Dag dames! Mag ik er ook bij? Officieel is mijn datum 29-9! Ga proberen om jullie bij te houden! Liefs!
Ben al een week ziek gemeld... kwam de trappen daar echt niet meer op Ben wel nog gewoon vanuit thuis aan het werk maar dat is veeeeel relaxter Vreemd idee om dalijk verlof te hebben
@Achiaatje, spannend! Jeetje zeg wat is het toch snel gegaan. Ben heel benieuwd hoe je lichaam reageert hoor. @Mama, wow....jeetje dit ook. Heel veel sterkte, succes!! @Adnalie, ahh zielig van de kat, pfff nooit leuk. @Cos, jij nog iets van Kiwa vernomen? @Lydia, goed bezig met je lijstje!! Leuk om te lezen straks. Zetten we de namen er eigenlijk bij? (moet zo even kijken, kan het nu niet zien) @Smile, vond het ook gezellig. Mail je morgen meer fotos hoor. @Loepie, vind echt dat je het nog lang hebt volgehouden hoor met die trappen. Je werkgever mag blij met je zijn. @Tab, hier ook trapjes alleen aan de rechterkant, soms helemlaa in mijn zij, echt bizar. Hier morgen de liggingsecho...ben benieuwd....
@Moetie, leuk dat je er weer bent! Spannend voor jou gaat het nu ook opschieten he. Pfff wat een zenuwen.. Krijg je nog speciale begeleiding in het ziekenhuis?
Oja wat we doen..ik heb van een vriendin seizoen 1 en 2 van Desperate Housewives gekregen. Kende die serie helemaal niet, wel grappig. Inmiddels seizoen 3 tm 5 gedownload. Ben net begonnen met seizoen 5...heerlijk lekker op bed beetje wegkijken. Had ook Army Wives gekregen, kende ik ook niet. Helemaal weggekeken, leuke serie ook. En af en toe fotograferen, zoals vandaag met Smile. verder bezig met mijn website te maken en logo voor de fotografie. druk druk druk
Adnalie: tja... ik heb sex and the city al.. uhmmmm heel veel keren gezien! Wilde wel eens wat anders waar je niet te veel bij na hoeft te denken Oh, verdrietig van je poes.... Want2Be, vanacht ook 2 uur wakker gelegen van vermoedelijk voor-rugweeen. En de pijn van onder hier vooral als ik opsta. Alsof mijn spieren daar niet meer meewerken Oh en ik mag elke dag naar zh voor ctg! Smile, uk ligt goed dus er word nog steeds gewoon bevallen. KS gebeurt alleen als er iets fout dreigt te gaan. Inge, fijn verlof! Hoi MamavanK! Mik, ze hangt er vast nog goed bij! Speciale begeleiding zit nu in de ctg's en morgen gaan we bespreken wanneer we gaan inleiden. Spannend is het zeker..... Zoo, jij fotograveert wat af! En daarnaast heb je tijd voor "suffe"series! LOL
ADnalie sneu van je kat zeg. Maar wel fijn dat ze direct hebben ingegrepen om verder lijden te besparen. Hier nog niets van Kiwa vernomen helaas.... Steken s'nachts naar onderen en in de liezen. Dat heb ik ook welleens Vk zegt indalen hij ligt al vrij diep in de bekken dus dat kan best. Lydia hier ook voeten in mn zij soms weer gedraaid. Ik kan gelukkig wel voelen hoe hij ligt aan zn kontje haha. Wij hebben vandaag alle laatste spulletjes opgehaald samen. Nu alleen nog even 2 nette pyama's scoren voor in de kraamweek dan vind ik het best ! Kom je er wat uit mik met het logo ? Wij zijn ook eindelijk uit de naam whaha werd ook tijd hoor in mijn hoofd.
Tijdens mijn verlof / verplichte rust thuis vermaak ik me ook met bankhangen, slapen, de hond vertroetelen, forummen, tv kijken en spelletjes op de pc spelen. Ben de serie "one three hill" opnieuw aan het bekijken, desperate housewives lijkt me ook wel grappig misschien maar eerns gaan downloaden. Moettie spannend morgen de datum dus, ik een vrijdag...... zo komt het allemaal steeds dichterbij dat we de kleintjes in onze armen hebben....... Geboortebedankjes zelf gemaakt en met grote regelmaat wordt ik uitgelaten voor een uitstapje naar het ziekenhuis hihihi.
"september" baby nummer 2 Volgens mij viert mijn beep een feestje poeh hey.. zonder medicatie voelt wel even anders!
@Moetie, hoelaat heb je morgen het gesprek? Spannend hoor, hoe gaat je hub er mee om? @Cos, heb een logo gemaakt maar hubbie vond dat ie strakker moest. Dus gistervaond wat zitten aanpassen en uploaden maar krijg nu een kruis op mijn site. Morgenmiddag ga ik er even rustig voor zitten. Yeahh jullie beeb ook een naam..yeah yea yeahhhh Fijn gevoel he. Ik werd net om 18 uur gebeld dat de geboortekaartjes en envelopjes binnen zijn...ook erg prettig. Kan ze allemaal even schrijven. Weer iets van de to-do list af. @Rosa, seizoen 3 tm 5 heb ik hier voor je. Tenminste mijn vriendin heeft nu seizoen 3, maar zij kijkt ook heel snel. Voor mijn nichtje ben ik One Three Hill aan het downloaden, ik ken het zelf neit. Fijn dat jij aan het restaurant hebt doorgegeven dat we helaas niet komen. @Lydia, weet jij wie buddy is van Mama? Tijd... Nou fotograferen doe ik momenteel niet dagelijks hoor. Ben gister met J naar de film geweest, De Smurfen in 3d, gezellie samen met grote bak popcorn. Ik lag rond 18 uur op bed, lekker tv kijken, toen heb ik wel 4 afleveringen gekeken dat gaat best snel.
Hey kletskonten wat gaan jullie ineens hard!! Hai Moettie!! Spannend bij jullie dus ook bijna de datum bekend ik heb net nog ff deel 5 (laatste deel) van het ledikant geverfd, morgen de achterkant kan ie weer in elkaar.. We zijn ook nog naar de Karwei geweest, gordijnen en een roede gekocht om onze slaaphoek te kunnen afschermen van de woonkamer ivm voeden van baby enz..