Flinke vrijpartij Ananas Wonderolie en das nieuw, je tepels masseren.. Dan zou er oxycotine vrij komen in je hersens Het zijn fabeltjes hoor..
Lydia, wat vervelend van je buikpijn Gelukkig gaat het nu weer beter.. zou inderdaad makkelijk zijn als we wisten wat ieder kwaaltje zou betekenen.!! haha Juffie, leuk kamertje.. Vooral die giraf op de deur vind ik heel mooi..!!
Tnx Friesland Onze slaapkamer is in tweeen gehakt, en daar zijn dus nu 2 kamertjes van gemaakt.. Bij mijn zoontje komt er in dec. een peuterbedje, en wat spulletjes van treinen is ie dol op.. haha
SMILE, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!!! Lekker genieten, en hopelijk mag hij snel naar huis toe.. Hoe is het verder met jullie..? Tips om de bevalling op te wekken? Frambozen thee hoorde ik laatst? Wie weet helpt het.. hihi succes!
IKkkeee Hoe is het met de dames?? Ik heb best wel aardig geslapen en buikie is rustig wel vaak plassen maar als dat alles is... Wie heeft tips... ik heb weer een soort van hijger die met verschillende nummers beld en op het moment snachts:x:x
Juffie, ja dat had ik in de gaten hahaha. Hij was wel erg blij toen er een trein langs reed, wat leuk zeg..!! Wat de bevalling op gang kan helpen? Klussen met je hubbie Frambozenthee Kruidnagels Hielmassage De kern van een ananas
telefoon er naast leggen of uit doen Verschrikkelijk!!! @ Lydia Kan je erichtje niet vinden Bah koffie en chocolade valt verkerd....
Goedemorgen! Ik heb gelezen hoor wilde even het gesprek met de arts ass hier neer zetten.. alles was goed meisje wordt nu 2500 gram geschat dus is w.s een kleintje. pijn aan het litteken schijnt inderdaad normaal te zijn. Heb slaapmedicatie gekregen om even een paar nachten te kunnen door trekken en verder a.s. disndag weer een afspraak met een echte gyn. Al met al prima dus.
of de telefoon opnemen en hem er gewoon naast leggen, laat hem de bel kosten maar lekker betalen. Even een vies praatje: Volgensmij ben ik net mijn slijmprop verloren, of een deel daarvan. Ik vond een grote klodder taai slijm in mijn slip. Er zat geen bloed in/door, maar nu las ik dat dat wel vaker voor komt. Bah.
Ah fijn dat het goed gaat met jullie kleintje. mijn zus is bevallen met 40 weken en dat kindje was 2400 gram. Kerngezond Fijn dat je slaapmedicatie gekregen hebt! succes dinsdag..
dat zou dan kunnen gebakje juffie whaha ik had m gister ook gewoon hier geplaatst hoor.. Maar dacht nu een PB is makkelijker hoef je niet te zoeken
hahah belt ferdi net op van zn werk ''he ly.. Hoeist? Ikke zo ja gaat wel weer.. Zegt ie hh jammer denk misschien ist al begonnen heb geen zin meer om te werken en wil naar huis '' haha sukkel
Lol dat zei die van mij gister ook al. "kan je het niet nu laten komen, want ik heb geen zin in mijn nachtdienst"
@aichaatje, leg een fluitje naast de telefoon.... en als ie belt keihard in zn oor fluiten vinden ze meestal niet zo leuk ! @lydia, hahah ja t is wel een hele goede geldige reden om niet te hoeven werken hihi