@cos, sjonge jonge wat een domme doos zeg !! waarom ben je dan uberhaupt dokter !! ik ben nu echt chago !! mannetje zou vanavond thuis slapen maar helaas zijn de plannen weer is veranderd ... nu zie ik hem pas vrijdag weer
Cos noujaaa zeg !! wat een &^#$%! je zou toch denken dat ze er wel verstand van hebben en zich goed inlezen.. !...
Nou ik heb maar een pizza in de oven gedaan lekker salade er bij hmm. Mich is nog niet thuis die heeft het zoooooo druk. Toch wel lastig soms hoor een man met eigen bedrijf. Maar aan de andere kant is hij ook zo thuis moest ik hem nodig hebben. Ah Babyleeuwtje balen meis hoor. Ik snap dat zo !! Dan ben je echt even teleurgesteld he ? Hoe is het verder met je ? Nu nog een sollicitatiegesprek ! stoer ben benieuwd. Ik denk dat ik ook een melding ga maken bij de huisarts ik vind het gewoon echt niet kunnen. Je komt er toch niet voor niks ze had op zn minst even kunnen kijken en advies kunnen geven ofzo. Naja ik zit weer geinstaleerd op de bank beetje zappen beetje forummen. Ik zit helemaal ingebakend met kussens en voedingskussen whaha.
pizza.. mmm was ook lekker geweest.. ik heb net een pasta met roomsaus gemaakt was ook lekker.. (na mijn bigmac hihi)
hier wordt het een slaatje met gebakken aardappeltjes en een schnitzel mannetje is weer aan het koken
@cos, wat een ontzettende muts zeg niet te geloven! Zonde van je moeite dus dat je daar naar toe bent gegaan. Volgende ook even melden bij je eigen huisarts. Heb je je fysio gesproken? @Rinke, ha ha het is zeker mooie foto hoor. Moet gewoon lachen om die sneeuw.. @Rosa, goed nieuws weer! Nog een weekje...
Hmmm krijg trek van jullie eetverhalen. PIZZA! Heb t alleen neit in de vriezer liggen. Heb eigenlijk niks lekkers...boehoe Hmmmzzz...........
haha ik heb ook megaaaa trek !! al dagen ... dacht dat je tegen t einde minder aan zou komen, maar ik heb trek voor 6 ! Enne ik ben hier ook de hardrijder (gelukkig nog nooit een boete gehad... even afkloppen)
hoi dames kom nog eens piepen... hier eindelijk babyboy kamer af.. en verlof van ventje voorbij dus probeer wat vaker langs te komen nu...
Nou ik rijd eigelijk altijd wel iets te hard maar nog maar 1 boete gehad. Mich rijd ook altijd wel wat te hard heeft wel wat vaker boetes gehad. Maar die van 500 euro was wel wat absurd dat was ok niet meer een beetje te hard maar gewoon veeeel te hard whaha
Ik kan geen stap meer verzetten. Niet vanwege de zwangerschap, maar ik heb gewoon te veel en te lekker gegeten. We hebben lekker gegourmet, met een flinke bak ijs toe. @kleindraakje, ik zal voor je duimen volgende week donderdag.
eeeeeeeh nee, vorige keer kreeg ik een lease auto, gingen neefjes ophalen in Utrecht. Had de auto nog geen 45 minuten en werd staande gehouden....... 30 km te hard gelukkig hadden ze mijn top snelheid niet te pakken hhahahaha
Hoe het hier in het ziekenhuis was: Echo was goed, meisje ligt nog met haar hoofd naar beneden, ze is zelfs al ingedaald.. Bloeddruk was goed, gewiht ietsje erbij. Er is bloed afgenomen, vrijdag de uitslag. Bevalplan doorgenoemn, is goed gekeurd. Ik moet meteen het zkh bellen als ik regelmatige weeen heb of als de vliezen zijn gebroken. En dan komt het... tijdens de bevalling wordt er weer bloed afgenomen, is he tniet goed moet ons meisje wel worden opgenomen en ik ook, beetje tegenvaller, maar ik zat er op te w8en dus ik pak toch voor de zekerheid voor 3 dagen in. Fijn dat we het dit keer kunnen verwachten van te voren... ...