nee geen boerderij.. (was dat maar zo!!) wel vrijstaant huis aan de duinrand, met een stukje land er achter (dat wij pachten van het pwn was vroeger parkeerplaats nu dus paardenwei ) Ik wilde vroeger altijd met een rijke boer trouwen leek me echt geweldig! heb ook de middelbare agrarische school gedaan ben äfgestudeerd boerin hahaha. alleen het is een (nu ex) kroegbaas met schulden geworden.. ach hij is wel geweldig hoor hihi en ik werk met demente bejaarde.. (hebben ook hun dierlijke kanten!!) verder hebbenjullie weer lekker gekletst..
Zeg dat maar tegen die andere 4 dames Eerst mocht Rosa of Aichaatje... haha zei zijn ook stiekem voor gedrongen..
Ik zit er ook over te denken om eens een doosje te halen, het is alleen dat ik geen zin heb om naar de tuinen te gaan. Eigenlijk erg he ?? Ik hoef de hele dag niets te doen, en zelfs daar heb ik geen zin in. Misschien dat ik straks wel even rij, dan doe ik mijn boodschapjes ook wel in Roosendaal.
haha rinke! ghe ghe juffie indd behalve mamatje dan hier zo maar s doucen en ff langs de kruidvat .. zag dat ze daar die Dove doucegel 2voor4euro hebben ! das goeiekoop ! hihi
hahah nou het is niet erg hoor, ook lekker toch een hele dag niks doen? Ik heb mn broodjes op...ga lekker ff slaapie doen.. *zwaai zwaai*
@juffie is het enkel frambozenblad thee?? of die met kersen?? Ik heb de tuinen namelijk even gebeld, voordat ik er voor niets naar toe rij hier, en ze hadden hier alleen frambozen+kersen thee.
Ik heb een doosje van yogi tea daar zit ook citroenblad en nog een kruidje in.. maar die vrouw van de tuinen had hem zelf ook gebruikt Ze zei dat het bij haar wel een duwtje heeft gegeven haha..
Ja tuurlijk gebeurt dat wel dat man op werk gebeld word dat het begonnen is, nee toen niet over de mic hahaha. En helaas nu ook niet want hij is na de bouwvak van bouwput verrandert omdat het opgelevert moet worden deze dagen en eind van de week zit hij dus op weer een andere put (wel dichterbij huis gelukkig) We wonen "maar" 2 hoog en naar beneden gaat wel redelijk maar naar boven is een rampenplan. (het punt is ook dat de mensen het zelf doen, niet wachten tot de lift op de verdieping is en de deur open duwen zodat hij steeds vastzit) Hier ook net weer droog, om ff voor 12 hozen en onweer dus ik snel maar op de fiets (in korte broek en slippers) door de bui om de kids te halen. (ze sporen echt niet boven want er werd net gezegt onweer met veel regen en hagelbuien en dan ong 24-28 graden) Kids maar saampjes naar school gestuurd en ik ga ff lekker op de bank tukkie doen
Ohh je hebt er ook capsules van Gebakje Maar het smaakt naar zoethoutthee alleen dan nog zoeter haha.. Iets waar ik normaliter niet van houd.. Ik heb gehoord dat het goed te mengen is met brandnetelthee, maar dat drink ik al weken, ivm vocht
Ik zat er ook al over na te denken... misschien toch maar eens gaan proberen. Ik zie weken vol 'voorweeen' ook niet helemaal zitten. Maar je hebt er twee doosjes voor nodig?!
was er al bang voor loepie hier nu wel droog maar ziet er niet echt lekker uit ofzo.. (wel nog donders! )
Zo wat hebben jullie een boel gekletst !! Whaha Het is hier ook sinds een half uurtje begonnen met regenen. Bah daarvoor scheen het zonnetje zo lekker... Ik heb echt zo beroerd geslapen dankzij mn bekken en ischias. Fysio vrouw heeft me ook wel wat zeer gedaan hoor daar zal het ook wel wat door versterkt worden. Vanacht had ik ook ontzettend harde buiken en werd ineens kotsmisselijk. Daarna toch geprobeerd weer te slapen nu niet echt last meer.
Jullie willen allemaal zo graag bevallen..... geloof me ik wil ook ons kleine mannetje hebben maar ik ben zoooo bang hahah .. dus die thee laat ik maar aan me voorbij gaan ! Had een heel lijstje met wat ik wilde doen vandaag... maar vrees dat er niks van komt , ik ben LUI hahah
@Want2B, wanneer moet je naar de VK? Misschien dat ze je wil strippen gezien de voorweeen? @Rinke hahaha wat een verhaal. In ieder geval wel lekker dat ze bij je ouders staan toch. Als je bevallen bent heb je dan iemand die ze voert en rijdt? @Becky, pfff nou het lijkt me echt een gedoe steeds met die trappen. En wat je zegt, vaak doen mensen het zelf met dat soort acties dingen zoals liften kapot maken. Handig dat ze wel samen naar school kunnen gaan. Ik vind die van mij nog te jong om alleen naar school te lopen of fietsen. @Loepie, het is hier nu droog en wordt eindelijk lichter. Nu bij jullie dus.. @Cos, zou maar eens goed informeren ja over eventueel doorlopen wanneer je 40 weken bent. @Aicha, dat had ik met cactusthee van Pickwick, die vond ik zooo lekker. Helaas niemand verder haha, is nu niet meer te krijgen.