thanxx heb t veranderd komt omdat ik vanuit de lijst de naam kopieer en dan verander haha.. al die augustus beebjes ook ( ik wil ooook ! )
Hallowa van het weekend ben ik er weer niet of minder, gaan dan weer klussen in het nieuwe huis. Dan weten jullie dat Smile Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat! Tjee...met het termijn waarin jij zat zou ik denk ik ook denken dat het niks was. Zo blijkt maar WEER, de natuur doet toch wat ie wil. Geniet van je mannetje Juffie Whahaha die is leuk! Speentje ervoor houden Wonderolie NIET aan beginnen!!!!!!! Is geen fabeltje, maar er gaat wel erg vaak wat mis door dat spul!! Bevalling opwekken VEEEEL bitter lemon drinken hoorde ik Gebakje Zou idd de slijmprop kunnen zijn. Helaas schijnt het niks over een naderende bevalling te zeggen, maar zou wel leuk zijn Lydia Haha die reactie van Ferdy of het al begonnen was. Grapjas Molton Action Hoef je er dan verder niks onder of overheen te doen qua bescherming? WHAAAAAAAAAAAAAAA Krijg ineens een sms van Mik dat er weer een sept mama is bevallen, ik ga gauwww verder lezen!!!!!!!!! Dammir Oh wat erg:x...Heel veel sterkte... Moettie GEFELICITEERD!!!!!!!! Fijn dat alles goed is!! Ga snel op hyves spieken!
nee die molton van de action is gewoon badstof en aan de onderkant zit er een soort van plastic laag aan vast
Ja dat doe ik ook, nog 4 weken... Hier gaan ze bij 40 weken al afspraken maken voor heo en wat dus max 41 weken. Ik ben zelf 3 weken te vroeg gekomen, maar ja inderdaad mijn zoontje dus 42 haha. Ach we zien wel, als ze maar helemaal ok is.
Moettie, gefeliciteerd met je dochter!!! (dames het is pas 18 aug en er zijn al 4 sept beebs geboren, hoeveel zullen er deze maand nog bijkomen?? Begin het wel opeens erg benauwd te krijgen hoor) Dammir, wat een rotnieuws zeg maar idd niet schuldig voelen en ook niet negeren, dat is vaak het hardst.Zou idd een kaartje en/of bosje bloemen doen. @Harde buiken, hele dag last van lijkt ook wel of het per dag erger word. @tijdsduur, ik ben zelf 5 weken te vroeg geboren, mn oudste 1 week te vroeg en mn jongste 2 weken te vroeg. Heb ook steeds gezegt dat deze 3 weken te vroeg gaat komen (shitttt dat is dus volgende week al) Heb het vanmorgen aan de vk gevraagt en het kan idd "erfelijk" zijn, dus je moet er wel rekening mee houden. Hetzelfde geldt voor de bevalling, als die heel snel gaat is de kans heel groot dat de volgende nog sneller gaat. (hmm daarom moet ik dus als het begint gelijk bellen aangezien mn jongste bijna op de parkeerplaats is geboren hahaha) Hier is beeb ook een stuk rustiger sinds paar dagen maar nog heel duidelijk aanwezig (vinden mn ribben niet) Hellep ik waggel ineens, flink ingedaald en ik begin te waggelen, erg charmant (nott) @cos, hoe kom je erop zeg, sex met een ananas, lag helemaal in een deuk toen ik het las Op zich redelijk droog geweest overdags en toen het hard ging regenen was ik binnen dus niets van gemerkt hahaha (vanmiddag nog een grappig bevallingsverhaal gehoord, klasgenootje van damian was met dr zusje bij de vader op vakantie in Belgie op een camping in een vouwtent toen dr stiefmoeder haar water brak (4 weken te vroeg) Maar omdat ze niet in Belgie wilde bevallen zijn ze heel snel naar Breda gereden (al puffend in de auto met een 11 en 8 jarige op de achterbank) In zh bleek ze al 9cm te hebben, denk je nog ff gezellig op vakantie te gaan zeg hahahaha, ze mochten beide volgende dag naar huis (heerlijk een uurtje nog in de auto) en de kids hebben eigenlijk de bevalling vanuit de gang meegekregen) @rinke wat een gaaf dekentje zeg, onwijs mooi @franka succes morgen met de draaipoging, hoop dat het gaat lukken en dat ze dan ook zo blijft liggen. Ben helemaal op en doodmoe dus ga ff op de bank ploffen naast een slapende hub, zou willen dat ik een nacht goed kon doorslapen (elk half uur met omdraaien ben ik weer wakker)
Moettie Van harte meid met jullie dochter!! Prachtige naam!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en jullie kleine meisje!!
Kletskousen!! Onvoorstelbaar, ff een uurtje zitten bellen en jullie zijn 5 paginas verder!! Niet normaal ! @ Loepie Zelfgebakken pannenkoeken zijn tha Bomb!! Heerlijk!! Verder valt het wel mee waar ik om moet reageren haha, jullie hebben veel gekletst over niets haha!! Ik heb ff een lakentje genaaid voor in het mozesmandje, erg lief!!
Ja die van jou komt dan 3 weken te vroeg hoor denk ik. Jouw kids naar hun zin op school? Merk hier dat J wel onrustiger is, druk, indrukken enzo. Vannacht lopen spoken, dus heb al met al 3 nachten niet echt lang en goed geslapen maar ok. haha nou dat snap ik wel, in Belgie bevallen lijkt me ook niet zo handig. Zou ook niet meer met 36 weken echt weg gaan. maar goed, ze hebben breda gehaald haha. Wat een verhaal.
Hihi ik zou ook niet in belgie willen bevallen, doe maar gewoon nederland had er wel met mams over in een lollige bui dat ik wel bij haar thuis kwam bevallen omdat ik graag een Udens kindje wil ( ben zelf ook echt een udense maar woon nu in veghel ! )
na ik ga beneden nog wat drinken ( wachten tot Ferdi eindelijk thuis komt van het sporten ) en dan naar mn bedje toe xx slaap lekker allemaal en tot morgen
ik ga eerst nog even extra nieuws bekijken hier in de buurt is er een festival bezig maar door het noodweer is er een muziektent ingestort met 3 doden tot gevolg (ondertussen is dat misschien wel veranderd
Moettie gefeliciteerd met jullie dochter ennuh als jullie zo doorgaan kom ik niet eens in de top-10 hahahaha.