Doe ik meid! Ik ben er nu eerst zelf vandoor... Hou jij mij ook per sms op de hoogte? Succes in het zkh!!!
@want2be Spannend meid!! ROmmel rommel!! Als het dan nu maar echt gaat rommelen!! Goeiemorgen dames!! Nou ik dacht dat ik voorweeen had, ze kwamen om de 5 minuten maar duurder maar 30 sec. de pieken. Na 4 uurtjes werden ze weeen om de 3,5 minuut en dan piek van 30 sec. Zelfs in het zkh heeft de CTG geen goede weeen geregistreerd, terwijl ik de hele tijd aan de banden lag.... Heel bijzonder, vandaar dat het zkh dacht dat het weer vals alamr was tot ze inwendig onderzoek deden..
Ik heb het hele verhaal even op onze hyves gepubliceerd. Nu ga ik even de was ophangen! Succes Cos, Want2be en Lydia!!
Een nieuw deel maar meiden!! We zijn er bijna doorheen!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/301811-september-mamas-2011-deel-5-a.html#post10855708 Weer even abbo's nemen?? En laten we hopen dat er veel prachtige en gezonde babys geboren mogen worden!! Dit was een heftig deel, met veel geboortes en helaas ook een groot verlies!