goedemorgen seg gaan jullie nu allemaal spannende toeren uithalen lydia hahaha grappjas jou mannetje aicha geen ervaring mee maar ik zou zeggen telefoon uittrekken uitzetten of fluitje hier ook weer vaker voorweeën kleintje moet nog even zitten blijven de vroeggeboortes zijn uitverkocht
gewoon als hij beldt hoorn neerleggen naast de telefoon en de kosten voor hem laten aantikken... jij weer lekker terug naar bed
Ik heb er één bij de action vandaan. Lekker goedkoop en schijnt geweldig te werken... Het is in ieder geval stil
jah dat is wel even een nadeel dat iedereen wakker wordt.... maar geloof me de lol gaat er snel vanaf hoor
Aicha - Hijger - zeggen dat je meer hebt aan meepuffen en anders inderdaad een fluitje.......... Lydia - dan maar zeggen dat je buikpijn hebt is ie lekker bij je! Juffie - leuk kamertje maar C. zei geloof ik nee niet mooi hahaha kids.... Tips voor op gang brengen, maak een lijstje voor volgende week of zal ik vast beginnen....... Ukkie - Fijn dat het gesprek eindelijk beetje normaal is gegaan, goed gevoel! Gebakje - lekker praatje Loepie - matrasbeschermer kwam van zolder bij haar hihihi geen idee zal haar effe bellen en laat het dan nog wel effe weten. Ego - Beeb is weer aanwezig, hield een chill ochtendje denk ik zo..... Ga effe eten heb honger........ lekker rijst met ragout las ik gister en vind ik ook zooooooooooo lekker.
gelukkig rosa-beebje is weer in de actief-modus ! Loepie indd bij de action ( en niet duur ookwel lekker )
wie heeft er nou weer besloten dat t gaat regenen .... daar gaat mn planning nou ja dan maar cupcakes bakken
Hier ook hoor, (omg roosendaal) heeft de afgelopen 2 uur alleen maar heel hard geregend. En nu is het eindelijk droog, is de markt al weg, waar ik heen wilde. Owh en ik ben super trots op mijn broertje, die heeft net in 1x zijn rijbewijs gehaald. ( wat ik echt totaal niet verwacht had )
gefeliciteerd voor je broertje.. goed bezig! hier droog gelukkig.. (veghel ) maar zat al op buienradar te kijken .. je moet maar net geluk hebben dat je ernaast valt
hier in zoetermeer ook al de nodige druppels helaas alle babies actief vandaag? die van mij heeft 1 voetje voor de ribben en 1 er net achter grrrrrr
Thnx , alleen is het voor ons allemaal wel beter dat hij gelukkig geen geld heeft voor een auto (Gevaar op de weg)