aichaatje: das raar.. idd maar ff bellen denk? hier onwijs prut weer.. het regend al weer een tijdje.. ik ga zo nog maar ff kijken of ik een uurtje kan slapen.. net ff bakkie thee gedronken met een ouder vriendin van me, was gezellig, ze heeft zo'n schattig zoontje geweldig! nou meiden verder weet ik het ff niet! tot vanmiddag!
cos.. spannend meis.. afwachten lydia.. he vervelend! enig idee hoe het kan? weer.. het is wel droog maar erg deprimerend.. ik ga er zo ook maar eventjes in. als het goed is komt vandaag Zusje haar naam truitje binnen ik moet trouwens nog steeds terug gebeld worden door de gyn over de temazepam. Mijn eigen HA raadde het ten sterkste af en zou het ook nooit voorschrijvn aan een zwangere vrouw.. dus wordt vervolgd. tot later
ik ben benieuwd hoeveel mensen gaan bevallen met volle maan ze zeggen dat dat ook wel eens uitmaakt (iets met de zwaartekracht die de maan dan uitoefend op de aarde)
kweet t niet ukkie.. krijg er nu ook buikpijn bij .. bah bah.. ga zo maar es doucen lekker warm en hopen dat t wat minder word..
zal ik anders ook nog je buddy zijn lijkt me straf dat we alle 3 op dezelfde dag gaan bevallen mijn meisje moet nog even blijven zitten