ja daar was ik na woensdag op donderdag nacht ook 'bang' voor maar niet meer gehad nu .. gister aaf wel ff een uurtje buikpijn gehad maar daar hield het ook mee op ..
goede morgen meiden... juffie heb je ook niet op hyves hihi en erg benieuwd verder niet echt veel te melden nu ff.....
ik gat is even wat eten en drinken halen... (lig op bed met mn lappie die Ferdi vanochtend heel lief voor me neer had gezet zodat ik mn bed niet uithoefde ) ohja straks eens kijken of ik iets van mn geboortebord kan maken.. had roze/witte blokken gemaakt maar das natuurlijk helemaal niet zo mooi strak als ik wilde!!(afgeplakt van te voren maar is er half onderdoor gekomen) GRRR dus nu maar s kijken hoe ik dan op kan gaan lossen..
Ik ga zo mooi eens even de fietsen schonmaken in de tuin ( staan al 3 maanden onder het bouwstof in de garage) Morgen hebben we een feestje in een dorp hier naast, dus is even kijken of ik dat nog red op de fiets.
wat ist rustiggggg !! hier net gegeten en the michelle Brown story gekeken ( goeie film!) ga nu ff doucen en dan s kijken wat ik dan weer ga doen.. wil mn meisje!!
Dus beebjes : COME OUT!! (haha lopen we hier dadelijk nog 4 weken ! ) Zorro ( mn kater ) is zoo schattig ligt hier gewoon naast me te snurken zo diep istie in slaap ! kei lieff ( dat ga ik wel missen hoor die lieve poezebeesten die bij ons slapen.. zodra onze Mini er is mogen ze natuurlijk niet meer op de kamer totdat ze naar haar eigen kamer gaat.. )
Moettie gefeliciteerd met je dochter..!! Wij hebben deze tekst voor in het geboortekaartje: Er zijn zoveel dingen uit het leven, die je steeds verbaasd doen staan. Maar het mooiste wat je elkaar kunt geven, is een nieuw leven uit liefde ontstaan. Hier ook steeds ongikrampen.. Het blijft zeuren.. De ene keer langer als de andere keer.. Hopen dat het niet tot 42 weken gaat duren zo.. Heb nog wel even te gaan..