Ohhh vervelend al die onderheid zo. Ik heb geen testen meer in huis, heb dinsdag m'n laatste kv gedaan en dat was een knaller Lees vanalles over echo's....ik wil ook een echo moet alleen nog ff bijna 3 weken geduld hebben Heb nu ff het rijk alleen, is maar heel zelden dat ik alleen thuis ben...daar ga ik nu dus ook ondanks m'n verkouden kop gebruik van maken en ff stevig aan de poets.
Ik ga ook niet meer testen hoor. Ik zie het donderdag wel op de echo en die is gewoon helemaal goed Marlies.. geniet ervan! Hier klaar met boven en beneden.. zo maar eens een powernapje doen aangezien we vanavond de buren krijgen en dat nog weleens een latertje kan worden
Ik ben wel bang hoe mijn ouders gaan reageren. Mijn moeder schrok bij de 3e al, ze denkt dat ik het allemaal niet aankan. Ze moest erg aan het idee wennen toen, zal dus nu helemaal wel schrikken zijn. Kim: Welkom! Fleurtjes: Bedankt. Hij heeft nu nog steeds koorts, 39,7. Blijft ook hoesten. Slaapt veel. Rinke & Denise: Fijn dat de echo's goed waren! Gisteren waren we in de stad (mijn zus/mijn moeder/ik), lopen we langs een wonkel met positiekleding. Zegt mijn zus: Ik heb gedroomd dat je dat ookweer nodig had! Heb haar alleen maar dom aangekeken en wat gelachen. Wist verder niet wat ik er mee aan moest, hihi. Gelukkig gingen ze er verder niet op door.
Ik las een paar goede verhalen van meiden die rond 6 of 7 weken ook een lichtere test hadden en toch erna een goede echo en kloppend hartje.. Een meid had met 5 weken het laatst getest en met 7 weken de rest opgemaakt (3 kruidvattesten) op alle drie waren de strepen heel anders, dus donkerder en ook lichter dan die van 2 weken terug.. Mijn man heeft 4 testen meegenomen (2 stuks 2v5euro) ik doe ze alleen met ochtendurine.. Na een goede echo test ik niet meer, maar voor nu wil ik even meer duidelijkheid, ach.. mijn gevoel is nog steeds goed over deze zwangerschap, dat is heel anders dan bij de miskraam
Waarom testen jullie eigenlijk nog?? Ik weet en voel gewoon dat ik zwanger ben en vertrouw er gewoon op dat het goed is, en anders zie ik dat wel maandag op de echo... als je niet meer ongesteld word of geen bloeding hebt dan lijkt het mij dat je gewoon nog zwanger bent. En als je niet test dan heb je die onzekerheid niet of een testje te licht ofzo is.. ik heb er in ieder geval nooit meer aan gedacht om te testen. Gewoon lekker niet meer testen!!!!! oftewel proberen...het niet meer te doen
lottie & Adora: wat een onzekerheid zo ik hoop dat met jullie echo's zal blijken dat het allemaal nergens voor nodig was! adora: succes met je testen. hopelijk krijg je er geruststelling van! Lottie: jij ook met je testen! maarrrrrr...dit is ook precies de reden dat ik niet meer heb doorgetest, uit angst om dit soort onzekerheden. nadeel is alleen, dat als je dat WEL hebt gedaan, het je niet meer loslaat en je wel door moet testen om te proberen die onzekerheid los te laten inge: haha, grappig dat je dat zo voor je voeten geworpen kreeg mamvanbrandon: succes met je echo/ hoe was de echo?
Dankjewel! De echo was goed, het was allemaal nog heel klein, maar er was wel een knipperend stipje te zien! Ben 3 dagen terug gezet, nu dus 6 wkn en 2 dagen zwanger. Dit snap ik niet helemaal, want mijn eisprong weet ik precies wanneer die geweest is.. Vroeg nog of het van een late innesteling kon komen maar volgens de arts heb ik toch echt mijn ei later gehad
Ik had de testen nog liggen en wilde ze opmaken... ipv zomaar weggooien Ik heb een miskraam gehad, daarom ga ik er niet meer vanuit dat een zwangerschap zomaar goed gaat... Nu heb ik nieuwe testen omdat ik wil kijken of die nog lichter worden of juist positiever, woensdag een echo... maar door nu toch nog te testen wil ik weten of ik nog hoop mag houden voor de echo Als de echo goed is dan test ik niet meer, als ik nog over heb dan gooi ik ze weg. Ik heb de test nu eenmaal gedaan en kan het niet terugdraaien.. Ik wil het gewoon zo, ik wil nl weten wat mij te wachten staat positief of negatief
mamavanbrandon, ik werd bij mijn dochter ook 2 dagen terug gezet terwijl ik precies wist wanneer mn eisprong was. Op een latere echo bleek idd toch dat mijn datum klopte. Met 6 weken kunnen ze nog niet heel precies het termijn bepalen.
Fijn dat je echo goed was en je zelfs het hartje hebt gezien Heb je een foto??? Zeker kan je innestelling later zijn, die is tussen dag 5 en 10, dus een heel verschil maar het kan ook dat je bij de volgende echo weer vooruit wordt gezet, want het meten van de kleine hoeft ook niet nauwkeurig te zijn geweest (ik zou je eigen berekening aanhouden) het hartje begint meestal tussen 6 en 7 weken te kloppen, je kleintje is lekker snel
okee, ik begon me al zorgen te maken dat er dan mss iets niet goed zou zijn met het kindje omdat het te klein werd geschat, maar het komt dus vaker voor! Ik heb foto's, maar kan ze denk ik pas zondag scannen bij mijn broertje op de computer.. Dus die volgen nog
mamavbrandon.. Super van de goeie echo! Hier ben ik bij onze dochter een week terug gezet de hele zwangerschap terwijl ik zeker wist wanneer ik mn ei gehad had.. bij mij zeiden ze dat het wel met de innesteling te maken kon hebben apart. Ach je helpt een knipperend stipje gezien super! All.. wat eten jullie? Hier pannenkoeken! Heb er zin in
Haaai! Wilde testen halen, maar niet gedaan...twijfelde. Inge s oef wat n toeval!! Je ma zei dus niks? Jammer hè dat je t niet gewoon kan zeggen zonder er bij na te hoeven denken!? Adora bedankt voor je info!! Fijn om te lezen. Ik heb dus geen testen. Wilde met manlief naar de stad maar hij is moeee, had ik ze toch maar zelf gehaald alvast Aude heb ik al verteld omdat ik ze toch nog had liggen Mamavanbrandon goed nieuws!!! Je kan wel later een innesteling hebben gehad hoor!!! De een heeft die na 5 en de ander na 10 dagen pas! Enne het is goed zolang er niet meer dan een week verschil in de berekening en de echo zit werd mij toen verteld
Wij eten chicken tonight, omdat ik moe ben... ach ja, we eten iedere dag al bijna verse groente en aardappels, vlees, dus moet een keertje kunnen
Lottie, je kunt ze morgen halen en ook zondag testen, net als ik... mijn man heeft 2 verpakkingen meegenomen, 4 testen dus, maar ik wil nog maar 2x testen, dus ik doe uit 2 verschillende pakjes zondag en dinsdag de testen (kan ik gelijk het verschil zien bij 2 verschillende verpakkingen) Uit een ander topic, 2 meiden hadden het ook, rond 6 weken dat de testen lichter waren opeens ze zijn nog steeds zwanger