Oeps ik loop ong. 2 dagen achter met de was.. Ik heb nu 6 stapels (!) in de gang liggen!!! Vandaag ook maar weer het bed verschonen enz. hihi Pokkewerk om op te maken, door dat plastic ding!! Hebben jullie dat ook dat dat plastic gwoon verschuifd?
ik heb het er nog niet onder liggen.... moet eht wel idd snel gaan doen. Vorige keer begon de bevalling met gebroken vliezen... aangezien we net een nieuwe bed hebben, zou het een beetje zonde zijn. Welk matje moet je daar ook alweer voor gebruiken? Kraammatras? Of staat er iets anders onder? Ik weet idd dat het heel erg verschuift. lydia, wat vervelend vand e buikpijn. Ik had het gisteravond ook, nu gelukkig weer over.
@Juffie, balen joh in ieder geval weet je nu wel waar je aan toe bent. Hier ook de matras beschermer er niet op... Ja Adnalie, bij mij begon het toen ook met gebroken vliezen maar ik vind het zo irritant liggen... Tot later, ben ff naar de kapper..
Fijn dat het zo goed gaat! Ik kan me die verliefdheid zoooo voorstellen zal ook wel een beetje een shock voor jou geweest zijn toen je besefte dat het echt aan de gang was ipv voor weeën... maar hoe moet je dat bij de eerste keer ook weten! @Lydia: voel je je al iets beter?
Ik heb een groot badlaken om het matras gewikkeld om die matras beschermer heen, nu schuift het niet meer. Maar daar moet ik bij zeggen dat wij 2x1 pers. matras hebben (boxspring). Ik hoop trouwens dat iedereen net zo lekker geslapen heeft als ik. Ik ben er niet eens uit geweest vanacht om naar het toilet te gaan.
Ohhh das nog wel een slimme gebakje Dat kan ik nog wel even doen.. Misschien is het kraken dan ook minder.. WIj hebben ook 2 losse matrassen heerlijk!! Blegh ik heb nergens zin in haha... Beetje lui!!
Lekker dat je niet naar de wc hoefde, dat scheelt he Vorige zwangerschap vond ik dat toen zo erg, was het -10 hahah en dan moest ik plassen brrr!!
Normaal moet ik er echt wel 1 a 2 keer uit, maar vanacht dus niet. Heerlijk. Al hebben wij wel een wc boven, en is het maar een klein stukje lopen. Ik vind het vandaag wel een mooie dag dat die kleine mag komen Maargoed, die heeft het volgensmij nog veel te veel naar zijn zin , zo in mijn buik.
Hihi wie had ook alweer bedacht een speentje er voor houden?? Eruit lokken haha! Ja het is mooi weer om te bevallen Gebakje; is het jullie eerste kindje? Kletste je eerst mee op een ander forum?
Het is onze eerste. En ik zit alleen op zp. Zo eens een stukje naar de markt wandelen, misschien dat het wat in gang gaat zetten
Traplopen schijnt echt goed te werken!! Have fun met wandelen!! Zo bed is opgemaakt, de tip werkt nu al haha mn bed kraakt niet meer Mn man zegt elke keer, hoeveel zakken chips heb je stiekem verstopt onder je matras haha
ik ging ook best wqel zweten snachts door die matras beschermer, en nu die handdoek eromheen is gewikkeld heb ik daar geen last meer van. Ideaal.
Ik heb een waterdichte molton die om heel de matras heengaat (2 persoons matras) Zweet en kraakt niet ligt er al een paar maanden onder, na het passen meteen laten liggen kreeg hem van een vriendin, hub zei direct laat maar liggen voor het geval dat..... Vanacht redelijk geslapen, beeb is rustig vandaag zelfs na chocola en dergelijke, maar eens even onderuit op de bank e hem plagen, reageert hij niet ga ik toch maar even bellen. Nog 6 dagen tot de inleiding!!!
ej meiden! Thanx voor t vragen.. Pff had t echt ni meer met al die buikpijn/steken.. En dan zit je maar te denken... 'zal het beginnen? Is het dit ?' Rond half 2 denk ik ben ik eindelijk half in slaap gevallen en rond 6 uur ff eruit om te plassen.. Toen linkerzij/rechterzij en toen gelukkig nog wat geslapen.. Mn buil voelt nu aan alsof ik heel veel gesport heb!.. Magoed dus wel weer afgezakt.. Als we toch s gewoon wisten wat alle pijn(tjes) inhouden.. Zou n stuk makkelijker zijn!
Ik heb die ook! Echt een aanrader... Met een hoeslaken eroverheen hoor je haast niets en het ligt helemaal strak!
http://www.youtube.com/watch?v=cPqaErCFcOQ Filmpje van het kamertje van mn zoontje, als jullie het leuk vinden om te zien..
Hihi... heb je nog meer tips Ik ben er geloof ik klaar voor... nu hopen dat de beeb er ook snel klaar voor is!!