sunshine: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! en wie gaat er vandaag bevallen??? hier de pestzooi aan het opruimen van gisteren, jeetje wat is mijn boefie weer verschrikkelijk verwend... zag 2 foto's voorbij komen van rosa & juffie, wat een mooie baby's! goh, adnalie dat is inderdaad schrikken geweest... gelukkig waren jullie alert en er snel bij, hoe gaat het nu met haar? hey mik vandaag ben jij uitgerekend! denk je nog dat jullie meisje op je vaders verjaardag word geboren? wat een leuk idee van je vriendin en het kaartje... potverdrie cos wat zijn het toch een harken daarzo in het ziekenhuis... las dat er meiden waren die snotterig en verkouden zijn? nou hier ook één die verkouden is en mijn keel voelt aan als schuurpapier, hopen dat het geen griep word, maar wat wil je met zo'n pl**riszomer!!! gaat nu weer snel even opruimen, want j. zit nu nog op schooltje dus heb even 2 handen vrij fijne dag dames!
wat een schattige foto! @Adnalie: hoe is het met je moeder nu? @Lydia: heerlijk zo'n kerel die weet hoe die je kan verwennen! Inge: spannend! Klinkt wel of het nu gaat doorzetten... pff ik wil ook een slijmprop zien haha Mik hoe is het bij jou? Ik heb opeens zo'n last van mijn schaambeen, alsof ik er een flinke trap tegenaan heb gehad *au!* klinkt dat bekend? Mijn schoonzusje belde vanmorgen (ze gaan vandaag twee weken op vakantie) of ze nog even moesten wachten met weggaan tot vanmiddag haha ze hoopte dat ik nu zat te puffen!
goede morgen meiden.. nog geen nieuwe beebs.. (wel een van een vriendin las ik gefeliciteerd) hier vannacht om 3uur onder de douche geweest.. pff wat had ik last van mijn rug.. (boven in) heel irritant... onder de douche werd het minder maar eenmaal weer in bed begon het weer het is gelukkig nu over.. zo maar ff aankleden en een stofzuiger door de tent trekken het weer lijkt wel wat beter he? of lijkt het alleen maar zo? loepie: pijn aan je schaambeen..nee kweet het niet.. inge: suc6 bij de gyn! hoop dat het door zet!
hi ! inge, t wil natuurlijk niet altijd wat zeggen maar ik hoop voor je dat het doorzet ! duimerijntje en Cos zijn de beebjes al wakker geworden ?
rinke fijn dat je rugpijn nu weer wat minder is.. !! hier vanacht paar keer wakker geweest omdat ik zoeen spierpijn (zo voelde het ) in mn bovenbenen had .. ( lig atijd op mn zei met kussen onder mn buik+ voedingskussen tussen mn benen ) verder weer hartstikke misselijk .. maar ja das voort standaard de afgelopen dagen.. nou meiden.. zo bevalt iedereen zo vroeg en nu lopen er een paar overtijd... waar BLIJVEN! onze beebjes nou ..
Ja hier is wel wat beweging maar niet noemenswaardig hoor. Hou het gewoon goed in de gaten. Ik moet toch straks nog naar het ziekenhuis dus als ik het dan niet vertrouw loop ik wel even langs. OEwh Rinke heel vervelend rugpijn ! Nu nergens meer last van ? Gisteren iemand het programma in the hood gezien ? Schijnt echt hilarisch te zijn geweest dus ik ga zo ff op de bank het lekker terug kijken ! Zo heerlijk uitzending gemist haha.
@Soppie, ga mijn best doen om vandaag te bevallen hahahah. Hmm moet ik wel op gaan schieten. Mijn vader zou het geweldig vinden ja op zijn verjaardag, mooiste kadootje ooit. (voor ons ook).
@Loepie, ja dat is herkenbaar, heeft echt met je bekken verweking te maken. Die kleine duwt nu zo op je schaambeen dat het langs elkaar heen gaat schuren (praat je over milimeters hoor) Hier alles ok, vannacht weeen gehad, op zich tussendoor wel lekker geslapen. Lig nu heerlijk in een schoon bedje met laptop.
Ze is wakker!! en HOE . Ze heeft net de hik gehad en ligt nu weer te duwen. Ze probeert de nooduitgang te vinden in me linkerzij. Telkens zo'n hiel of voetje die ze helemaal uitstrekt. Ik brand echt van verlangen inmiddels, ik wil zien hoe ze d'r uitziet!! D'r handjes vasthouden, d'r haartjes (als ze die heeft) ruiken. Zien hoe m'n oudste reageert op zijn zusje. Wachten kan echt lang duren :S Ik ga een lange middagslaap houden, dan zijn er weer wat uurtjes om. Gisteravond geprobeerd de bevalling dmv seks op te wekken, maar ik denk dat we ruim 14 uur later wel kunnen stellen dat het weer niet geholpen heeft @Lydia: Misschien is die spierpijn in je bovenbenen wel een soort van voorweeën. Hopelijk zorgt het al voor wat ontsluiting, zou leuk zijn!! Je meisje heeft het nu al te goed bij je, dat ze zo lang blijft zitten. Ik heb wel spierpijn overdag, maar die buik is gewoon niet meer te tillen voor mijn benen. Vooral als ik veel gebukt heb.
haha duimerijntje ik ben echt een emo-wrakje nu.. lees jou stukje over beebje en krijg tranen in mn ogen.. ik heb geen geduld meer ik wil dr ZO GRAAG zien !!!
als ik anders ga liggen trekt de pijn wel weg dus misschien toch gewoon krom gelegen of misschien indd voorweeen.. als het nou is IETS was. haha
Hmmm Ik kreeg net ineens de felicitaszwanger box .. Maar die had ik ook al via de bon van de etos. Deze werd bezorgd.... Beetje vreemd he . Het word nog vreemder ik werd vanmorgen gebeld door mijn eigen VK. Op de praktij zitten er 2 moeder en dochter. Ik heb altijd de dochter gehad met controle ed. De moeder dus bij de laatste controle en die had alles zo vreemd in werking gezet. Waarop het ziekenhuis nog even lekker door was gegaan. De gyn had gebeld met mijn VK om even wat door te spreken. En trof dus dochter mijn VK aan ipv moeder. En dochter was het niet eens met de gang van zaken hoe het nu gaat. Dus belde mij om te vragen of ik het een bezwaar vind als ze contact opneemt met een ander ziekenhuis hier in Groningen om te kijken wat de gyn daar vind. Zelf werken ze nl bijna niet met het umcg en dat is nou juist waar ik was. Heel vreemd beetje warrig ook allemaal. Vanmiddag nog wel naar het umcg voor dat gesprek over de ruggenprik. En dan belt de VK mij weer om door te spreken hoe nu verder.
Dat emo begint bij mij ook op te spelen en vind ik zo apart. Ben van mezelf echt nuchter en huil vrij weinig voor een vrouw. Nu was ik vanmorgen ff op zoek naar een eerste fietsje met zijwieltjes voor mijn zoontje. Werd helemaal emotioneel als ik zijn reactie al voor me zag en zou zien hoe hij daarop weg rijdt. Zou ik normaal niet om kunnen janken, haha. Had wel het eerste jaar dat ik om elke scheet tranen liet, maar daarna werd ik gewoon weer mezelf gelukkig.