even een snelle zwaai! Ben druk bezig met het huis soppen. We hebben een deel van de foto's van onze zwangerschapsshoot gekregen vanmorgen zoooo leuk!!
Ah Moettie dus nog wel extra controle. Hopelijk stijgen de waardes snel en mogen jullie lekker naar huis !! Friesland vervelend die krampen en je moet nog wel ff hihi. Lydia lekker bekkie hoor die kat. Hier nog steeds geen kat terug .. Ben bang dat hij ook niet terug komt... Juffie sterkte ! Ik heb net even wat boodschappen gedaan. Mischien toch niet slim want nu moet ik echt liggen van de pijn. Gebakje had jij je aangemeld voor de hyves ? Mooie foto's hoor ik zag ze al op hyves.
* inbraaak * hoorde van mn schoonzusje dat Moetie is bevallen van een gezonde dochter! Van harte meid, ben heel blij voor je! Kleindraakje: Ze valt er heus niet uit in v'daal hoor tot morgen!xx
Ik heb weer controle gehad en groeiecho en al mijn vragen kunnen stellen. Beeb wordt nu op 2100 gram geschat dus boven de 4 pond!!! En het aller aller mooiste was dat ie met zijn hoofdje naar beneden lag en lichtjes ingedaald was....... Hopelijk blijft ie zo liggen tot woensdag.... Ga weer bankhangen heb zo'n vreselijk last van me heup/bil/rug pffff
@ Cos, je kat kwijt??? Dat is echt balen zeg..!! Jammer als ie niet meer terug komt.. Heb je ook van die dingen overal opgehangen?? Ja inderdaad wel rottig dat het zo rommelt steeds. Maakt me best wel onrustig moet ik zeggen, zeker ómdat ik nog wel even moet.. @ Rosa, wat goed dat de kleine al een stukje is ingedaald.. Dat gaat de goeie kant op.. Wij hebben geen groei echo gehad. Ook geen idee of ik nog een echo krijg. Had begrepen van wel, een liggingsecho. Maar zou niet weten wanneer.. @Lydia, die boom is inderdaad heel leuk. Die foto lijstjes hebben wij op de slaap kamer met echo foto's erin. Maar dan geen ruimte er tussen voor de naam natuurlijk
pff Cos... echt niet leuk van jullie kiwa.. hier was beesje ook van de 1 op de andere dag weg... (onze poes) vind het nog steeds zooo jammer.. denk vooral veel aan haar omdat we haar zusje nog wel hebben (en die zie ik natuurlijk elke dag.. )
@Moettie: fijn van je te horen! Hopen dat de waarden snel helemaal op orde zijn!!! @Poezebeesten: lief!! @Lydia: gaaf kamertje!! Wordt het niet tijd dat iedereen z'n kamertje komt spammen?! @Juffie: Wat rot!!! Dikke knuffel meid!!! @Adnalie: mooie foto's zag ik op hyves... @Rosa: wat doe je beeb het toch goed!! @Gedichtje op kaartje: bijna dezelfde als Rosa, maar dan een beetje herschreven... @Hier: zoooo lekker wezen winkelen ben blij dat ik weer mag fietsen en wandelen van de VK. Dat had ik echt gemist!!