ja juffie i know.. daarom doe ik het in delen .. heb al dagen niks gedaan.. word echt krankejorum.. Cos.. ?! VK al geweesT?
lydia even langs de rommel heen kijken en ik weet hoe moeilijk het is maar het moet echt hier straks toch even javel in bad gieten en het badmatje laten weken het is echt te merken dat ik lange tijd niets heb mogen en kunnen doen
Enkels niet gezien, denk dat die verdwaald zijn in het oerwoud. Ben blij dat ik blonde beenharen heb..want dat scheren lukt voor geen meter...
breastmommy, hhahha kan me enigszins zn gezicht voorstellen Grapjas! rinke, mooie auto!! Wij hebben ook een tijdje een honda jazz gehad. cos, ben benieuwd of de vk al geweest is. oh meiden heb sinds gister weer enorml ast van maagzuur.... bah, heb net van ellende maar wat gehaald bij de apotheek: antagel
Potver.... ga ik de was ff ophangen... kom binnen ... heeft ze soep over "schone" fornuis laten koken en is mijn dochertje op de salontafel komkommer met haar kookspullen aan het snijden... schoongemaakt hier......... GRRRRRRRRRRRRRRRRR niets meer van te zien....
hier groeit mn haar echt TE hard.. elke dag scheer ik mn oksels en mn benen haha t idee dat ik moet bevallen met die prik benen ! scheelt dat we hier in bad moeten doucen kan ik daar mn benen op zetten om te scheren
Ik durf het eerste half uur mijn mond niet meer op te doen... want ik ben bang dat ik nu ga schreeuwen! Schoonzusje kan toch wel 10 minuten op haar eten en mijn kind tegelijk letten??? sjongie!!! En waar betaal ik die schoonmaakster nou voor als het een uur later toch weer goor en vet is!!! Soooo das dr uit
Schoonmaken hahaha die hele week met de zelfde doek! En het was toch schoon vandaag... morgen of overmorgen weer met geluk Ik ren er voorzichtig achteraan!
Doe maar rustig aan, gooi het er hier maar lekker uit! Heb ook al probs met m`n schoonzus, die zou de kinderen een ochtendje meenemen nadat ze nooit een poot uitsteekt, maar wel hulp aanbied.. Woorden, geen daden. Toen ze de dag daarvoor niet antwoordde aan de telefoon wist ik alweer hoe laat het was...Ze woont verrekt 5 min bij me vandaan en heeft geen kinderen. Dus ik kon echt een paar dagen niet met haar praten, was laaiend! Nu praat ze nog steeds niet met ons..Verwend snotjonk, maar als zij hulp nodig heeft of wil eten weet ze ons huis in een keer wel te vinden!!
Ben ik blij dat ik lekker mn schoonfamilie op een laag pitje heb haha! Kan je je er ook niet aan irriteren