Heb nog n uurtje geslApen. Ik heb nooit ongikrampen, alleen eerste dag vd menstruatie n licht zeurende rug. Maar denk dat t door de BI komt, het is alweer weg all ook zo heerlijk geslapen?(ahum)
ja ik moet zeggen dat ik aardig geslapen heb maar 1 keer eruit voor een plasronde Maar mn hoofd zit vol met watten geloof ik..... en mn buik zit vol met beeb
Cos, ik heb ook mijn rug gebroken gehad, bij mij was het me laatste borstwervel. Die wervel staat een mini stukje naar achteren. Over de ruggeprik: Bij mij had je anastasist gezegd dat ik wel een ruggeprik voor de pijn kon krijgen alleen niet kon garanderen dat deze zou werken. Ik zou het even navragen voor jezelf...... Dalijk werkt die niet en wat doen ze dan?
SMile ik ben gisteren bij de anesthesist geweest die heeft gekeken hij kon gezet worden alleen of hij zou werken was de vraag idd. Lottie ik heb die krampen ook wel ik schuif het maar op voorwerk ofzo haha.
Cos ik had geen krampen. Alleen zeurend gevoel n paar minuten achter elkaar. Lijkt me geen voorwerk. Jouw krampen wel
Nee dat denk ik dan ook niet nee. Maar you never know haha Ik ben blij als die klontjes lijmerige ja wat is het ophoud zeg bah
vreselijk he, dat slijm.... ik heb het ook zo erg. Bah! oh en meiden, ik heb zo'n pijn in mn bekken.... niet normaal meergewoon. Heb er al maanden last van, maar het wordt nu wel heel erg. Het kraakt ontzetten en kan amper opstaan.... Beeb kom snel!!
Ik meld me weer Het is 24 uur aan het rommelen geweest en daarna hield het doodleuk weer op... *Boehoe.... wanneer ben ik nou aan de beurt?!* En nu is het gek genoeg na vannacht heel rustig. En bij jou meid?
want2be, oh balen zeg.... dan denk je steeds: zou dit een begin zijn? Vreselijk! Dit vind ik echt heel irritant, dat je gewoon niet weet wanneer het zo ver is...... Heel frustrerend.
@ Rinke: ik duim mee mee hoor! @ Adnalie brrr... krakend bekken klinkt niet echt lekker... @ de rest: Goedemorgen!! Alles nog rustig bij jullie?
Slijm geef mij maar dan haha, heb ik tenminste nog t idee dat er iets bezig is. Volgens mij ga ik dik overtijd. En dat zou echt rot zijn met t beleid dat ze hier hebben Adnalie lekker hè bekkenpijn Hier al maanden dat ik onwijs veel pijn heb. Hopelijk komen de beebjes snel
lottie, nou dat slijmverlies heb ik al weken, dus zegt echt helemaal niets.... net als die stomme ongikrampen..... Hebben we geen tijdmachine? Kunnen we met zn allen 2 weken vooruit stappen
Ja maar cos heeft het nu over klonten. Als je idd vanaf bijv 34 weken al verliest dan kan t nog lang duren. Das ook weer niet fijn nee
@aicha, wat ben jij een bijzonder sterke vrouw !! net als y. trouwens ! heb echt heel veel respect voor jullie..... @mik, weet heerlijk dat jullie weer thuis zijn.. geniet ervan ! @adnalie, fijn dat de ctg weer in orde was... en ook gerust stellend dat ze je goed in de gaten houden. @hier... alles nog rustig wel lekker geslapen trouwens