Nou hier weer door de keuring! Beepje ligt nu op zn laagst ingedaald... zag er heel grappig uit op de echo... MAAR de baarmoedermond is gewoon nog stug hoor! Whhwhaaaaa dit geloof je toch gewoon niet! Dit word een heel eigenwijs kind Ik moet zondag weer terug komen! Nu wel even flink last van weeen na het inwendige onderzoek oeffff De gyno melde nog wel even dat hij tot 11 september niets wil ondernemen als dat niet nodig is... leuke datum voor een moslima LOL Sorry ff ego ..
Heb ooit de man van me vriendin moeten bellen dat zijn dochter geboren was, we zouden boodschappen gaan halen hadden net hun oudste 2 naar school gebracht. Ze gaat naar de wc, ik ga bakkie thee zetten en opeens paniek bel de verloskundige. Toen ik die aan de lijn had was hun jongste dochter er al uit...... PANIEK PANIEK PANIEK kan ik je wel vertellen.
Jullie meisje moet toch effe geduld hebben hoor hahahaha Ik ben eerst en we kunnen niet tegelijkertijd want we moeten elkaars dingen op het forum zetten als buddies...... sorry maar je moet genoegen nemen met een 6e plek. En pas als ik klaar ben!!
Nee ik word morgen nr 5 ,hoop dat ik morgen ook echt beval Lydia mag dan op de 6e plaats en jij moet dan effe wachten als nr 7 hoor~!! Heb er al 4 voor me moeten dulden, had alleen Aicha verwacht maar die doet het ook netjes binnenhouden. Plek 5 is VOOR MIJ
Whahahaa ik wil ook!!! Grappig he hoe de natuur het zelf bepaald! Ben benieuwd morgen Rosa! Lopen jullie ook met het gevoel een bowlingbal tussen de benen te hebben? Beepje werd hier nu zo rond 2850-2900 gram geschat! De prematuurkleertjes zijn nu officeel opgeborgen! hihi
@mik, ja nog steeds moet hij over de hefbrug hoor, anders kan hij niet op de werkplaats komen (waddinxveen-reeuwijk) Hij stuurde net sms dat hij nog aan het werk is, hij is eigenlijk 4 uur al klaar maar omdat ze aan het nieuwe project al begonnen zijn mag hij (in zn eentje) ervoor zorgen dat het oude project klaar is, en dan bedoel ik alle klote klusjes die andere hebben verziekt opknappen. Lekker stressen dus. @lydia wat een lief badjasje, ik heb geleerd met die andere dat ik liever een omslagdoek gebruik de eerste tijd hahaha. Hier ook ineens bloedheet met die zon, heel wat anders als vanmorgen idd. @gebakje, kijk dat zijn leuke meevallers hahaha @aichaatje, ik ben 11 sept uitgerekend en ik heb daar ook moeite mee hoor, ben dan geen moslima maar vind het gewoon een mega rotdatum, zeker omdat het dit jaar 10 (pffft) jaar geleden is. Dus ik wil gewoon eerder of ietsje later, maar dan heb ik nog een probleem want Gino is op 12 sept jarig hahahaha. (ooh wat erg zeg maar ben met zijn verjaardag nog helemaal niet bezig terwijl die ook al om de hoek staat) @whaaaaa Rosa wil gewoon nummer 5 worden. Dus dames ff nog alles binnen houden zodat Rosa op 5 komt hahahaha @lydia, ja die bowlingbal ken ik wel, staat een soort van druk op de onderkant om het zo ff te zeggen, zeker als ik sta of loop. (kids zitten hier hele dagen op school en mijn angst is dat het ineens heel snel gaat en ik alleen beval als er niemand thuis is, en ik dus niet bij de foon enzo kan komen. Men rare dingen hoor die hormonen)
@Becky... het voordeel dat niemand deze datum vergeet maar ik doe ook liever dag eerder of later Zul je bevallen op je zoons verjaardag is wel heel bijzonder! Wij eten een soort van visshoarma, rijst met iets van tomaat "nog nooit eerder gegeten" en frietjes zelf gemaakt! Dadels en vruchten na! Schoonzus kookt!
Hier nu 2 kopjes brandnetel thee op, en 1 kopje van die frambozenblad thee. Resultaat: ik loop te zweten als een gek, pff thee met dat warme weer ;P
PS gebakje... warm drinken in de hitte is beter voor je lijf dan koud! Van koud ga je nog harder zweten
Hier staan de aardappels op, en de andijvie en dan zo gehaktballetjes maken. hub heeft het liefst gewoon hollandse pot ondanks dat hij surinaams is hahaha Ik eet liever pasta's en buitenlands eten dan hollandse pot.
oohhh dit is wel heel erg ja. haha toch iemand die het echt heeft meegemaakt. Hoelaat moet je in zkh zijn morgen? @Aichaa en Rinke, houden jullie ons op de hoogte van Pindaatje? Ben ook benieuwd wie nummer 5 is. Zoontje wilde graag dat zusje vandaag 23 zou komen omdat hij 23 april en papa 23 maart jarig zijn. helaas gaat m niet worden.. @Becky, toch die brug..grr... Nou dat is ook lullig dat hij daar in zijn eentje voor moet zorgen dan? @Lydia, schattig badjasje!! Hier ook voorkeur voor badcapes. Heb er zelf 3 besteld, die moeten nog komen. Krijg ik er afgelopen zondag 3 van mijn schoonzus, dus ben straks behoorlijk voorzien haha. Oh dus die verjaardagen kunnen ook tegelijk komen.
jep doen wij... rijden nee doe ik al ff niet meer vanaf april denk... verder na de bevalling ff kijken hoe het er allemaal uitkomt te zien haha en of ik nog lekker zit.... dan maar weer eens er op.. weet eigenlijk niet prezies hoelang jemoet wachten.. leuke honda jazz gezien voor 4000... het is alleen in oude pekela..beetje verweg, maar mijn ouders rijden er morgen vanuit duitsland even lang. als het wat is nemen ze hem gelijk mee hihi dan alleen mijn eigen auto nog verkopen...... inruilen zou hij er maar 300 voor kunnen geven.. en volgen hem kan ik er particulier meer voor vangen
Hallo Dames, Wat een klote weer was het vandaag. Lekker ff met manlief filmpjes gekeken rio en american pie 7 echt leuk joh. Ook nog ff naar de c1000 boodschappen gedaan echt super die euro weken! Vanmorgen weer goed gekeurd bij de vk. Kleine uk doet goed zijn best. Nu is het weer mooi weer...... Zometeen weer ff klussen bij broertje lief... Lydia: Die badjasjes zie je vaak op braderien. Is er binnenkort geen braderie bij jou in de buurt. Deest is toch niet zo heel ver bij jou vandaan. Daar is zondag braderie misschien dat ze ze daar ook hebben... ALs je last van je rug hebt is een warme douche misschien wel lekker. Boxkleed: Mijn boxkleden zijn ook best dik. Heb er twee van babydump een zilver met wit en zwart, en een nijntje... Die rood met blauwe. Want2be: ook ff spannend jeetje!!! Sucses meid.. Rosa: Nog een dagje in spanning.....