@Cos: Wat een vaagheid zo in je laatste weken. Hoop dat ze snel ff een duidelijk beeld scheppen van wat er nou gaat gebeuren. Gesprek over ruggenprik kan nooit kwaad, dan weet je iig al wat de mogelijkheden zijn. Ging er toch om of die uberhaupt gezet zou kunnen worden? Dat is altijd fijn om te weten natuurlijk.
Ahhh een knuffel voor alle emo-wrakjes! Sinds gisterenmiddag heb ik al buikkrampen en héél harde buiken. Bijna de hele nacht voorweeen gehad. Die gelukkig niet erg pijnlijk waren, waardoor ik nog wel wat slapen kon. Ook nu nog veel harde buiken en af en toe voorweeen. Voel me grieperig (buikpijn enz) en kom niet verder dan mijn bed. Dacht even dat het feest vandaag ging beginnen maar dan mag het wel op gaan schieten. Tot die tijd blijf ik maar lekker in mijn bedje...
@Mik: dát zou een leuk cadeautje voor je vader zijn. Zeker omdat je last had van weeen vannacht... heb je het idee dat het gaat doorzetten? Vandaag is een vriendinnetje van me jarig en die zou het ook zooo leuk vinden als het vandaag geboren werd. Maar ja... time is ticking dus het moet wel heel snel gaan losbarsten nu..
@ Adnalie, sterkte en beterschap voor je moeder. @ Mik, ik duim met je mee voor vandaag. Toch erg leuk voor je vader. Wij hebben nu ook een bijzondere datum, is erg leuk. @ Cos, jeetje je wodt wel van het kast je naar de muur gestuurd zeg. Sterkte!!! @ Rosa en Juffie, wat een mooie babies @ emo wrakjes, dikke knuf @ Soppie, nog gefeliciteerd met J. hihi zat jij vannacht op hyves???? hihihi @ Lydia, gaat het een beetje? Heb jij nog een gesprek gehad met je VK? @ Sunshine, GEFELICITEERD met jullie dochtertje, hoe gaat het met jullie?
Sunshine proficiat met jullie dochtertje... Hier dacht ik gisteren dat het zover was.. had weeën om de 7 minuten... maar daar bleef het een uur lang bij, toen zwakte ze af naar 20 minuten... vannacht paar keer wakker geworden er door en vandaag een hele gevoelige buik.. kleine aanraking of iets doen laat mijn buik samentrekken en doet pijn... dames kom op seg.. laat die baby'tjes is komen zo mooi al die babyfoto's.. dus wil er meer zien
hey meiden, even snel: met mn moeder gaat het wat beter. Haar bloeddruk is nog erg laag dus ze moet nog blijven. thanks voor alle sterkte wensen.
ja duimerijntje hier idem.. je ziet mij ook niet snel huilen .. Cos, pff ze maken er wel een lekker potje van daar bij jou zeg..
want2be, misschien toch iets teveel geweest van het goeie jou winkel avontuur .. hier net ff naar t centrum geweest om een zwarte pyama te zoeken maar kan er nergens een vinden ... grrr.. en lopen is ook niet meer mijn ding whihi .. steken van onder en mn buik heb ik t gevoel dat ik m constant moet ondersteunen haha.. smile, hier gaat het wel hoor.. geen gesprek meer gehad moet er maandag heen, al hoop ik van niet.. balen dat het niet heeft doorgezet elsken.. ohh gelukkig adnalie ! , was echt wel even schrikken.. beterschap voor di mama
lydia.. lastig he.. zwarte pyama... ik heb gewoon een zwart spagettie hempje en een shirtje.. daarbij een sportbroek die ik aankan als ik uitbed moet.. dus misschien ook wat voor jou? elsken jammer dat het niet doorzet! w2b lig je nog wel lekker in bed?? ene hoe gaat het verder? oei oei... veel emootjes... KNUFF meiden!! hier net gezellig vriendin met dochter (5jaar) op bezoek gehad.. gezellig ff kletsen, ik ga zondag oppassen haha nu maar hopen dat de kleine nog ff blijft zitten...
ja maar ik wou het voor te bevallen .. dat je dat bloed niet zag zegmaar.. en wil geen kort truitje aan waar ik half naakt lig..
ja die heb ik indd van de sting.. maar zitten wel strak.. weet niet of dat dan lekker zit.. (wat ben ik toch ook een zeur haha)
vraag straks wel ff aan Fer of we naar uden rijden.. daar hebben ze wat meer winkels als hier.. misschien meer kans
ZO ik ben weer terug van het UMCG. De ruggenprik kan wel gezet worden is wel lastig te zeggen of hij goed zit dan. Dat zal moeten uitwijzen als het gedaan word. Lydia die longshirts van de hema dan wil je lange of korte mouwen ? Ik heb gewoon een zwart tshirt en een zwart spagettie toppie. Adnalie fijn van je moeder. Hoe is het nu met jou moet je nog voor de ctg ?
hema ben ik net ook geweest hadden ze helemaal niks.. denk dat spaghettitop alleen dan lang in vorm van pyama / lang shirt t fijnste is .. fijn dat de ruggenprik iig wel gezet kan worden, nu nog je vk afwachten
volgens mij hebben ze bij de h&m ook wel zoiets.. maarja.. weet niet of die in de buurt is... (ene internet duurd daar altijd zo lang..)
h&m is de dichtsbijzijnde eindhoven en moet je parkeren en stuk lopen dus doen we maar niet haha.. iig bedankt voor het meedenken ! .. en bestllen duurt te lang ja.. dan ben ik hopelijk al bevallen hihi