Hallo, Hier ook sinds een paar uur last van kramp onderin mijn buik en harde buiken om de 10 min ongeveer. Was vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controlle en de kleine was al goed ingedaald was ik erg blij mee lekker op tijd namelijk ben nu 35 weken, had al last van indalingsweeien. ik wacht dit even af welke kant het op gaat ben binnen 5min in het ziekenhuis gelukkig
rosa, heel veel suces morgen!!! pindaatje, jij ook succes! cos, spannend, ben benieuwd wat de vk zegt!
@ rosa misschienw ordt jou baby nummer 8 haha pINDAATJE, cOS eerst nog eventjes haha!! dAN Lig ike cht in een deuk!
Vk is net weg. Ze heeft bloeddruk gemeten die was voor mijn doen verhoogd. Ik heb het nl altijd erg stabiel. Ik heb ook veel hoofdpijn en ben ontzettend misselijk geweest en met vlagen nu weer. Ze heeft de buik even gevoeld en hartje geluisterd was allemaal in orde. Ze kon goed voelen dat de buik echt hard was en het vervelende is dan dat de beeb heel druk word en dat doet zeer. Ze heeft nog inwendigonderzoek gedaan. Baarmoedermond was al flink verstreken en er is lichte ontsluiting 1 vinger ofzo . Nou zegt dit allemaal niets en hoeft ook niks te betekenen. Maar de buiken houden nu aan mocht het pijnlijker worden dan moet ik gelijk bellen. Anders komt ze morgenochtend nog even kijken naar mn bloeddruk en inwendig. Ik ben heel blij dat ik besloten heb toch te bellen.
@ Cos Het is dus wel al aan het rommelen, nog wel vroeg bij jou hoor... hoop niet dat het 2 weken blijft rommelen bij je...
Ja Vk kon duidelijk merken dat het flink bezig was geweest want vannacht zat ik hier ook al. Toen dacht ik ach wat oefenween. En nu hoop ik ook dat het oefenween zijn en het maar niet doorzet. Ik heb hem liever nog even 2 weekjes langer binnenboord.
ja anders zou ie nog net in het ziekenhuis moeten blijven, zou niet zo leuk zijn Wie schopt mij onder de douche?
hahahahahahahahahah lydia en want2b dan ook nog even vannacht. Cos liever niet, hij is nog wel beetje te klein..
Rosa.. succes morgen! Cos.. fijn dat ze geweest is! hopelijk zakken ze wat af en dat je lekker kan slapen! Juffie.. schop! Ik moet ook, schop even terug! All.. hier vanmorgen gyn geweest en baby checkup was weer goed volgende week dinsdag weer
@ Ukkie SCHOP!! haha ik sms je straks ff ben het helemaal vergeten!! @ Mik Neee, deze meid mag van mij donderdag of vrijdag komen en anders die week erop met een uitzetbevel...
Juffie.. dank je ik zie je sms wel verschijnen Mik.. ja zeker wel.. en tijdens de bevalling gaan ze het goed in de gaten houden. Dat is een fijn gevoel
Ha meiden, even een update hoor! Ben dus bij de verloskundige geweest. Een beetje hetzelfde als wat Cos te horen heeft gekregen: het hóeft allemaal niets te zeggen die harde buiken. Maar.... ze vond het wel klinken alsof het echt aan het rommelen is geslagen. Toch wacht ze pas tot volgende week voor ze gaan kijken of er ontsluiting is en eventueel strippen. Nou... ik ben er ondertussen klaar mee en klaar voor dus laat maar komen!! Het goede nieuws: in één week tijd is de kleine helemaal ingedaald en ligt vast!! Yippie!!
haha.. god god.. lijstje word niet helemaal op volgorder afgewerkt he.. ik ga ook gewoon voor de 19de hoor.. laat die meid nog maar ff zitten. (snappen die beebs niet dat het nog geen september is??)
@Pindaatje: succes!! @Cos: hou je maar lekker rustig, iets langer in je buik kan geen kwaad... @Rosa: succes morgen!!!