hmm dat schiet niet op nee.. maar ik zie Fer zich daar toch niet omkleden.. dan doettie dat toch thuis.. ach ja we zien welll !
Hier heeft de intake vrouw van de kraamzorg aangeraden om een shirt mee te nemen voor man lief, en eventueel wat te snacken. (shirt voor mocht die ook veel gezweet hebben, flauw gevallen zijn, vruchtwater/kots over zich heen hebben gehad) En dextro was ook een aanrader zei ze, maar dan voor mij.
ohja dat moet ik nog in mn tas doen.. dextro.. ohja indd als ik m onderspuug ! das opzich wel een goeie ! zal ik toch maar een shirt erbij leggen
heb je je beebje alweer gevoeld? Ik neem de i-pad mee voor mijn vriend... maar ik vraag me af of hij er de rust voor heeft hehe... over kleding voor hem had ik niet eens nagedacht... wel een heel goed idee om iig een shirt mee te nemen
Ik heb wat te snacken ingepakt voor als hij honger krijgt... en een mp3 speler. *Ego* Verder heb ik hier een dip-dag. Brrr... zit er even helemaal door heen. Voel me mega-beroerd en tegelijkertijd heb ik honger als een paard... en alles zwelt op door de warmte!
hmm wou dat ik n goeie tip voor je had maar erger me hier ook rot aan die benauwde lucht en die KLOTE vliegen!!
Voelde net wel dat ie de hik had maar verder niet echt draaien of iets.......... zit eraan te denken toch te bellen.....
rosa, neem aan dat je hem ook al heb "geport" en zo als lydia zegt bij twijfel bellen!!!!! want2be... rot dat je je zo klote voelt!
@ Want2be Knuffel meid!! Lekker ff op bank koppie thee en heerlijk nietsen meid!! @ Rosa Oei, al gevoeld? Blegh ik ben ook moe haha zondagdipje.. Hier een meisje wat aan het boksen is in mijn buik... Ik heb al 2 dagen niets geknutseld haha, das raar!!
Wat hier wel eens helpt, is een groot glas cola, of een lekker stuk chocolade. Dan gaat die kleine vent stuiteren in mijn buik. En anders: Bellen ! (ik moet er wel bij zeggen dat als het warm weer is, die kleine vent van mij ook een stuk rustiger is hoor)
Ik begin trouwens ook vocht vast te houden zag ik net op de fotos.. In mn gezicht voornamelijk.. Ik ga morgen frambozenbladthee kopen, dat zou er toe kunnen leiden dat je baarmoedermond meer verweekt Ik zou graag willen dat ons meisje niet deze dinsda maar die week erop ofzo komt hehe.. Mn man zou het leuk vinden doordeweeks haha, mag hij vrij
Rosa bij mij wil een kop koffie ook nog wel eens helpen! Ik had het vd week ook een dagje... maar inderdaad als je twijfelt bellen! Ik heb ineens hele dikke tenen Ga een douche nemen " koude" heb een hoofdpijn... veel te veel gedaan vandaag! BAH
als jij hier in Nl zou wonen, zouden we je kunnen arresteren haha! Niks doen dame!! Hou de baby nog even binnen hoor