ja ik denk ook dat ze in de war zijn door moeder natuur en het weer wat augustus zich mee brengt hahahaha...
Nou idd volgens mij zijn er wat babys in de war wat betreft de maand waarin ze horen geboren te worden Misschien moeten we het nog een keer uitleggen aan de beebjes? *Juffie spreekt Hummeltje toe, ze mag vrijdag komen hoor Niks september hahah*
jeetje, al die beebs komen te vroeg. Volgens mij is smile eigenlijk 1 dag later dan ik uitgerekend! Spannend hoor!!! Succes Smile!
*Ff vraagje meiden* Ik word helemaal lek gestoken snachts, wat kan ik er tegen gebruiken? Nu op mn teen en op mn duim het jeukt zooooo erg...
juffie, je hebt speciaal anti muggenspul voor zwangeren. GEen idee hoe het heet eigenlijk, maar ze verkopen het gewoon bij de drogist.
Uhh super tnx, ik ren zo (eerst wat aan doen) maar even naar de winkel... Ik heb wel lekker geslpaen vannacht, als ik mzelf overdag helemaal af mat dan gaat het goed.. Bij jullie? Goede nacht gehad?
nacht was aardig, alleen was dochterlief extreem vroeg wakker (5.15)..... Normaal slaapt ze tot 8.00/8.30 dus dit was echt niet leuk!!! En dan is ze zo niet te genieten.... Moet ook nog eens de hele dag thuis zitten voor een pakketje dat geleverd wordt..... nee dit wordt niet mijn dag.
Smile is 2 dagen eerder dan ik uitgerekend.. Gek idee!! Benieuwd of ze daarvoor veel opvallende symptomen had. Las alleen veeeel waterige afscheiding en wat buik en rugpijn.. Augustus is wel n mooie maand vind ik maar wil eerst ff verhuizen svp. Als ik dit aan mannetje vertel wordt ie gek! Schrok bij baby 1 al erg terwijl ie erg nuchter is wat dat betreft.
Waterige afscheiding had ik vorige zwangerschap ook heeeeel erg, maar toen liep ik 1,5 week overtijd. Nu geen last van trouwens. Maar soppie had volgens mij ook nergens last van.... het zegt allemaal niets. Vorige zwangerschap had ik het gevoel dat ik nog wel 3 maanden door kon lopen. Nooit geen voorweeën of wat dan ook gehad en ineens begint het dan.... Spannend vind ik het! Je weet gewoon niet wanneer het zo ver is. Augustus vind ik overigens een iets mindere maand mn moeder is de 17e jarig, 2 nichtjes op 24 en 30 en mn zus ook op 30. En daarbij komt ook nog eens dat het vaak in de zomervakantie is. Lijkt mij niet leuk om jarig te zijn in de zomervakantie hahaha (waar je allemaal al niet over nadenkt). Dus graag 1 september voor mij
Goede..... Morgen! Wat, Reni is begonnen?? Kindjes doen zooo wat ze zelf willen, das wel duidelijk. Later meer, ik ga eerst even de laatste inkoopjes doen voor de beeb nu ik me nog goed voel! (bijvoorbeeld rompers met korte mouwen kopen, aangezien ik alleen lange mouw heb...)
he dames.. ik meld me ook weer eens. Het gaat hier niet zo denderend vandaar amper reactie.. sommige van jullie heb ik wel op hyves Smile.. spannend meid! nr3 al! Aichatje.. jij ook een spannende dag en aankomende weken! Waar is de lijst?? mag ik er nog op?
Oh meiden... wat spannend!! Nummer 3 is in aantocht!! Weer zo'n verrassende wending Mik, heb je wel nog kunnen slapen?! Hoelaat is ze naar het zkh gegaan?! Aicha: succes vandaag! Verwacht je dat het nu snel gaat gebeuren? (Ik heb er niet zoveel verstand van) Meiden, fijne dag allemaal!
Ik ga het toch ook even hier neer zetten want ben wel benieuwd wat jullie van deze situatie vinden: (voorverhaal.. sinds zondag behoorlijk last van het litteken van mn KS en flinke hoofdpijn) ooeefff ik was/ben echt woest! Bel ik de gyn.. zegt de ass.. nee je moet je verloskundige bellen want je bent pas vanaf morgen officieel over gedragen(!!) dus ik zoo.. uuh ja en wat moet een verloskundige met pijn aan het litteken?? Ja geen idee zegt ze maar je moet hun bellen.. dus zo gezegd zo gedaan.. verloskundige gebeld.. aangegeven van de hoofdpijn en de pijn in mn litteken.. "tja, zegt ze.. er hebben wel meer vrouwen last van hun litteken met dit termijn. Gewoon wachten tot morgen' nou oke.. alla.. ip mag zei er uberhaupt niets over zeggen en al helemaal niet zonder beoordeling maar goed dan wacht ik maar tot morgen prima.. en die hoofdpijn "ach ook gewoon morgen even bij de gynaecoloog aangeven, ze nemen dan vast je bloeddruk op" PARDON!!! grrrrrr beide diciplines nemen me gewoon niet serieus! Ik vind het e echt belachelijk! ik mag niet eens even langs komen om mn bloeddruk op te laten meten.. blijkbaar val ik tussen wal en schip! Ik heb nu mn moeder gevraagd of ze hier wil komen met hun bloeddruk meter zodat ik het iig even kan meten en het me gerust kan stellen.. dus nu moet zei (hoe graag ze het ook doet) van raalte naar zwolle rijden(30KM) en dan vanuit hier naar haar werk in deventer (20KM om)... *zucht*... stel ik me aan of is dit een vreemde situatie?
Mag je je Bloeddruk ook niet bij je huisarts meten? Raar hoor dat gyn en vk zo reageren, als je het niet vertrouwt gewoon blijven bellen......... heb ik wel geleerd
Rosa.. ja dat zou vast kunnen.. maar ik heb echt vreselijke hoofdpijn en last van voorweeën dat ik het niet zie zitten om met Sophie ri de huisarts te fietsen dus wacht even mn moeder nu af.. Misschien en w.s. is het niets maar vind het wel apart om zo te woord gestaan te worden. Thnx voor je mening
Ja dan ga je ook niet op de fiets zitten als je zo beroerd bent nee. Ik heb gelukkig een hele fijne HA die komt zo hierheen als er iets zou zijn maar weet ook dat niet iedereen ermee gezegend is.
Adnalie weet dat t niks zegt ben alleen wel benieuwd of ze iets merkte. Mama079 voelde zich de avond voor t begon al niet super. Waterige afscheiding heb je vaak aan t einde, klopt. Zag t ook niet als symptoom. Mijn moeder en oma en schoonzus zijn in aug jarig. Maar sept is vaak koud toch? Hou niet van kou!!! Aaargggh ik probeer te typen maar m'n moeder belt steeds ukkie niet echt netje nee, maar aan de andere kant is n dagje niet zo erg lijkt me. Vroeg ze nog verder of je andere symptomen hebt of ook dat niet? Je bloeddruk zal nu misschien sowieso hoger zijn omdat je je druk/boos maakt. Hopelijk is gewoon alles goed en als je nog andere dingen gaat merken dan gewoon alsnog bellen!! Sterkte!