thanxx voor de site had ik indd ook gevonden.. maar vind het altijd zo zuur al die verzendkosten.. grr je wil niet weten wat ik al aan verzendkosten heb betaald aan alles wat ik besteld heb ( kom zeker wel aan de 100 euri haha)
@ rosa, wel spannend hoor. Het is wel ongelooflijk knap hoe jullie gup toch lekker zn eigenweg is gegaan in je buik en daarmee gewoon 37 weken gaat bereiken. Hoop wel dat als jij hier bent in al thuis ben. @ mama, fijn dat a.ron thuis is, lekker genieten. Heeft iemand nog wat gehoord van moettie of misschien de bloedsuiker hun dochter is bijgetrokken? Ik doe weer even de groetjes vanuit t ziekenhuis van mij en me knappe mannetje.
Tnx voor alle felicitaties, we hebben een superleuke dag gehad!! Ben nu zooooooo moe, dus ik zeg tot morgen meiden!! (ps. alle beebjes nog binnenboord?)
@lydia Hier hadden ze bij c&a een hele leuke oranje badjasjes hangen van tijgetje. Misschien ook wel andere motiefjes. Het feestje en bbq waren leuk, maar ik heb veel gestaan, en ben helemaal gebroken nu. Hopelijk slaap ik straks lekker. Nog een kleine discussie met schoonpa gehad. Hij wil dat we bellen als we naar het ziekenhuisgaan om te bevallen (poliklinisch) en ik zei dat we pas bellen als de kleine er is.
gewoon doen wat jullie willen hoor.. ! dus bellen als mini er is ! oh c&a daar zal ik nog es kijken..
zag via google een SUPER leuke bij de c&a maar die is niet meer leverbaar.. a.s week s kijken of ze die misschien in de winkel nog wel hebben
Gewoon doen wat JULLIE willen. Hier ook zo, dit geval mijn "vader" die ineens de afgelopen weken zeer geintresseerd is in zijn kleinzoon en van de week ook belde hij had gehoord dat ik woensdag werd ingeleid. Hij kwam woensdag middag of avond dan wel tijdens bezoekuur. Nou dat dacht ik dus niet, het kan zijn dat de kleine er dan idd is maar het kan ook langer duren......... en mijn moeder en stiefvader zijn toch echt de eerste die komen, me moeder is er hopelijk ook bij!! Die staan al weken voor ons klaar, doen alles en dan zou me pa ineens meteen mogen komen......... FOUTJE Die laat zich niet horen als ik opgenomen ben, of naar huis mag, flinke ruzie gehad en gezegd dat ik geen contact wil maar nu smst ie inees heel veel en belt af en toe maar ik of hub belt hem wel als IK vind dat hij kan komen en ik denk niet eens dat dat in het ziekenhuis is......
Goeieavond/nacht Probeer te slapen maar heb z,n benouwd pijnlijk gevoel tussen Mijn schouderbladen hebben jullie daar ook last van?
@wiebertje, heb er niet van gehoord Denk dat je morgenochtend op z'n vroegst een antwoord kunt verwachten
he helaas, geen bijzondere datum voor ons meisje haha, we zijn allemaal op een "feestdag" jarig hier thuis, ik zei al zou leuk geweest zijn als ons meisje op onze trouwdag geboren zou worden.. maar ze is lekker blijven zitten.. haha
Er komt binnenkort gewoon een nieuwe feestdag bij, ze wil gewoon haar eigen feestje en niet delen Ik geef haar groot gelijk
ik ook hahah maja dan denk ik zomaar 29 aug.. waarom geen flauw idee.. misschien hoop ik het gewoon stiekem haha
Hier erg brak geslapen. Maargoed, dan doen we vanmiddag gewoon weer een tukkie. Het is hier toch veel te warm en benauwd om ook maar iets te doen. En regen??? die hebben we nog niet gezien vandaag.
last van mijn schouderbladen.. nee hier geen last.. juffie haha ze wil zo als eerder gezegt door andere haar eigen feestje!! geweldig nu al eigenwijs.. hier weer eens heerlijk geslapen... sliep wel pas laat en was erg moe hahah dus vaker later naarbed... rosa, je "vader" begrijpt jou niet he... heel irritand!! het weer is opzich wel zonnig.. maar zijn ook wel veel wolken. weet niet zo goed wat het weer doet.. echt regen nog niet gehad. het is wel vochtig buiten.