hihi, nee dat zou ik ook niet doen idd.. Wij weten het nog niet, dus ik kan (nog) lekker wegdromen bij jurkjes, en bij de stoere jongenskleding..
@Dammir, leuk! Mooie naam ook! HAKEN! http://beesandappletrees.blogspot.com/p/haaktutorials_11.html Ik kijk hier! En dan nu @#$%$^$#%^ (moest gelijk aan jou denken Rinke) Naar het ziekenhuis.. krijg de auto niet van de handrem! Kentuckydelivery mannetje wel! Wil weg rijden bij het ziekenhuis.. drukt van jewelste ivm ongeluk! Batery leeg.. aangeduwd door aardige man! Naar het centrum (haakspullen halen) auto laten draaien.. supermarkt in auto laten draaien! Naar markt.. auto slaat af.. benzine geur! midden op weg in de drukte! Stukje aangeduwt mannetje weg.. Nog iemand geroepen "lang leve de vriendelijkheid in egypte" kap omhoog.. benzine lekt! Auto aan de kant van de drukke hoofd straat! Sta je dan met je dikke buik, schoonzus die vast en zwaar suiker heeft en 4 jarige peuter met alle boodschappen in de zon! Hubby gebeld.. monteur kwam snel, auto bij hem gelaten "zoek het maar uit" Wil taxi in.. schoonzus aangereden! Hoop geschreeuw, niets ernstigs gelukkig! Maar de man had nogal een grote mond, hoop mensen erbij om te sussen! Nou wees blij dat ik me er buiten heb gehouden met mn hormonsters! Taxi in........ naar huis! Airco please.. in auto last van weeen.. gelukkig weer gezakt nu!
aicha wat naar allemaal het zat jullie echt niet mee nu maar bijkomen met airco aan en hopelijk blijven de weeën nu nog wat weg
Aichaatje - lekker dagje zo.........heerlijk die auto's die het niet doen... Dammir - Gave Buikpaint!!! Haken - NU EVEN NIET HAHAHAHA!!!
@sunshine mama, woow spannend dat jullie het nog niet weten !! (daar ben ik echt veeeel te nieuwsgierig voor) @dammir, moooi !!! @aichaatje, pffff jij heb je dagje wel weer gehad dus ! nu maar weer tot rust komen. @zuurtje, wat voor taarten maak je ?? ook met marsepein plaatjes enzo ?? @haken.... ik begin er maar niet aan als k t zo lees hihi
aichaatje knuffel voor jou ! Zuurtje & Dammir, ik gok dat onze 3 namen allemaal op elkaar gaan lijken ! we zullen zien !
ja ik maak taarten met marsepein Bekijk bijlage 174360 dit was de taart voor mijn zoon zijn verjaardag andere kunstwerken staan op mijn hyves
fijn!!! die van mij moet vanavond/vannacht draaien, die komt pas heel vroeg terug. ik vrees dat ik dan geen oog meer dicht doe... zitten, zak snoep en keep the camera rolling! dat moet toch een keer lukken? gelukkig wat beter, houden zo! en lekkere/mooie taarten maken njam dat is balen, waterig afscheiding is al zo ranzig, lijkt net of je steeds in je broek piest bleh. @aichaatje: jij bent gewoon hartstikkesupergigantisch eigenwijs hahaha, heb op je hyve al gereageerd @juffie: preitaart, njam!!!! @dammir: dat is wel snel en die bellypaint is mooi!! naam ook! @sunshine mama: gelukkig zijn het de laatste loodjes en is het eind in zicht, sterkte!!!! @rosa: is er dan iet 1 moment waarop jullie rustig al je vragen kunnen afvuren? zo blijf je steeds maar teleurgesteld zitten.... sterkte! en idd maar hopen dat je snel je minimensje in je armen hebt! ow en doe het haakwerk maar weg, een vliegend tapijtje is het straks naar de andere kant van de kamer hahha @lydia: komt jullie bed zo hoog met de klossen dan? hier alles ok, vanmorgen de bekleding van de wieg in elkaar gespeld en gepast in de wieg zelf (foto's op hyves) moet hier en daar iets verlegd worden en dan kan ie rits-rats door de naaimachine heen. mijn rechterheup gaat steeds meer zeer doen als ik te lang blijf zitten. te lang lopen zorgt voor harde buiken. dus maar een middenweg zien te vinden. verveel me verder de pest! breien is gelukkig af, haken begin ik ook niet meer aan. ga nog wel een 2e bekleding voor die wieg maken. en dan nog een boxkleed (reminds mee: box kopen....) vriendinnetje van mij gisteren bevallen van een meisje en mijn andere vriendinnetje vertelde gister dat ze zwanger is. Heb nu 7 zwangere vriendinnen om me heen. Heerlijk! morgen lekker bij vrienden op visite op hun camping en daarna voorproeven in een nog te openen italiaans restaurant in sassenheim, ben benieuwd of ik het trek. Als ik iemand ben vergeten, sorrie..... ik stel het meeschrijven ook altijd te lang uit, ben niet selectief in beantwoorden jullie zijn allemaal even lief groetjes!
tab, ze hadden geen klossen lager dan 20cm en ons bed is al 65 hoog.. had je bekleding gezien: mooi hoor ! leuk al die zwangerre vriendinnetjes ! hier ben ik de enigste
@zuurtje, dan ga ik is even op je hyves gluren ik heb pas een workshop cupcakes decoreren gedaan ... en ook een beetje gegrepen door het virus !
@ Aichaatje WAt een pech!! Vanavond reageer ik weer uitgebreid ben nu alleen thuis met kleine man en we moeten zo eten..