hier lekker bagger geslapen ... eerst linkse kant toen rechter kant en zo 10 keer.. maar ze gebruikt mn buik als hangmat denk want dan duwt ze kei hard tegen de zijkant aan zodat het pijn doet al ik daar wil liggen.. haha als je mn buik ook ziet .. ze ligt nooit int midden...
He meiden *zwaait* Wou ff *hoi* zeggen! Heb heel weinig tijd, de vakantie is hier gelukkig bijna voorbij! Ben wel te vinden op de Hyves af en toe, is wat makkelijker bij te houden. Binnenkort kom ik weer meekletsen!
haha geinig he, bij mij ligt ze ook helemaal rechts. ik voel ook echt helemaal ver in mijn zij gepor.
@ lydia, wat een coole foto! Bij mij zag je het echt niet zo duidelijk. Hihi leuk hoor @ juffie gefeliciteerd!
@Lydia... en ik maar denken dat wij een gedeelde eerste plek hebben omdat we op dezelfde dag uitgerekend zijn...
die 'moves' ken ik en als die kleine dan nog draait van links naar rechts pffffff krijg het er benauwd van, jullie geen last van?
ik kneep vroeger nog wel 's de neus dicht hihi draaien ze vanzelf om lekker bbq vanavond, mooi weer ervoor!
lekker rustig aan doen dus! in het zonnetje? Iemand al een zwangerschapsmasker eigenlijk? heb nog niemand over vlekken gehoord (gelukkig!)