hmm cos moet het wel beterworden dan ?? als je er last van blijft houden zou ik er niet meer heen gaan.. hopelijk komende nacht beter ! hier een badjas besteld!! :d staat wel : niet op voorraad .. maar kon hem wel maken en bestellen ( en betalen.. ) dus heb erbij vermeld dat ik wel graag wilde weten wanneer die dan komt.. Direct Borduren | Baby badjas | Direct Borduren | Badjasje met naam
Ik ging al niet meer heen omdat ze weinig kon doen. Maar nu ben ik dus wel geweest ivm die Ischias aanvallen. Ook om even te bespreken wat handig is tijdens een bevalling en niet. Omdat ik natuurlijk al bekkenklachten had was duwen en trekken aan mijn benen uit den boze ! Maar nu kan het best eens zo zijn dat ik tijdens de bevalling een Ischias aanval krijg. Dan mogen de benen helemaal niet omhoog. En moeten we dus een andere stand bevallen. Dat ga ik dus volgende week weer met de VK bespreken. De fysio zei ook dat het niet verantwoord is om langer dan 40 weken door te lopen. Nou had de VK dat zelf ook al gezegd. Dus dat is opzich wel een fijn gevoel dat hij sowieso gewoon in September geboren gaat worden als het aan iedereen ligt whaha. Ik heb net een paar foto's gekregen van de shoot ik vind ze zelf echt helemaal super geweldig ! Ik zal straks hier wel ff wat showen en anders wel even op hyves. Leuk badjasje ben benieuwd. Ik wil wel een badjasje maar wel als hij wat groter is niet als hij nog zo ininminie is dan is een badcape handiger denk ik.
ohh oke.. hmm a.s keer dus maar goed bespreken met je vk.. indd ook wel fijn dat ze je iig niet door laten lopen.. Badjas: ja ferdi vind dat leuk en ik vind het ook wel schattig dus flink op zoek gegaan. kreeg net al een mail terug dattie begin volgende week al geleverd word !!
Zo ff vanaf phone hier is her nu volop zonnig en warm joh. Raar na zo'n natte ochtend en halve middag. Ga zoon halen. Bye
Zooo, toch maar ff een rondje stad gedaan. Even naar de tuinen geweest voor frambozenblad thee ( de tuinen muts zei dat ze het niet hadden, en ik vond wel 3 soorten in de winkel ;P ) Gelijk voor het vocht brandnetelthee gehaald, hopelijk werkt dat een beetje. Juffie hoelang duurde het bij jou voordat je wat merkte ? (van die brandnetelthee) Nu is het weer 100% omgeslagen hier. Bijna strak blauw , zonnetje, en errrrug warm. Tis ook nooit goed he ??
haha tipisch nederland he.,. hier ook weer gewoon weer.. niet strakblauw maar eerder blauw dan wit en warm.. hier nog steeds niet gedouced ga ik nu maar doen.. ferdi kan elk moment thuis komen hoop ik dus vraag ik of die ff mee zoekt te rijden naar de kruidvat,,
hier heeft het ook geregend en gedonderd.. nu heeeeel benauwd en vochtig... (ik krijg er mega hooftpijn van.) Ik heb nu een meid van bijna 16 die mijn ijslander rijd. die ander is met pensioen dus die staat lekker in de wei.. nogmaal voeren mijn ouders ze gewoon maar die waren er vanmorgen niet (ik heb dus de massel dat ik niet altijd 2x op een dag heen moet)
Ik kreeg net een leuke meevaller door de brievenbus. Brief van de Essent dat we 526 euro terug krijgen binnen 2 weken. ( de afrekening) Ik had het wel een beetje verwacht hoor, want we betalen nu 4 maanden aan hen, en we wonen er maar 2 maanden. Dit ivm verbouwing.
@want2b, oja vanavond. Zou het gelijk even vragen of ze dat willen doen. @rinke, handig hoor. Neem aan dat je nu al een tijdje niet rijdt en na je bevalling ook even niet mag?
@mik, gewoon voor de hele bevalling haha, ben nogal uhmmm kleinzerig @lydia, schattig dat badjasje !! @cos, jeetje daar had je misschien nog niet bij nagedacht ? (dat je benen dan niet omhoog mogen ... wat een gedoe , nou ja wel fijn dat alle partijen mee werken om je niet langer door te laten lopen in ieder geval @gebakje, woow dat is nog is een leuke verassing
Ja... zou je dat gewoon vragen?! Heb er eigenlijk altijd niet zulke lekkere verhalen over gehoord, maar zoals ik me nu voel is ook niet alles... Dus het is misschien wel zo slim! Ik vraag me ook af of ze zullen checken of ik al ontsluiting heb...
Gewoon zelf vragen meis ... Wie niet waagt wie niet wint ofzo . Whaha Mischien geeft het net even het zetje extra dat het wel doorzet!
haai meiden hier weer even een teken van leven van mij hier ook weer noodweer gehad en nu stralend zonnetje donderdag naar de vk en eindelijk de enveloppen kopen voor de kaartjes volgende week weer naar de gyn benieuwd of die voorweeën nog meer gedaan hebben heb er vandaag weer veel last van kleine meid is weer superrustig vandaag nog even wachten en anders vk bellen of naar het zh voor ctg heb net snoepjes gegeten en een beetje cola gedronken nu dus even afwachten of het helpt haar plagen hielp niet
gebakje ! lekkerrr hier staan we nu op (moeten nog tot eind van het jaar, maar vorig jaar moesten we 900 !!! euro bij betalen ! en hebben we het 1 en ander veranderd aan instellingen + dat we meer moesten betalen in de maand ) dat we al: 423 euro terug krijgen.. maar dat zal dus nog wel meer worden lekker!
ik las hier over jeuk dat heb ik ook heel erg en dan vooral mijn benen en voeten ik ga donderdag eens aan de vk vragen of daar iets aan te doen is wordt er gewoon gek van