Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd. Ik heb niet alles bijgelezen, want daar was het wel een beetje veel voor. (Nou ja, moet ik me ook maar braaf regelmatig melden he) Jolan: veel succes morgen en ik hoop dat je toch iets kunt zien op de echo
Goedemorgen dames, Net naar de dokter gebeld, ik kan vanmiddag terecht om 20 over 4. Assistente vroeg me wat ik mankeerde en ik zei "ik ben zwanger" ooooh zei ze met een glimlach, (hoorde ik gewoon door de tel) Nu moet ik de fertiliteit-arts nog bellen, want als ik nu niet zwanger was, ging ik echt de MMM in. Maar haar moet ik dus bellen dat ik uit het systeem kan Ben zo blij Kan het nog steeds niet geloven. Ik zie dat hier veel mama's zijn die al meer kinderen hebben, dus als ik vragen heb, dan vraag ik het jullie. Tis allemaal zo nieuw voor me Dikke knuf
Wat fijn Whitney! Wat een heerlijk begin van de week! Alle nieuwe dames: gefeliciteerd en welkom! Hier nog een hoop onzekerheid. Heb met m'n vriend afgesproken om pas over een dag of 4 te testen om te zien of t streepje donkerder wordt. Vloei overdag een beetje en snachts niet.. Zitten geen stolseltjes in, maar het is wel helder rood. Heb t idee dat het bij activiteit erger wordt. Ben verder nog steeds erg misselijk. Ging gister bij m'n schoonouders eten en moest moeite doen om goed te eten. Toetje wat ik normaal erg lekker vind, kreeg ik echt niet naar binnen, alleen de geur deed me al gruwelen, maar gezegd dat ik geen trek meer had, want ze weten het nog niet Ook last van m'n borsten met af en toe een soort steek. Herkennen meer dames dit?? Fijne dag dames!
Whitney Wat ga je bij de ha doen dan? Die kan weinig doen nog toch? Of doet hij nog een zwangerschapstest? Gaaf hoor dat je nu niet de mmm in hoeft!!! Gewedig!
Hey meiden, Ik las iets over misselijkheid.. hier ook de hele dag door, jak. Jolan25: Spannend dat je vandaag een echo krijgt. Ik ben benieuwd of je iets ziet. Ik zag bij 5.4 weken een ringetje maar of dat bij jouw ook zo is weet ik niet. De echo met het ringetje staat bij mij in m'n album Lottie: Ik heb even naar je temp-kaartje gekeken en jij bent 21 september uitgerekend. Je moet v.a je ei rekenen en daar nog 2 weken bijtellen Adora: Ik zou ook even bellen hoor of je eerder mag, scheelt misschien al wat voor je eigen gemoedsrust. Ik wilde bij deze zo laat mogelijk (heb grote kans op bbz en vorige keer ook al zo vroeg 5.5) Ik kreeg een afspraak bij 6.2, dat is het uiterste bij mij. Nu verloor ik vorige week bloed en moest ik toch eerder.. heb nu een echo bij 5.4 gehad en een ringetje met hartje gezien! Whitney: Wat fijn dat je nu toch niet naar de F-arst hoeft Isis: Jakkes zeg, nog steeds bloedverlies All: Gister opgegeven voor MvM, ben benieuwd wanneer ze gaan bellen maar ik denk af en toe die kannen al te ruiken.. blegh... haha
Hallo allemaal, Na een miskraam ben ik meteen weer zwanger, althans volgens de test. 26 januari is een echo gepland om te kijken of er iets zit. Ik ben dan waarschijnlijk begin september ergens uitgerekend. Ik vind het moeilijk om nu al blij te zijn, ik houd liever wat afstand na die eerste tegenvaller... Snap trouwens niet hoe ik mijn ticker bij dit bericht krijg...
Sterre Ik dacht idd zelf ook de 21e nu. Thanks voor het kijken. Wauw, gaaf dat jullie weer spontaan zwanger zijn geworden. Hopelijk een goede zwangerschap. Whaaaaahahaha nu je het zegt...als je het over die kannen hebt, dan ruik ik ze ook al!! Ik wil mezelf ook opgeven, maar nu alleen als ze het komen halen denk ik. Heb geen zin om weer elke keer een stuk te moeten rijden (met kind) om die flessen weg te brengen. Ik ga eens op de site kijken... Loetjoe Gefeliciteeerd!!! Spannend hoor, zeker na je mk! Hopelijk gaat t nu wel goed
Loetjoe: Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent geraakt al begrijp ik ook dat je niet blij durft te zijn. Lijkt me heel logisch na een mk Nu heel hard duimen op een plakkerd en een goede echo de 26e! Lottie: Wij zijn zelf ook erg blij met nog een spontane zwangerschap.. van de eerste hadden we nog niet eens durven dromen maar een 2e... onbeschrijfelijk Hahaha ja die kannen Ik zal ze waarschijnlijk wel weer weg moeten brengen maar het is hier nog geen 200 meter vandaan (het verzamelpunt) dus dat vind ik niet zo erg.
Oja loetjoe, je moet je bb-code van je banner knippen en dan bij gebruikersinstellingen in je handtekening plakken.
hoi meiden, bij de gyn geweest en echo gehad. Hij kon nog niets zien, maar dat gaf hij al aan voordat hij de echo deed, dat er waarschijnlijk niets te zien was. En idd, alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Het is nog veel te pril en het is dus normaal dat er dan nog niets te zien is. OVer 2 weken mogen we terug. Ik ben benieuwd of er dan al een kloppend hartje zichtbaar kan zijn....
Spannend Jolan! In ieder geval goed teken dat er een verdikt slijmvlies te zien was! Hoop voor je dat over 2 welen hartje te zien is
Leuk! Ik wil hier ook graag mee komen kletsen want het is hier gewoon goed te volgen. In andere topic gaat het allemaal veel te snel zoals ik van meerdere meiden lees.
Hier is trouwens het vloeien weer gestopt wordt er langzamerhand gek van! Hopelijk blijft t nu ook weg!
Gefeliciteerd mamali! Abbo kan door een berichtje pisten en dan bij meer opties een notificatie in te stellen. Geloof onderaan
Welkom Mamali en gefeliciteerd! Ik hou het daar ook niet bij, dus ik ben er eigenlijk ook een beetje mee gestopt. @Isis, ik hoop dat het nu snel stopt! Wat een onzekerheid.