Aichaatje knuf knuf knuf!!! Want2be jaa weet ik idd. Ben echt benieuwd wie v jullie eerder zal zijn. Ze is vanaf gisteren laat niet meer actief geweest. Maar het is natuurlijk weekend, dus misschien slaapt ze uit? Hoop natuurlijk n beebje En jij moet ook maar eens gaan beginnen
hoii krakende bekken..klinkt niet fijn .. want2be.. zolang gerommeld en weer niks begonnen .. grrr wanneer mogen we nouououou !!? *adnalie, ik stap mee in de tijdmachine.. Lydia is hier trouwens, en indd beetje kunnen uitslapen.. als ferdi naast me ligt lukt het op de 1 of andere manier beter.. .. was het maar zo mooi dat ik aant bevallen was.. ben mini hier wakker aant maken want heb dr nog ni gevoeld.. aichaatje.. hier ook een heele dikke knuffel voor jou !
HEHE! (emo ly in tranen!) kreeg me toch een schop en vervolgens een draai iets in mn buik .. zo van '' JA MAM!! ik ben er!'' .. misschien en teken dat ze zo rustig opstarte dat ze dr vandaag maar es uitkomt!
je lieve woorden raken me alweer, zit weer met tranen. Je hebt zooo gelijk in wat je zegt en je klinkt zo sterk! *knuffel*
yeetje lieverd, ben je niet bij de begrafenis geweest? Het leek me al ontzettend zwaar dat het allemaal zo snel moest Ik ben boos op de wereld dat het zo ontzettend oneerlijk gaat en bij iemand die dat absoluut niet verdiend! Je bent elke dag in mijn gedachten en ik wens je heel veel kracht toe
@lydia Hopelijk gaat het voor jou eens beginnen,kan me voorstellen dat je er echt op zit te wachten....
Ik ben er ook nog hoor! Het lijkt wel of die kleine er nooit uit gaat komen... Ben vandaag wat minder op zp. Zo er ff lekker uit... want ik weet ondertussen wel hoe mijn huisje eruit ziet
ik ben dr ook nog hoor ben mtv aant kijken 'teen mom2' maar ga zo maar is doucen .. ferdi is aant poetsen ..
pff.. meiden wat is het warm he.. hihi lekker klagen hier ook nog alles rustig en wat denken jullie??? AUTO IS VERKOCHT!!! JIPPY!!!!!! echt heerlijk, ze maken het geld over en komen dan vanavond of morgen de sleutels halen beeb is hier ook rustig.. mmm nog niet echt over na gedacht. meer met de auto bezig geweest.. ow.. voel d'r al. (zit nu rustig ff op de bank ) ik ga zo maar ff de supermarkt in (lekker cool) hihi beschuit en dergelijke halen verder iedereen die een knuf kan gebruiken ))KNUFF((
Alle Mama's zijn druk aan het moederen. De rest is aan het bevallen whaha. Mijn jochie is ook rustiger weer nu al dag 2 hij is er wel maar niet zo drukjes... We waren net in de Gamma om een kapje voor het een of ander te halen en ik kreeg me daar toch een paar beste steken ik zeg tegen mich .. Als mn water hier breekt is het echt de zoon van een klusjesman he