Adora De linker streepjes zijn de tesstrepen trouwens... Ik had ook gezocht en vond hele wisselende verhalen, maar geen foto's helaas. Misschien jij wel. Heb btw nog niet gebeld.. edit: ik zeg dat wel heel leuk van die strepen....maar weet t niet meer zeker haha, ik ga ff kijken wat de teststreep is oja...net ff getempt, 37.7. Prima voor smiddags als ik zwanger ben
Lottie, hier een positief verhaal voor ons: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/245490-stom-weet.html Ze deed een test met 9 weken zwangerschap en die test is lichter dan die van 3 weken ervoor
Adora ja klopt. Weetje...ik had ongeveer vanaf 3w5d t/m 4w4d steekjes in mn bm (niet elke dag) en daarna vrijwel niet meer. Maar nu dus sinds een half uur de hele tijd steekjes/ lichte pijn scheutjes. Grrr, wel toevallig...irri ow ik ga het topic even lezen
Adora Moet zeggen dat het verhaal niet echt vergelijkbaar is...zij was al 9 weken zwanger. Dan heb je het hoogtepunt in je hcg al gehad...
Ik ben blij dat ik hier thuis geen testen meer heb liggen! Ga ook echt geen testen meer doen, bang dat ik er alleen maar onzekerder van word :x en onzeker ben ik toch al liep ik hier gister nog te zeuren dat ik zo misselijk was, vandaag is het ineens 'pats-boem' over en heb ik nergens last van.. maak me hier nu ook weer druk om. vanmiddag de echo, dan weten we meer.
mamavanbrandon Maar jij hebt iig vandaag nog een echo Das wel fijn. Hier nog 2 weken in onzekerheid zitten ben ik bang
ja, twee weken onzekerheid is vreselijk! ik zal voor je duimen. ga je nog een test doen van kv ofzo of helemaal niet meer testen nu?
lottie en adora.. ik las net ook op een ander forum het volgende: Probeer je daar niet druk om te maken meid. Rond deze tijd is je hCG-niveau zoooo hoog dat t voor een test op een gegeven moment TE hoog is om nog te detecteren zeg maar. Snap je wat ik bedoel? En rond een bepaalde tijd neemt t sowieso weer wat af waardoor een test lichter kan worden weer. Ik snap dat je je druk maakt (zou ik ook doen) maar het zegt echt niks.. Dus dat beurt me ook wel weer op MamavBrandon.. succes vanmiddag.. spannend hoor! All.. nou dat schopje heeft geholpen.. de hele bovenverdieping is klaar incl de badkamer, dwijlen en de ramen aan de binnenkant Nu even zitten en dan zo beneden
ukkie Hmm...zou dat kloppen? Vind t een rare beredenering haha. Maar gelukkig stelt het jou wel gerust
Lottie.. haha ik heb geen idee.. het enige wat nu echt telt voor mij is wat de VK gezegd heeft.. Ik ga me er nu ook maar niet meer druk over maken anders worden het 6 lange dagen wachten Ik ga eten en verder met beneden tot later!
Wat een onzekerheden allemaal he. Lottie, ik zou het ook echt niet weten, ik durf ook al niet meer te testen. Mijn eerste test was 7 jan, ik heb daarna nog getest op, 9-1, 10-1, 13-1 en 17-1 ik dacht eerst ik doe afgelopen maandag ook nog 1, maar omdat ik toen wat bruine afscheiding had, durfde ik niet meer. ik heb er nog 3 in de kast liggen, maar ik doe geen test meer. Daarbij heb ik wel volgende week dond mijn 2de echo. dat is echt wel balen dat jij nog 2 weken moet wachten. Meiden die vandaag de echo hebben, succes. Hier, Ik heb me een kaarsje aangestoken en gezegd dat het hartje van mijn kindje sneller moet gaan kloppen en heb daar de echo foto erbij gezet, hopelijk helpt het. heb in ieder geval lekker lang kunnen slapen, deze 3 dagen maar eens rustig aan doen en ook wat in het huis doen hahah. Denk dat ik ook een schop onder mijn kond moet krijgen
Mijn man neemt vanmiddag een kruidvattest mee, die doe ik zondag en eentje dinsdag... ik wil graag weten of er nog hoop is op een goede echo woensdag Ik las dat HCG tussen tussen 10 en 12 weken op z'n hoogst is.. vanaf 12 weken pas gaat afnemen. Zondag zie ik dan of mijn testje weer lichter of donkerder is...
Whitney Dank je...idd balen dat ik nog 2 weken moet wachten. Pff, die steken in mn bm maken het er ook niet beter op nu...net even broek geloerd en gelukkig (nog) geen rare dingen... Hoop voor je dat het kaarsje helpt Adora Ik ga straks ook maar een test halen denk ik...al ben ik bang dat het niet veel zekerheid gaat geven...