit hihi .... we moeten ook maar gewoon lekker blijven bankhangen ;)

En voor iedereen : Goedemorgen !!

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hihi maar het is zo gezellig in het dorp..... en het kan straks niet meer zomaar hihi (morgen is er een buitenbandje in het dorp ivm de kermis... ff kijken hoelang ik dat vol hou....) ik ga trouwens alleen als het niet regend hihi..

IK zit te wachten tot mijn zussen hier zijn.. zouden om 11 uur komen hahaha.. ach het is nog vroeg ;)

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

voel me vandaag al beter dan gisteren

heb wel alles gelezen maar weet niets meer
    maar een algehele knuf voor iedereen
    ik spring er hier weer even in

16. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Goeiemorgen hier ego berichtje:
    Wat een K*T nacht, pffff 8 keer wakker geweest, door de waterige afscheiding toch nog natte onderbroek(tekort maandverbandje) te lang op 1 heup en die gaat dood voelen. ach ja hoort erbij zeggen ze, maar is toch niet fijn.

@ want to be, heerlijk uitziende cupcakes, ga je die ook na de geboorte trakteren zag maar?
    @ Dammir, weet jij ook al een datum dat je ingeleid wordt? Of hou je die liever voor jezelf?
    @ Rosa, spannend nog 11 dagen!!!!!! 24 augustus de grote dag!! Kun je er een beetje naar toe leven of is het nog heel onwerkelijk?
    @ Rinke, haha fijn is dat he, dat je buik in de weg zit. Heb je ook dat je soms niet meer weet hoe je moet zitten? Auto kan nog ff mee?

Vandaag lekker niks, me man is nu aan het stofzuigen, gister hebben we al boodschappen gedaan. Dalijk de badkamer ff samen doen en wassen. Vanavond bbq bij ons voor dat iedereen naar de Kuip gaat.

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gut murning :) LOL

Nou hier ook een !@#nacht, heb nog nooi zon zuurbrand gehad..kon wel janken van pijn... en piesen he..

Heb gisteravond mijn 1e bloemetje gehaakt (met veel te kleine naald) Via filmpje... misschien ook idee voor jou Rosa??
    Zo even bloedprikken... bloedbeeld,suiker en stollingswaarden.. dan ga ik gelijk even wat haak spul kopen ;)
    Hubby komt deze week helemaal niet grrrrrrrrrrrrrrrrrr lekkere timing :(

18. juffie2008

zo ik lig ff lekker te luiwammesen... er staat een preitaart in de oven,ruikt wel erg lekker ;)

Mnzus komt zo langs met haar vriendin, gezellig!!

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hoe maak je dat?? preitaart.. klinkt lekker

20. dammir

dammir Actief lid

8 jan 2011
    100
    0
    0
    @ smile helaas heb ik nog geen datum maar het zal rond de 38 weken zijn maar ik hou jullie op de hoogte hoor. Hier leest och niemand van de fam mee hihi :D.

Heb nog steeds mn foto's van de belly paint niet grrrrrrrr

zo even naar de winkel en dan de kinderkamers opruimen ook weer leuk pffff;) geen zin in maar ja het moet he haha

Deel Deze Pagina