wij konden wel kraamzorg krijgen voor 2 uurtjes, maar we hebben gekozen om dat niet te doen en lekker te gaan slapen! het is ons 4e kindje, dus we wten op zich wel hoe en wat.
Aichaatje, Hele dikke knuffel voor jou!!!! En beterschap met herstellen. Inge, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje W.ilbert.
@ Cos, ja ik verloor ook vocht, door die gescheuren vliezen(dat zit dan aan de bovenkant of zijkant) Vind wel dat ze wat alerter mogen zijn bij je, je bent al 2 weken aan het rommelen.... Maar idd gewoon bellen als ze jou niet belt.
Apart dat ze niet even komt checken of t idd vruchtwater is!! Je zou dan toch binnen zoveel uur moeten bevallen namelijk.
Bedankt lieverd en bedank je moeder ook voor haar medeleven! WAAROM... er was geen reden om in te grijpen... je placenta scheurt, kreeg weeen (gelijk om 4 min) direct naar het ziekenhuis, binnen een uur bevallen maar het was gewoon te laat.. meconium zat overal, placenta aan vele stukken en mijn hele buik vol bloed! en dat alles binnen no time! Waren er geen weeen gekomen dan was ik waarschijnlijk zelf in shock geraakt en/of dood gebloed! Ik wil niemand overstuur maken hoor... zal ik anders maar in mijn topic schrijven? Steun van mijn moeder... tja jullie weten de laatste maanden nog he? Maar daar moet ook aan gewerkt worden... in ieder geval niet alleen! Ik ga zelf Yara naar school rijden met nog wat andere kindjes.. dat geeft me iets meer rust dan met de bus! Cos, kun je niet vandaag al in het ziekenhuis terecht? Ik vind dat die muts van een vk het maar zo makkelijk op neemt?
Aichaatje ja ik weet het... Hoop alleen voor je dt t wat soepeler loopt nu als ze er is... En tjee..het is dus echt heel snel gegaan met S.arah en de bevalling! Lijkt me heel lastig om het je dan te beseffen op zo'n moment! Van mij mag je gewoon hier schrijven hoor. Wat jij t prettigst vindt...
aichaatje.. van mij mag je ook gewoon hier van je afschrijven hoor!! kunnen we je goed steunen.. het is trouwens ook begrijpelijk dat je niet overal op reageerd!
Ik heb echt zon makkelijke bevalling gehad, super snel zonder hulp van wat dan ook (ik las ergens dat dat dus ook 1 van de bij verschijnselen zijn van gescheurde placenta)
Aichaa, wat klink je ongelofelijk sterk meid! Diep respect voor jou. Pas je wel een beetje op jezelf? Neem de tijd om te rouwen. Hele dikke knuf voor jou! Cos, ik vind het raar dat ze niet even komen kijken...... Gebroken vliezen, volgens mij alleen bij meconium houdend vruchtwater moet je binnen 24 uur bevallen. Bij gewoon vruchtwater hoef je pas naar het zh als na 24 uur er nog niets is. Vriendin van me heeft 3 dagen in zh gelegen met gebroken vliezen, zonder weeen.
Adnalie oja dat zou best kunnen wat je zegt! Behalve als je kindje niet is ingedaald natuurlijk. Staat ook vast wel wat over op de site v ieders vk of google hoe is t nu met je?
September mamas !! Lydia1986, uitgerekend :05-09-2011 Want2be, uitgerekend : 05-09-2011 Babyleeuwtje, uitgerekend :08-09-2011 Adnalie, uitgerekend : 17-09-2011 Duimerijntje, uitgerekend: 17-09-2011 Rinke, uitgerekend : 19-09-2011 Lottie, uitgerekend : 20-09-2011 Loepie, uitgerekend : 21-09-2011 Elsken27,uitgerekend: 23-09-2011 Cos, uitgerekend : 28-09-2011 Friesland90, uitgerekend : 29-09-2011 Breastmommy Uitgerekend :30-09-2011 Bevallingslijst : Soppie: (34w,4d ) 01-08-11 S.anne 2340 gr & 42 cm (keizersnede ) Mama079 (36w,4d) 09-08-11 A.ron Xavi 2160gr & 44,5 cm Smile82,.( 35w, 3d) 17-08-2011 F. 2435 Gr & 45 cm moettie30, (37w,1d) 18-08-2011 S.ophie 3890 gr & 53cm Pindaatje,( 38w, 6d) 24-08-2011 S.ilvijn 3440 Gr & 53 cm Kleindraakje, (38 w) 25-08-2011 I.sa 2796 gram & ?? cm Rosa, (37w,4d) 28-08-2011 K.aj L.ucas 2040 gram & 42 cm Becky, (38w,2d) 29-08-2011 K.yano 3040 gram & 50 cm Dammir, (38w,3d) 31-08-2011 Y.inthe 3258 gram & 47,5 cm Gebakje, (39w,2d) 01-09-2011 J.asper 3170 gram Ukkie2009, (38w) 01-09-2011 J.asmijn R.osalie 2870 gram & 46 cm (keizersnede) Franka83, (38w,3d) 02-09-2011 G.uusje 3546 gram Zuurtje, (37w,1d) 04-09-2011 Y.ente ?? gram & ?? cm Juffie2008, (39w,2d) 04-09-2011 M.arie L..ouise 3700gram & 50 cm Mariss, (39w,4d) 05-09-2011 R.oos ? gram & ? cm Tab, (39w,1d) 07-09-2011 E.lisa V.ictoria 3050 gram & 49 cm Aichaatje, 07-09-2011 S.arah -> R.I.P lief engeltje ! Sunshine mama, (40w,1d) 08-09-2011 F..... ? gram & ? cm Mik, (40w) 09-09-2011 L.izze ? gram & ? cm Inge S, (38w,4d) 10-09-2011 W.ilbert 3085 gram 13 meisjes & 7 jongens * Voor wijzigingen/aanvullingen PB aan mij ( bij mijn afwezigheid door een hopelijke bevalling van ons meisje, een PB naar Zuurtje )
aichaatje van mij mag je ook gewoon hier schrijven hoor .. en indd probeer de rust te vinden en het te verwerken.. (snap wel dat je bezig wilt blijven om er niet constant->in hoeverre dat kan .. aan te denken .. )
Hallo Meiden, Zo al een paar daagjes niet meer geweest heb ook niet alles bijgelezen sorry. Isa doet het goed hier. Ze drinkt gemiddeld 70 tot 100cc op. Wel doet ze er soms heel lang over. We hebben veel verschillende flessen en spenen geprobeerd maar de dr brown is toch de beste. Consultatie bureau hier geweest vrijdag en als iemand je een slecht gevoel kan geven dan zijn hun het wel. Isa zou te weinig aangekomen zijn in de kraamweek 60 gram, ook zou ze te lang over de fles doen dus we moesten maar andere flessen en spenen proberen, nutriton verlagen (krijgt nu maar half schepje op 90cc). Nou dat hebben we gedaan maar mevrouw ging heel erg spugen. Qua gewicht was het volgens vk allemaal goed dus daar ga ik me niet meer druk over maken.... Laat ze maar kletsen..Dan doet ze maar iets langer over de fles maar dan spuugt ze niet.... Juffie: Wat een heerlijk meisje! Sunshine: Super gefeliciteerd met jullie dochter F. Ga maar lekker genieten. Rosa: Wat een mooi jochie!! Mik: Gefeliciteerd met jullie dochter Lizze. Laat je maar goed verwennen. Inge: Gefeliciteerd met jullie zoon Wilbert. Goed genieten samen. Aichaatje:Nou meis, een hele dikke knuf voor jou! Cos: Vruchtwater is bij mij in 3 porties gekomen dus altijd maar een vraag. Lydia: Die kleine laat wel op zich wachten hoor. Ze wilt jullie in spanning houden.....
Kleindraakje heel goed dat je je niet van de wijs laat brengen! Dat deed ik vaak wel te veel! Zo zonde van je energie en t kan je zo onzeker maken! Geniet lekker verder, leuk wat van je te horen lijst hmm Inge was tegelijk met mij uitgerekend. Nu sta ik alleen op de 20e hihi
HI meiden....ben even in de lucht @Aichaatje, heb volgens mij nu jouw berichtjes teruggelezen. Wat een hel. Had nooit gehoord van het scheuren van de placenta. Is daar een oorzaak voor of 'pech'? Kan me voorstellen dat je bij Yara wilt zijn. Het is ook echt niet te geloven dat dit je overkomt. Begrijp dat je moeder binnenkort overkomt, dat is wel een fijn vooruitzicht. Helaas zit je daar dan nu wel zo ver weg terwijl een knuffel als zoveel zou doen. Wij kunnen je virtuele knuffels geven.. Is je schoonfamilie wel bij je in de buurt?
@Cos, fijn om je even gesproken te hebben! Enneee gewoon bellen hoor, als ik bezig met met bv dan kan ik toch niet opnemen. En! Beloof me dat je bij iedere scheet of gevoel van twijfel, de VK belt en naar ziekenhuis gaat!!!! @Lydia, morgen weer VK. Het kan nu niet lang meer duren (weet dat het een enorme dooddoener is). @Want2B, leuk dat je smste!! Bij jou ook spannend zeg. Weet hoe het is hoor...om 'door' te lopen... Hoop voor jullie allebei dat het snel op gang komt! @Inge gefeliciteerd met jullie zoon! @Adnalie, begon bij mij ook met van die krampen he vrijdagochtend haha, toen was ik nog online...