ff heeeeel wat anders, sinds kort heb ik de dvd boxen van Desperate Housewives van iemand geleend, ben inmiddels al heeel ver haha met kijken. Nu zag ik een voorstukje op tv dat het weer begint. Weet iemand bij welk seizoen Net5 nu start? Op de site vind ik het niet duidelijk
Het was even wachten voor alle fans, maar s werelds bekendste huisvrouwen keren terug bij Net5. Vanaf dinsdag 30 augustus zijn Susan, Lynette, Bree en Gaby weer te zien in gloednieuwe afleveringen van de veelvuldig bekroonde dramaserie. Krijgt de ernstig zieke Susan op tijd een nieuwe nier? En welke wraakbeluste oude bekende keert terug naar Wisteria Lane? Na dit vervolg van seizoen 7 zal seizoen 8 meteen aansluitend te zien zijn bij Net5.
Morguh.... Rosa.. spannend.. Goede controles... super dames Tranen.. allemaal dikke kussss Hijger............ grrrrrrrrrrrrrr dacht dat ik er af was... $#&&$#& Suikerfeest.. rond 30-31/8 ongeveer Zo even gyno bellen hoe laat ik er zijn moet...
hier nog duidelijkere info : AMSTERDAM (ANP) - NET5 laat de Nederlandse kijkers niet lang meer wachten op de finale van Desperate Housewives. NET5 gaat na het zevende seizoen meteen door met het achtste en laatste seizoen, kondigde een woordvoerster van de commerciële zender maandag aan. NET5 vangt op dinsdag 30 augustus en 6 september het zevende seizoen aan met dubbele afleveringen. Na het zevende seizoen gaat NET5 onafgebroken door. Het Amerikaanse netwerk ABC kondigde dit weekeinde aan na acht seizoenen te stoppen met de populaire tv-serie.
@Mik, en ondertussen zat ik jou te krabbelen! Zal vandaag proberen mijn creaties te spammen "als ik het niet weer vergeet"
haha kort 'lijntje' hebben we dus vandaag.. Wel grappig dat ze nu blijft zitten..had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Fotos!!
Ik had dat ook echt nooit durven dromen hoor! Ben benieuwd of er iets verandert is aan mijn baarmoedermond.. Foto's on the way... eerst maar ff douchen
Helluw!!! Kletkonten!! Ga ff een uurtje op pad met mn kleine en jullie lullen 5 paginas vol!! *ga jullie schamen haha* WAt een heerlijk weer, regen, onweer!! fantastisch!!! Ik ga proberen vals te spelen hehe, heb frambozenbladthee gekocht Best lekker, heel erg zoet Aichaatje Suikerfeest is dus al over een weekje, lekker hoor! Ik ga zo ff broodje eten en dan slaapje doen,jaja
Juffie2008 waar heb je die thee vandaan ??? heb gelezen dat het helpt voor een makkelijke bevalling ( voor zo ver dat dan waar mag zijn), en vrouwenmantel thee (wat heel vies blijkt te zijn) voor opwekken bevalling. Maargoed ik ben het nog nooit ergens tegen gekomen hier.
hahah als de bevalling dan gemakkelijk wordt drink ik nu in één keer die 2 doosjes leeg haha! Moest 3 euro p. doosje betalen, valt best mee.