September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Lydia
    Ja het blijft bij die drie punten haha, hoe bondiger je bent des te beter toch?

2. juffie2008

ff spammen hoor de hoes voor mn voedingskussen
    de rits ga ik er morgen in zetten :d

3. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Klein Draakje - Groeiecho's in het ziekenhuis al redelijk veel gehad, ze meten de omtrek van het buikje, hoofdje en de lengte van het bovenbeentje. Die van ons loopt al sinds de eerste echo achter qua groei.

Soppie - Ik ga mega hard voor je duimen dat ze morgen alle 8 de flesjes leeg drinkt en vrijdag lekker mee naar huis mag -X-

Chantelle - Welkom en Gefeliciteerd met de geboortje van je zoontje Mailo, gaat het goed met hem? En met jou?
    Hoe zwaar was hij bij de geboorte en heb je al een idee wanneer hij mee naar huis mag of is ie al thuis?

Friesland90 - ook welkom en leuke site heb je met je blogs.

Cos - Gelukkig dat de baby het helemaal oke deed jammer dan weer van de BI en Ischias. Doe rustig aan met die pijnen. En morgen idd effe HA bellen.

Borstoeding / Kolf - Ik ga de fles geven, niet aan de tiet dat kan helaas niet. Dus ga ook geen kolfmachine kopen.... ben voorraad Nutrilon aan het inslaan.....

Aichaatje - Rustig aan jij en geen dingen doen die niet mogen, normaal zeg ik regels zijn er om te overtreden maar NU moet je wel effe luisteren hoor!! En dan maar even niet lopen alles voor het goede doel!

Want2be: Wat een gave foto!!

Dancing with the beebs - Hier vroeg hub ook al of ik aan het buikdansen was, hij ging voor het eten echt van links naar rechts en op en neer hihihi stom gevoel en nog stommer gezicht, hopelijk ligt ie nu wel met zijn koppie weer naar benee, morgen effe vragen of ze snel willen checken!

Mama079 - Fijn dat Aron het ook zo goed doet en hopelijk mag hij ook snel mee naar huis. Duim ook voor jullie!

Ukkie2009 - Goed dat je gebeld hebt, BD inderdaad erg laag. Fijn dat je nu wel serieuzer genomen werd en duim voor je dat morgen alles oke is.

Franka83 - Hier net zo'n eigenwijs draaikontje, ik laa tmorgen effe checken hoe mijn ventje ligt kan er geen pijl meer op trekken. Hier de laatste keer ook in stuit en als dat zo blijft wil ik dat ie of gedraaid word ook al doet het pijn maar GEEN stuitbvalling na alle ellende die ik al heb gehad ga ik dat echt niet doen. Moest me in 2 weken tijd ineens voor gaan bereiden op een "normale"bevalling dan ga ik nu niet ineens in een paar dagen ook nog eens mentaal voor stuit....... NO WAY

Smile - sterkte en veel succes, dikke knuffel en ik lees het morgen wel!

Zo hehe, weer helemaal bij, stelletje kletskousjes.......

Ik ga nog effe HvN kijken en dan proberen te slapen, morgen om kwart over 10 weer op controle.

O ja vandaag box gehaald en door stiefvader in elkaar gezet, lekker ingericht....... IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR.

Als ik heb geslapen nog precies een week tot de inleiding......

Truste en sweet dreams

4. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Pffff... lig al uren wakker! Hier komen de de harde buiken/ voorweeen al anderhalf uur om de 10 minuten... :)

Ze doen geen pijn, maar ik merk dat ik het toch een beetje spannend ga vinden... :p

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ojee zijn het wel voorweeen dan??
    Hoe is het nu??

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

Ow meis.. Hoop dat het wat rustiger is geworden en je nog hebt kunnen slapen..

Hier ook weer niet helemaal lekker geslapen. Ik word om 12 uur wakker met het gevoel dat het al 3 uur is ofzo.. Dan een mega snurkende man naast word je niet echt vrolijker dus tot 3 uur op de bank geslappen. Toen het bed weer in. En manlief aantal keer op zijn zij moeten praten..

Nu ik dit typ is/word die kleine mega druk. En krijg ik me toch steken in mijn liezen... Pff... Manlief is zijn bed uit of het werk ik draai me dus nog een keertje om!

Tot straks meiden!!

Owja ben benieuw of er nog iemand is geboren vannacht ;)

7. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Wow... jullie zijn ook vroeg!

Na 3,5 uur regelmatige harde buiken nam het eindelijk wat af, dus ik hoopte lekker te kunnen gaan slapen. Maar helaas... ik werd me toch opeens een partij misselijk! Ben echt onwijs beroerd...

Dus nee, ik heb niet meer kunnen slapen. Ik hoop toch dat het nog wel even gaat lukken!

Mik, nog iets van Smile gehoord?
    Rinke, slaap lekker!

8. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Goedemorgen !

Hier ook beroerd geslapen bah bah ... heb zo vervelend gedroomd, nu maar proberen nog even te slapen op de bank.

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Hier ook wakker en nog eens wakker gelegen, gisteren zelfe verhaal en toen ik op de bank zat en hub uit wilde zwaaien viel ik binnen 10 sec in slaap (op de bank) die slaapt volgens mij het lekkerste, blijf er vanavond maar op liggen denk ik......

Gaat m nu ook nog heel effies opzoeken.

10. dammir

dammir Actief lid

8 jan 2011
    100
    0
    0
    goedemorgen!!!

weer slecht geslapen.

straks de kids wegbrengen en dan weer mijn bedje in.

11. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hier nog een nachtbraker.... heel veel weeen/hardeboeken gehad.. ook vanuit rug.. net nog dikke bloedklont/prop??

@want2be alles weer rustig?
    @smile... today??

Dames met controle succes..

Lydia... zit je vel er nog op?

Juffie, prachtig die hoes.. jij moet winkeltje beginnen..

Ik ga boterham eten en hopelijk nog slapen..
    sorry als ik iemand oversla :(

12. juffie2008

Morguh ik dacht ff kijken of er al nieuws is..
    Ik moet zo naar het zkh en daarna komt een vriendin dus zwaai!

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

nou geloof dat er weinig vannacht goed hebben geslapen...
    J werd vannacht wakker en riep dat het pikkedonker was in zijn kamer. Was er een stop gesprongen. Dus man op pad door het huis, klik, klik iedere keer op zoek naar waar het vandaan kwam.
    Pfff kon niet meer slapen..

Heb nog geen nieuw berichtje van Smile..spannend hoor.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Ga zo naar de VK.

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ohhhhhh ik krijg nu een sms...

Ze is vannacht bevallen van een zoon F (zelf komt de naam wel op hyves denk ik) om 02.05 hij weegt 2435 gram

yoehoeeee 2e babyboy!!

Ga nu vragen of alles verder goed is..

15. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    haha zoooo herkenbaar... misschien kunnen die van ons later samen naar dansles :p

@Achiaatje: fijn dat je thuis bent! Hopelijk is je hubby snel thuis en kunnen jullie dit bizarre avontuur goed afsluiten!

@Soppie: jeeeej soppiebaby is een sterke meid, genieten!

16. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    HAHAHAHHAHAHHA *ligt hier in een deuk!

17. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Smile gefeliciteerd met jullie jochie !!! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie .

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Vervolg sms...ze is helemaal verliefd (hihi)...

Gaat goed met moeder en kind. :)

19. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Jeetje Cos je hebt het wel heel erg :( en er is niet veel mee te doen toch? Ships, ik hoop dat je je snel wat beter voelt

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Smile! Gefeliciteerd met jullie baby-boy!
    Hoop dat alles goed is gegaan en gaat....

Deel Deze Pagina