smile.. Indd ze heeft t prima naar dr zin.. Ikke niet!.. en lekker pronken met die kleine heeerlijk !! Adnalie. Hmm beetje jammer dat t gerommel niet juist doorzet... eigenwijze beebkes die echte september beebjes
soppie.. Ja laat t vandaag maar gebeuren... bij mn zus was t echt zo dat ze 2 uur na de bevalling weg Moest! .. Terwijl ze helemaal niet lekker was en het rond n uur of 3 snachts was...
T is nog steeds in Port Said (in egypte gaat alles zoooo traag als je iets moet regelen) maar hij komt morgen nacht.. een dag of 4-5 en dan komt waarschijnlijk mijn moeder! Met Yara gaat het redelijk goed.. ze heeft veel vragen natuurlijk en ook oplossing.. (baby terug stoppen en beter maken, je moet haar melk gaan brengen etc) volgende week begint school weer. Daar zie ik tegen op want ik heb veel steun nu aan haar en ben bang om haar los te laten. Mijn bazin was gisteren hier, ze heeft geregeld dat Y bij mijn vriendin in de klas komt EN ze houd een baan voor me vrij.. Dat doet (hoe gek dat ook klinkt) wel goed want ik MOET verder.. en alleen thuis blijven dan ga ik gek worden... moet eerst aansterken!
Mijn Vk had op haar briefje geschreven zolang het vruchtwater helder is er geen haast is om te bellen. Nu heb ik net echt een paar minidrupjes weer gehad in mn onderbroek. Het is wel normaal toch dat het soms komt en niet een hele flats in 1 keer. Normaal zou ik Mik bellen .. Maar die is zo lekker aan het genieten van dr meisje.
pfff ik vind het al zo knap dat je uberhaupt hier bent, kan niet gemakkelijk zijn voor jou... als ik eraan denk dat je deze happy berichten moet lezen schiet ik al vol! Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt voordat je hubby er is... je bent toch niet alleen nu he! Was je maar in nederland dan stonden er wel een paar dames op je stoep met heel veel liefde voor je om je op te vangen (ahoewel dat misschien ook confronterend is die bolle buiken). Goed van je baas dat ze een baan voor je vrij houdt, ik denk dat afleiding wel eens het beste medicijn kan zijn... maar wel eerst aansterken en proberen het een plek te geven (klinkt gemakkelijker gezegd dan gedaan). Fijn dat je moeder komt. Sterkte lieverd!
Ik vind het ook zo vreselijk knap van je dat je mee blijft schrijven en lezen hier. En het is echt heel begrijpelijk dat je niet overal op kan reageren, dat kunnen wij ook niet maar in jouw geval. Er gaat hier geen uur voorbij dat ik niet even aan je denk en als je idd in NL had gezeten had ik op wat voor manier ook naar je toe gekomen. Mijn moeder vertel ik ook over het forum enzo, die heb ik dus ook jouw verhaal verteld en ook die zat gewoon te huilen. Wat ze zich ook afvroeg en ik eigenlijk ook wel maar als je er niet op wil of kan antwoorden moet je het ook gewoon echt niet doen maar waarom hebben ze je zo vreselijk lang na het verwijderen van die cerlage door laten lopen? MEGA BIG CYBERHUG VOOR JULLIE !!
@ Cos, zeker weten bellen!! bij gebroken vliezen wat vaak wel aangehpouden dat je binnen 24 uur moet bevallen i.v.m. infectie gevaar. Niet om je bang te maken, maar wel om te informeren. Ik had ook gescheurde vliezen en dan houden ze je toch in de gaten. Ben ook binnen 24-30 uur bevallen. Dus BELLEN, BELLEN,BELLEN!
Ze heeft nog niet gebeld ik bek haar om 2 uur weer als ze nog niet zelf gebeld heeft. Smile jij had toch ook beetje vocht verlies ?
Aichaatje Gelukkig komt je man morgen nacht weer. En ook fijn dat daarna je moeder gelijk komt! Ben je iig niet helemaal alleen. Hopelijk vind je ook steun bij haar. Agossie, voor Y is t natuurlijk ook onbegrijpelijk. Als ze weer naar school gaat zal t eerst nog even heel moeilijk zijn waarsch, maar daarna ook weer n beetje in dr ritme komen. Snap dat het voor jou heel moeilijk moet zijn haar naar school te laten gaan. Ik hoop voor je dat het je meevalt. Heel veel sterkte nog en ik denk aan je! Net als velen anderen!! Cos hmm duurt wel lang! Spannend hoor! Ben benieuwd hoe t nu verder zal gaan
Ze heeft gebeld heel even in de gaten houden of er meer komt en of er meer krampen komen.. Ik moet morgen al vrij vroeg in het ziekenhuis zijn. Mocht het erger worden dan bel ik haar gewoon weer.