HAHA en dan begint GEBAKJE ook nog over gourmetten enzo Grappig hoor Heb mannetje gesmst dat ik zin heb in een big mac Hopelijk snapt hij de hint. Hij zal wel laat thuis zijn van het klussen in t huisje...
Jullie hebben vandaag zoveel gekletst dat ik het even niet kan bijhouden mijn excuses!! Heb ik behalve SMile iets belangrijks gemist?
Vandaag was mn vriendin op visite, heb zo'n lief setje van de Hema gekregen en Christian 2 autootjes zo lief!! We zijn ff naar de woonboulevard geweest, naar Gardo, Babyplanet en Prenatal, was erg leuk.. Heb duowagens bekeken, best mooie staan er tussen...
hey meiden... vanavond (ook) bezoek gehad van een vriendin hihi dus wel ff snel gelezen nu net maar kan niet op alles reageren.. juffie: fijn dat je bevallingplan goed gekeurd is haha lijkt wel school nu mag je bevallen hahah.... we duimen voor je dat je bloed uitslagen allemaal goed zijn!!!!!! ook na je bevalling!!!! net een mailtje gehad van mijn ouders, ze zouden volgende week terug komen van vakantie, ze komen nu al vrijdag thuis.. eigenlijk vind ik dat wel heel fijn :-D ik ga zo naar bed.... hopen dat ik weer lekker slaap! meiden allemaal slaap lekker en hopen dat we dat allemaal doen!
Ha meiden, even vanaf mn phone, dus niet uitgebreid.... Vanavond naar een borstvoedingscursus geweest. Erg nuttig voor een leek als ik. Slaap lekker...Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft!!
au au au.. Heb al vanaf n uur of 9 buikpijn!.. Maar het is wel constant met af en toe flinke steken... En daarbij is kleine meisje nog kei druk ook.. Pfff hoop dat t zo ophoud en ik kan slapen.. Heb ookal onder de douce gestaan maar word nii minder.. Pff
En is het opgehouden??? Wat verrveldend zeg! Hier werd cas net wakker ging naar de wc komt terug grote licht aan en gaat zich aankleden.. . Hij dacht dat het al 6 uur was ofzo.. ( Nu weer in bed maar aan het snurken..
pff net wakker geschrokken omdat ik door mn eigen telefoon werd gebeld !! nu kan ik natuurlijk weer niet meer slapen
Hoi meiden, Super bedankt voor jullie reacties, smile baby doet t goed! Ik schrijf zijn naam niet hier, i.v.m. anoniemiteit. Voor degene die mij op hyves of Facebook hebben, daar kun je de naam zien. Ik kan op me tel niet in zp hyves komen, zodra ik thuis ben zal ik daar ff een berichtje plaatsen. Ik hoop smile baby niet teveel afvalt en snel met mij mee naar huis mag. Sorry dat ik niet persoonlijk op. jullie berichtjes reageer, maar heb niet alles gelezen. Wil alleen wel zeggen als jezelf twijfelt of het voorween zijn of andere klachten, bel altijd t ziekenhuis of je vk. Bellen kan NOOIT kwaad. Ik dacht bij mij ook aan voorweeen en had dus al 4-5 cm ontsluiting maandag. En eerste kindje, dus ja, je weet nooit. Zo ik ga lekker naar de geluidjes van me zoon luisteren, hihi zo lief. Ben nou verliefd op 2 mannen en het is nog toegestaan ook
hey fijn dat smilebaby het goed doet en over de toegestaande verliefdheid kan ik over meepraten ik hoop voor je dat hij snel mee naar huis mag, enjoy the sounds of your new babyboy!!! dikke kus...
hihi geniet van je mooie knulletje!! echt prachtig!! Goeiemorgen allemaal, Lekker geslapen? (op een paar nachtbrakers na?) Ik was zoooo moe heb al als een roosje geslapen.. werd net wakker deed mn ogen open zie ik zoonlief naast me liggen haha... bleek het al 8 uur te zijn..
Ik werd net heel erg misselijk wakker, en ineens besefte ik dat ik gisteravond niet heb gegeten Ik heb het niet eens gemist gekke ik!!
Gelukkig dat de kleine mooi met het koppie naar beneden ligt. En inderdaad nu ben je er wel op voorbereid als jullie wel opgenomen moeten worden.