Ah Dammir wat een kloten bericht zeg ... Ja wat kan je doen ik denk er gewoon zijn als ze je nodig heeft. Is ook wel pittig jij nog met je dikke buik. Neeuh sex met ananas lijkt me hoogstens onprettig met die schubben whaha
Wat een hel! Vreselijk, kan me voorstellen dat jij je zo voelt. Je kan niks zeggen en doen helaas, hier zijn geen woorden voor.
'opwekken' heb ook weleens gehoord dat s avonds een wandeling kan bijdragen... En een bepaald drukpunt onder je voet. Moet je ff googlen naar een afbeelding van voetreflex dan daar masseren en drukken. Zou ook de baarmoeder stimuleren....
Och de meeste middeltjes om op te wekken helpen toch niet. Ik heb geprobeerd een ananas hart te eten, maar kreeg het niet weg. Na een paar happen gestopt, wat is dat vies zeg. Bitterlemon/tonic zou ook werken, maar daar moet je minimaal 3 of 4 liter van drinken. Na 1 of 2 glazen hoef ik echt niet meer. Sex. Lekkerrrr. Maar heeft ook nog niets geholpen. Plus dat mijn vent bang is dat de kleine er wat van mee krijgt als we bezig zijn, dus is ie extra voorzichtig. Wandelen, tja, dat doe ik misschien wel te weinig. Had vandaag het voornemen om lekker naar de markt te wandelen, maar de regen heeft mijn zin verpest. Voeten masseren: al 2 avonden geprobeerd, niet om op te wekken hoor, maar gewoon omdat ze zeer deden van al het vocht wat er in zat. @Damnir wat een rot bericht. Daar kan jij niets aan doen, maar het blijft wel lastig ivm jouw zwangerschap. Veel sterkte.
omg wat erg, kan me voorstellen dat je je bijna "schuldig" voelt tegenover haar maar jij kan er niets aan doen, heb begrip voor haar verdriet en als ze even niet met je om kan gaan vanwege haar verdriet begrijp dan dat het niet persoonlijk is! Heel veel sterkte
Hallo Dames, Hier maar even een rustig dagje ingeplant. Moet dat toch maar eens meer gaan doen, maar dat valt niet mee. Wat leuk zeg al die tips en hoe iedereen er mee bezig is... Hier ook zo af en toe tips aan het uitproberen niet elke dag. Straks lekker macaroni maken mmm.... Lydia: Wat een rot buikpijn heb je een beetje kunnen slapen nog vanacht..... Smile: Je hebt nu wel even wat beters te doen dan te reageren op onze berichtjes hahahaha... Lekker genieten meis groot gelijk. Juffie: Zorg wel goed voor jezelf hé.... Moet het hier ook wat beter doen, maar gelukkig let manlief ook een beetje op. Wat misschien een tip is voor op bed. Ik heb zo'n waterdichte hoes van de action. Die was maar 14 euro en schuift en kraakt niet ideaal. Hahaha.... Die tips hoor ik inderdaad wel vaker.. Hier ook al zo'n mannetje die niet kan wachten tot het gaat beginnen. Heeft me zelf vandaag erop gewezen dat ik maar eens een vluchttas moest gaan inpakken en zorgen dat alles klaar is. Regen: Hier ook dacht lekker de was buiten te kunnen drogen. Hangt het goed en wel een tijdje buiten gaat het regenen dus haal het eraf en hangt het boven en nu is het alweer een tijd droog... Cos: Als rustige baby's zich aan het voorbereiden zijn dan kan ik nog wel wachten. Hier is het erg actief... Dammir: Dat is echt super kl*te voor je buurvrouw. En dan ook nog eens heel dubbel als je zelf met een dikke buik rond loopt.
Damnir, heel veel sterkte, ook voor je buurvrouw natuurlijk. Lijkt mij ook erg moeilijk hoe je hier mee om moet gaan. Ik zou gewoon je medeleven tonen door zoals Juffie zegt, een bos bloemen met een condoleance kaart denk ik. Veel meer kun je niet doen denk ik.
dammir, jeetje....... zou wel effe naar haar toe gaan als jullie normaal goed contact hadden. Even bloemetje brengen of iets. Snap dat het moeilijk en dubbel is met je dikke buik voor jullie beiden misschien, maar haar negeren komt ook heel erg hard aan denk ik. Sterkte in ieder geval.
ik kom ook kletsen..ik ben as zondag 37 weken en 11 sept. uitgerekend..al wat mensen bevallen zag ik....jaja september is in zicht!! allemaal succes met de laatste loodjes.. eten?? ik heb helemaal geen zin om te koken eigenlijk...energie is op voor vandaag...ga manlief maar ff smsje doen dat ik straks wel een loempia ga halen....lol... liefs...
@ Jolyn Welkom! @ Loepie Lekker pannekoeken, ga je zelf bakken of kant en klaar? En manlief en ik gaan vanavond naar de kapper toe, heerlijk!! Ff me zelf nog laten verwennen Moet er wel leuk uitzien in de kraamperiode toch? (ik zit in de regen buiten, heerlijk!!)
jullie zijn weer lekker aan het kletsen hahaha en wat voor onderwerpen!! ik geloof dat ik dus aan al dat nog niet ga beginnen, van mij mag/ moet ze nog ff blijven zitten. eten.. mmmmm heb om half 3 een broodje tonijnsalade op, gezellig met mijn zus in haarlem "gelunched" straks maar naar de snackbar echt geen zin om te koken.. (ben ook een beetje ligt in mijn hoofd ondanks ik dus wel goed eet en drink.. mmmmm niet helemaal goed denk..) dammir: jeetje wat vervelend voor je buuf!! Ik zou niet weten wat je voor haar kan doen...... misschien een kaartje dat ze je altijd kan bellen ofzo?? (als je dat wil natuurlijk) heeft ze andere kinderen of huisdieren ofzo anders die opvangen.. snap dat het heel lastig is omdat je zelf wel met een dikke buik loopt!! mmm hier rijden net 2 politie en 1 ambulance langs??! ben altijd wel benieuwd wat dat dan is...... oww.. regen ppff.. ja hier ook. ik smelt daar van!!! juffie: moet je filmpie nog ff bekijken... franka: spannende tijden dus voor jou!! suc6 bij het draaien! adnalie: nee ik heb niet echt angsten dat het mis gaat ofzo.. dat vinder topic kijk ik niet. .maar niet omdat het me angstig maakt ofzo.. trappelzak: heb net het patroon naar mijn oma opgestuurd hihi zij gaat het maken (of had ik dat al verteld...???) geloof dat ik nog maar ff ga strijken :S:S moet toch gebeuren.. tot straks!
Hier ook pizza. Voor mij 1 met 4 verschillende dingen erop, en mannetje heeft er 1 met bbq chicken. Maar geen salade erbij , want man lief gaat daar dood van ( althans dat beweerd hij, veel te gezond en groen (lees: moeilijke eter) )