plannen hier wachten op schoonbroer die taart komt halen en daarna mannetje verplicht een dutje laten doen (hij heeft maar 4u kunnen slapen vannacht omdat hij nog met de taarten geholpen heeft) en voor mezelf ook rust
@sunshine, ik zou echt bellen ja net wat Juffie zegt. Die is ook voor je psyche niet echt goed lijkt me. @Rosa haha leuk die foto. So cute! Hier Feyenoord opgenomen voor zoontje, dus hij vanmorgen lekker kijken. Dan hoor ik m zo juichen, hij heeft dan niet eens door dat de wedstrijd al gespeeld is. O ik had het moeten weten van de box. Ik had nog een houtskleurige met lades eronder, maar wilde een witte. Man heeft m net vorige week weggegooid, was niks mis mee hoor, stond in de schuur in de weg. @Soppie, die foto's op hyves zijn echt om te smelten. Dat filmpje met J, is S een beetje lief NEEE hahahah ik kwam niet meer bij. Dat is leuk voor hem voor later. Hier had J zijn tandjes in het ledikantje van hem gezet en flink ook. Knaagdieren zijn het. @Cos, sterkte met je rug hoor, schiet niet op zo. Je zal wel een heel lief babietje krijgen denk ik. @Zuurtje, mooie taarten! Zonde om aan te breken. Hier vannacht om half 4 wakker, ik dacht..het is begonnen...tot half 7 lopen rommelen in mijn buik. Ik was naar beneden gegaan. Toen werd het rustig, weer even geslapen. Voel me nu heel onrustig. Het enige wat er door mijn hoofd ging....de envelopjes....o nog niet geschreven hahahaha
Tuurlijk krijgen wij een lief kindje whaha Oewh wel spannend hoor dat gerommel Mik ! Ik zit nog steeds als koningin op de troon super recht op. Mich is hier inde kamer bezig. Ik kan alles overzien zo whaha
mooie lekkere taarten zuurtje Jeetje Inge veel sterkte !! Hier heel slecht geslapen en het gevoel alsof het vanonder in de fik staat zo maar even verder met poetsen hihi hier staat ook alles al klaar behalve de enveloppen
Rinke, yep pizza was lekker feestje was saai dus zijn na n uurtje weer gegaan.. mik, ik zou hem ook willen hebben staan hoor ! soppie, meisje lekker in bad gedaan ?? !! hmm loepie dan heb ik gewooon een flauwe kraamzorg, terwijl het een harstikke leuke meid leek
Ik heb nog een heerlijk slaapje kunnen doen.. Nu ff bakkie koffie en dan zo maar een beetje aan de opruim. Manlief heeft hoofdpijn, niet zo gek, die is gister wezen Tuben? (vrijgezellenfeest van iemand) @ Mik Fijn dat je man hem meteen in elkaar zet.. En ohjee 3 uur lang voorweeen? Hmmm.. hoop niet dat dit een dagelijkse bezigheid voor je word!!