hoii, zo gedoucd, boodschappen gedaan, naar de kruidvat geweest,ferdi naar de kapper & broodmix bij de boerenbond gehaald en dat in ong. een uurtje haha aichaatje haha das ook wat! eerst alles dichthouden en nu blijft tzelf dicht zitten oehh rosa dat is schrikken met de baby van je vriendin toen.. !! haha vooruit jij mag eerst ach t zal me niet verbazen als ik pas nr 10 word ofzo haha ! eten: hier nu lekker aan de worteltjes LEKKERR ! (gewoon koude ) en dadelijk heerlijke bloemkoolschotel van gister badjasje, ja ik heb ook van die doeken maar vind een badjasje wel heel schattig.. ach voor de leuk en volgens mij is het een wat grotere want staat 0-12 maanden.. beetje aparte leeftijd hihi ! kleindraakje, thanx voor de info.. heb m nu al besteld en komt begin volgende week al ! en heb er nog 1 via marktplaats voor maar 10 euri ook nicee.. dacht Deest..nog nooooit van gehoord haha.. maar heb t gegoogeld en t is ong 45 km hihi
Ik ben heel ontspannen! Heb me voledig overgeleverd aan haar kookkunsten en bemoei mee gewoon nergens mee! Huis is niet schoon genoeg na mijn maatstaven maar zelf daar maak ik me even niet echt druk over... schoonmaakster komt morgen weer @Pindaatje! Ik neem aan dat je ons smst als de beep zich meld toch? @Rosa, dus jij mocht baby vangen? Onze buurvrouw in nl dacht dat ze in de overgang was (had al 2 volwassen zoons) kreeg buikpijn ging naar het toilet en poepte gewoon een dochter in de wc!
hallo meiden, jeetje was helemaal vergeten hoe zwaar het was om voor een kleine humpty dumpty (haar bij naam hihihihi) te zorgen, maar wel op een leuke manier hoor... heb zo beetje alles tussen neus en lippen gelezen en heb eigenlijk geen tijd om te reageren, maar dacht zal even een teken van leven geven aan jullie. dikke knuffel aan alle dames met de laatste lootjes gaat weer...
Ik voel me niet goed ... VK komt hier zo ook even kijken. Vannacht heel veel harde buiken gehad zonder pauze dus echt constant keihard. Ik werd daar ontzettend misselijk van.. Vandaag eigelijk ook weer heel veel harde buiken en nu echt keihard niet meer te stoppen. Ben ook weer misselijk. Dus komt ze ff kijken.
Meiden net een sms van pindaatje!! Bevalling is begonnen! Behoorlijk pijnlijke weeen iedere 2-3 minuten! Lig nu in het ziekenhuis! Xc Pindaatje
haha pindatje is geen voorkruiperd hoor die is de 1e uitgerekend eigenlijk .. Cos succes.. ben beniuewd wat ze zegt..
@Pindaatje, o spannend meid!! Nog ff en je hebt je kleine mannetje in je armen... Succes!! Jij bent officieel de eerste he!! Mist je al op de lijst van Lydia... @Cos, ojee fijn dat ze komt kijken. Hoop dat het loos alarm is. @Aichaatje, dat meen je niet!!!! Je buuf gewoon in het toilet.. is ze heel dik dan? Kan me niet voorstellen dat je het niet merkt. Ik voel haar de hele dag.
En Cos gaat misschien ook vanacht nog even voor....... met al die harde buiken. Ach als de beebs maar gezond zijn en het goed doen. Dames ik wil wel bij de eerste 10 hoor!! Moet morgen om 08:15 in het ziekenhuis zijn dus we gaan vroeg naar bed. Vanmiddag lekker bij moeders in bad gelegen, ga nu nog effe douchen en benen, onderkant en oksels scheren. De laatste dingen in en uit de tas halen en doen en dan slapen met hub. Hoop zo dat het morgen een beetje vlot gaat. Houd jullie op de hoogte via de tablet en anders de sms.
en met me vriendin, ze lag echt net op bed toen dochter eruit floepte compleet. Kreeg allerlei instructies en heb dat ook gedaan was inderdaad heel erg heftig. Maar VK zat nog geen 2 straten verder dus was er in no time. En toen haar man bellen, kom naar huis je hebt er een dochter bij, die was 20 minuten daarvoor vertrokken die geloofde er geen zak van hahaha. De kleine meid is inmiddels alweer bijna 10.
@Rosa, bizar verhaal hoor. Jeetje lijkt me doodeng als het zo snel gaat. Slaap lekker! Ben benieuwd of je morgen of donderdag bevalt. Spannend hoor!