@ RInke Jij dus ook al aan de snack hihi zal wel aan de termijn liggen waarin we allemaal zitten haha te moe om te koken!! En wat lief van je oma zeg!
ze vind het helemaal leuk! ze heeft ook een soort van dekentje gebreeen.. had ze ook voor mijn zus gedaan 7 jaar geleden.. zal eens een fototje van maken!!
dammir wat een klotebericht is dat zeg, sterkte! vanavond komen mijn ouders eten, heb de tijd om lekker te koken dus heb kipfilet met boursin besmeerd met 3 reepjes paprika ertussen dubbelgevouwen, verse boontjes en een ovenschotel met paprika, aardappels, ui, knofloof, p/z, en verse rozemarijn morgen de zelfbelegde pizza (idee van Cos gisteren) en nu begint het te onweren...... ga maar 's stofzuigen voor de netheid...
@ Tab Gezellig!! Hier onweert het ook, bibber bibber, ben echt bang ervoor!! Vanavond naar de kapper Rinke ik ben benieuwd naar je foto!!
Die negeren mij en ik hen........ Zijn niet me directe buren hoor, woon in een flat, hun wonen op de 5e, ik op de 3e heb er geen last van. Eigenlijk zijn we er wel blij mee, ze zouden eerst oppassen maar hun zoontje is echt een jankjong, jankt overal om ook wat niet nodig is en daar kan ik niet tegen. En hij is 9 jaar en kan zijn eigen kont niet eens afvegen dat doet zijn moeder of oma nog voor hem.......... zo wil ik niet dat ons kind wordt!!
Oh Rosa hier gaat het helemaal goed hoor. Ik voeg gewoon wat tips samen dat werkt vast en zeker ! Whahaha Hmm klinkt lekker Tab. Hier geen puf om te koken en mich wil patat dus lekker patatje oorlog heb ik ook wel zin in hmmm. Oh Rinke wat een leuk dekentje ! En trappelzak gaat ze ook nog maken wat ontzetten lief. Ik ga zo mijn nagels even french lakken want zaterdag gaat mijn vriendin wat fotos maken van mn buikie. Ze heeft heuze ideen .... Ik hoop dat ik me wat goed kan bewegen. Heb vandaag vrij weinig gedaan 1 wasje aangezet en daarna in de droger gedaan 2 broeken gehangen. Thats it ..
Mijn hub heeft ook de stelling, groen is giftig. Vorige week een kwart van een geschilde appel gegeten zowaar, deed er slechts een kwartier over......... pffff
Ach mich lust geen paprika .. Teminste hij zegt dat niet te lusten en dan voornamelijk rood. Doe ik dus geel door het eten merkt hij het niet eens. whaha
Hmm heel apart en er is niks voorgevallen.. Hoe ga je het nu oplossen met oppassen? @Rinke, wat een mooi!!! Manlief hier is een kliko haha, echt alles en is ook altijd tevreden. Echt heerlijk. Hij kookt zelf ook vaak en 'normaal' bestellen we ook af en toe wat lekkers.
haha hier ook een kliko als man!! eet alles alleen geen vis.. hihi kan ie niet tegen!! en veel zo... 2 pizza's gaan er zo in.. geen probleem.... hihi
Jaahaa hier ook. hij eet echt alles joh. Pizza bv ik met moeite een halve, hij gewoon 2..makkie en hij is niet dik Hij ziet er heel goed uit haha
Er zit hier vlakbij een nieuw KDV waar ze geen wachtlijst hebben. Wel ingeschreven maar hoef nog geen dagen vast te leggen.
Heb al heel de middag ongi krampjes...... niet heftig en maar heel kort durend maar wel steed vaker. Ga maar effe timen en misschien toch maar beter effe bellen. Beeb beweegt wel maar wel erg rustig voor zijn doen.......
dammir sterkte voor je buur rosa dat klinkt als weeën of zwakken ze af/ gaan ze weg met de warmwaterkruik/ warme douche/ warm bad misschien toch maar even bellen
Rinke, ik kijk ook nooit in dattopic maar toevallig klikte ik erop, niet handig om te lezen. Ik heb gewoon die angst dathet fout gaat aan het einde, komt omdat ik twee verhalen dichtbij heb meegemaakt. Gebakje, hahaha dood van salade mannen hebben grote fantasie. Eten, wij eten worteltjes. Moet me ervaak eht toe zettenom echt gezond te eten....