September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik zal me test zo uploaden.... ik heb ook niet veel kwaaltjes, nooit gehad, maar ze zijn wel nog hetzelfde... toch blijft mijn gevoel goed ;)
    Ik weet niet, vaak laten de verloskundige je gewoon wachten als je geen bloedverlies of krampen hebt... je zou kunnen proberen je echo in week 7 te krijgen (dan moet een kloppend hartje te zien zijn)..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Judibi
    uhh m'n test is lichter;) niet donkerder:(
    ik viel btw niet over je opmerking hoor! Maar had alleen even genoemd dat bv beter is en kv ook prima:). En jij legde toen weer uit hoe je t bedoelde:)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    ben benieuwd naar je test.. Hmm die week maakt dan ook weinig uit denk ik. Vind de wondfo testen sowieso toch raar nu k ze gedaan heb, misschien toch nog kv halen eerst...
    Het stomme is dat je niet altijd krampen hoeft te hebben als t mis is, dus dat maakt mij persoonlijk niet veel zekerder. Fijn dat jij je er alsnog goed onder voelt!

4. Gerlinda

Hier het verschil van een test van 5 weken en 6.3 weken zwangerschap:

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Das best een verschil ja!! Wanneer ga je nu weer testen?

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

wat betreft de testen, wat klote dat de teststreep nu lichter is als eerst. Volgens mij hoeft het niet veel te zeggen, maar ik begrijp heel goed dat je daar onzeker van wordt.
    Lottie, ik zou gewoon de vk bellen dat je zo onzeker bent etc, gewoon iets erger maken. Maakt de vk zelf een echo? Dan kan ze die toch best even doen?

hier is net mvm geweest. Test gedaan, is toch altijd weer spannend. De vorige keer was ik onzeker geworden door die test. Nu dus een super test!!!!!

7. judibi

judibi Bekend lid

lottie: sorry:) las Yep streep donkerder. maar dat was de controlestreep dus. balen meid!

heb trouwens wel meerdere keren gelezen, dat een schommeling in hcg voor kan komen, ook met dat aantal weken en dat het niets hoeft te betekenen?!
    anders vk bellen om te horen wat zij zeggen over hcg dat lijkt te dalen?
    hoop dat het niets is voor jullie beiden niet!

adora: da's wel lichter ja...

8. judibi

judibi Bekend lid

jolan: fijn van de super MvM test:D

9. Gerlinda

Ik test niet meer mijn testen zijn op.. ik heb woensdag rond 12 uur een echo

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    ja ze hebben zelf een echo apparaat. Stomme test ook;)
    thanks voor je reactie!

Judibi
    geeft niet, dacht al dat t door m'n laatste berichtje kwam:)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    oww vergeet ik t nog! Super dat je mvm test zo mooi was!

Adora
    oh okee, das al bijna ja:)

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lottie, dan zou ik gewoon de vk bellen! Gewoon zeggen dat je gek wordt van onzekerheid (beetje erger maken helpt altijd) Dan kan je misschien eerder voor de echo komen. En dan is het wel verstandig om mysterieus te zijn over je termijn ;)

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik woensdag om 11.15... duim jij voor mij, duim ik voor jou!
    Ik ben echt zo onzeker en bang :( de vorige keer kwamen we er bij de eerste echo achter dat het niet goed was :(

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jolan
    vind t wel moeilijk hoor;) vorige zwangerschap nooit gebeld. Bel niet zo snel..mijn laatste menstruatie weten ze al dus ik kan hoogstens 3 dagen verder zijn volgens hun berekening. Als de kleine slaapt bel ik denk ik wel even...

15. Gerlinda

heb jij ook zo'n verschil dan?

de teststreep is idd lichter, maar toch snap ik niet waarom de controllestreep dan wel donkerder is (een heel stuk zelfs)..

Hcg kan niet zoveel schommelen judibi dat is in het begin van zwangerschap, rond je nod ;) HCG zou nu tussen 1.080 - 56.500 moeten zijn... de kruidvattest die ik deed had maar 20 HCG nodig ;)

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Jolan.. super van je test!

Starlady.. ik heb al een keer gepbt moet dat nu nog een x dan?

Lottie.. dat is inderdaad wel een groot verschil maar ook hier is de C streep weer anders.. ik duim voor je meisje

Lichte test.. hier vandaag ook getest.. had er nog 1 liggen.. die lijkt ook lichter dan de vorige test(5,5) en nu 7,1 maar ik maak me niet veel zorgen nog. Ten eerste is die oude ingedroogd en ten tweede is de C streep van de eerste een stuk lichter dan de C streep van die van nu waardoor het ook weer anders kan lijken. Ik zal hem zo wel even uploaden.

17. Gerlinda

Fijn dat de test superrrrrrrrrrrrrr was :):)

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    wat denken jullie?

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    volgens mij is mijn verschil wel minder groot ja. Maar hoe donkerder de teststreep hoe lichter vaak de cstreep is en andersom tot op zekere hoogte;) dus dat is niet zo gek.

Hmm dat vh schommelen dacht ik dus ook al...balen

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ukkie
    die testen waren niet van mij;) van adora. Maar ik zal
    mijne straks plaatsen. Jouwe zien er mooi uit

Deel Deze Pagina