nou meis!! jeetje.. ik snap dat je je erg verdrietig ben!!! heel irri dat al die dokters hun eigen plan trekken
Haha nou ik word er soms echt krankejorum van.. ik ben ook wel van het meezingen onder het poetsen en onze hummer MOET en ZOU er dan bovenuit komen haha
thanxx inge. zuurtje! JA!! dat is ook de rede dat ze nu in een buitenkooi zitten ( zaten eerst binnen ) maar kon echt om de 10 minuten bwv gaan stofzuigen!
He, jakkes. Dus toch niet goed. Heel begrijpelijk dat je verdrietig bent en je zoren maakt. Het zal een stuk duidelijkheid geven als de artsen op 1 lijn zouden zitten. Knuffel.
ja ik ook maar als je hem buiten houd ( waar hij het zo te horen /zien ) ook prima naar zijn zin heeft met zn maatje gaat het hartstikke goed alleen jammer dat die beesten zo duur zijn (althans ik vind 75 euro wel duur maar ferdi moest en zou m toen hebben haha )
Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Balen van de opname, maar zo houden ze haar wel goed in de gaten.. Geniet maar van jullie meisje! En hopelijk mag ze snel van de neonatologie af..
@Juffie, dat is knap vervelend zeg..!! Sterkte.. Lydia, wat een mooie zeg..!!! Ik heb niks met vogels eigenlijk, maar vind deze wel erg mooi..
@Moettie, leuk dat je zelf even een berichtje schrijft. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat. zielig he die prikjes..brrrr...ze is nog zo klein... @Lydia, ja gezellig he, wij dus ook 3. 2 vrouwtjes en 1 kater. Zou ze echt missen inderdaad.