eigenlijk niet eerlijk toch... die Pho is er al eens uit geweest en die hebben ze terug gebracht... die Chris heeft altijd super gepresteerd en die ligt er nu uit... ik dacht eigenlijk dat hij zou winnen
Morguh ukkie mijn bloeddruk is eigenlijk altijd erg laag. Niet echt handig. Maar in de zwangerschap merk ik t meer. Veel succes vandaag! Komt vast goed!! Franka ik hoop het, want anders moet ik dezelfde dag evt nog naar het ziekenhuis in m'n upje (met m'n dreumes erbij). Ik zie t wel dan Sunshine mama nee meestal kan je daar ook wel bv mee geven. Lactatiekundigen zeggen dat t heeeel ernstig moet zijn wil t niet lukken komt vast goed!! Smile oehh spannend! Misschien vandaag wel mama!! Juffie zit via foon dus zie je spam helaas niet Voorweeen kunnen heel goed langer aanhouden Zodra het er 10 per uur zijn EN ze zeer doen hoef je pas aan de bel te trekken. Had ze van de week om de 5 minuten maar geen pijn. Ook zwakken ze af bij douchen. Helaas kan je ze al weken van te voren hebben! Slapen kon ook niet slapen teveel pijn Smile jaaa gefeliciteerd!!! Hopelijk maakt hij het goed en jij ook!!
want2be rutig aan he.. Ik dacht al weer een bevalling op komst juffie wat een SUPERgave hoes!! Is dat veel werk om te maken? Zou je dat tegen vergoeding natuurlijk niet ook voor mij willen maken?? En t bevallingsplan.. Ja indd is alleen maar makkelijker hoe korter klopt!
wheoheooiii gefeliciteerd smile met jullie babyboyyy!! Zit nu op mn foon ga m er straks bijzetten op de lijst maar moest gewoon ff chekke of ie er al was
loepie . Ja ik vond hem iig beter dan julie.. En constanter.. Maar ze waren gister zo negatief dat ik al een vooorgevoel had dat ze hem eruit zouden stemmen.. Poh had ik wel in de finalie verwacht.. Aichaatje.. Op sommige plekken bloeide t wel! Stoute zorro! (doet zn naam wel eer aan zo )
smile van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! en fijn om te horen dat jullie het goed maken gaat maar lekker genieten meid!!! @mik: thanx for fast update! @ikke: gaat weer hupsakee naar het ziekenhuis.... fijne dag allemaal!
@Smile Gefeliciteerd !!! Lekker genieten nu ! @Juffie2008 : Heel leuk kussen. Knap dat je dat zelf kan. Ik heb heel de nacht weer slecht geslapen. Erg veel kramp onder in mijn rug, beetje uitstralend naar heup en bil. Geen idee hoe dit komt, is de eerste keer dat ik het heb.
smile!! onwijs gefeliciteerd!!! hier nog ff kunnen slapen gelukkig hihi.. juffie die hoes onwijs gaaf! je kan idd wel een winkeltje beginnen!!