Smile - ja goed he bijna 37 weken Lydia - je kan wel als eerste uitgerekend zijn maar dat zegt bij deze dames en beebs niets. Wil je nr. 5 zijn moet je opschieten, woensdag gaat het bij mij gebeuren en hoop dat ie dezelfde dag komt Juffie - gefeliciteerd Jeah - Soppie. en Mamma079 beebs zijn al lekker thuis nu Moetie en Smile beebs nog...... Tab - benauwd - had er gisteren eindelijk geen last van vandaag is weer crime en ben ik bang dt ie zich weer gedraaid heeft maar kan je dit ook voelen met een "normale" ligging dan? Zowiezo ook een vreselijk slechte slaap nacht gehad, net wel op de bank geslapen maar is ook niet alles. En vandaag onwijs veel last van die lage bloeddruk, licht in me hoofd, zweterig gewoon een beetje echt NIET LEKKER Juffie - leuke maxi cosi pimp Lydia - Hier ben ik te laat maar heb ook van die uitstulpingen hahaha.
In India kreeg ik een klein snorretje als ik teveel in de zon was... geen gezicht!! Dus ik ben niet al te veel in de zon te vinden Heb jij een zw-masker?
Mama: fijn dat je kleine mannetje thuis is nu! Juffie: gefeliciteerd! Rest: succes met die zware laatste loodjes!! We hebben nog even te gaan...
mijn gezicht past heel goed in de winter nu, op een paar sproeten na. ben echt een zonliefhebber maar ik vermijd zoveel mogelijk om maar geen vlekken te krijgen! (hoe bedoel je ijdel hihi)
mijn kindje ligt ingedaald, en geloof mij dat je het benauwd krijgt als het hoofdje in je bekken draait! vaak resulteert het bij mij ook nog in een harde buik.
hier normaal rond dit tijdstip van het jaar zga zwart van de zon .. maar kan er nu helemaal niet tegen word kei dol in de zon .. beetje bruin geworden dus maar.. maar iig geen zw=masker
Whaha prachtig Lydia heel herkenbaar ik heb ook echt een bult. Zal het ook eens op de foto zetten. Leuk !! Wauw Mama wat fijn dat A.ron thuis is !! Hier geen masker te bekennen gelukkig !! Ik heb echt een geweldig leuke shoot gehad. Veel dingen gedaan zelf in waterfoto's gemaakt bij een meer. Ben heel benieuwd naar de foto's. Nu gaan we op verjaardag ! Ciao!!
hee meiden, fer en ik waren daarstraks in het centrum en hij vond het leuk om voor een badjasje voor de kleine te kijken.. die dingen zijn gewoon NERGENS te vinden joh in zoeen klein maatje..