September mama's 2011!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Madeliefje1987, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dromen
    jaaaa vreselijk! Nog erger horror dan normaal hihi

2. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ja he, heb hem gehad als vk met ons meisje en nu opnieuw. Hij weet van alle mk's en was heel medelevend inderdaad.

Die CB met indicator is echt een indicatie. Wat heb het Jan nog wel even gevraagd, is het er eentje.

Dus hihi zal bij jou ook wel zo zijn... Nog even en t is 8 februari...

3. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Super voor je starlady, is toch een gruster gevoel als je het gezien heb.
    Maar 8 feb duurt nog best lang hoor hahahaha.
    Hier wil ik het dus ook pas in de week van 16 feb gaan vertellen maar weet niet of dat gaat lukken.
    Zat net op hyves toen er 2 klasgenootjes van mn oudste kwamen met de vraag of ik zwanger was (appart van elkaar)
    Blijkt dat er gisteren een moeder (die het niet eens kan weten:( want daar praat ik niet eens mee) het gezellig verteld heeft aan ze. Snap zowiezo niet dat zoiets aan meiden van 10 jaar verteld word zonder dat het eerst aan mij gevraagd word of het wel waar is.
    Maar het ergste is dat haar vriendin er ook bij zit en dat is een soort nichtje van mn man (surinaams dus moeilijk om uit te leggen maar alles is geloof ik familie:() maar die gaat ook heel goed met mn schoonzussie om, dus grote kans dat die het van de week ook al weten en die zeggen dat gelijk door naar mn schoonouders natuurlijk.
    Dus ik baal als een stekker:x.
    Heb dr gelijk een mailtje gestuurd waar het vandaan komt.
    Ben echt het gesprek hier in dit klote dorpje want ik kreeg donderdag ook al te horen op het schoolplein dat mn man al een tijd bij me weg is en dat ik dus een alleenstaande moeder ben.
    Wist ik dus ook niets van whahahaha (voor de duidelijkheid is dus ook niet waar)
    Middagstukjes doen bij mij wonderen dus savonds kan ik heerlijk genieten op de bank of pc.
    Iedereen fijn weekend en fijne zondag

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Becky, wat irritant dat geroddel op het schoolplein... pffff.. niets van aantrekken meis, komt heel vaak voor ;)

5. Gerlinda

Hier weer een test gedaan (eigenlijk 2 uit verschillende verpakkingen) :D:D de controllestreep is donkerder dan de teststreep, beide testen zijn heel verschillend..
    Ach ik denk dat die dingen het niet meer kunnen meten, we maken nu zoveel HCG aan ;) ik heb vertrouwen in de zwangerschap ;)
    Dinsdagmorgen doe ik de laatste 2 en woensdag krijg ik de echo al :):)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Adora
    misschien is dat t idd wel;). Komt goed:)!!

7. Gerlinda

Weet ik :D:D:D
    Die testen draaien helemaal dol van ons HCG :p

8. Whitney

Whitney Actief lid

7 dec 2010
    198
    0
    0
    woonbegeleiding
    Limburg
    #2208 Whitney, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    Dat denk ik ook dat ze helemaal dol draaien :D

En trouwens als ik hier wil `zeuren` dan `zeur` ik hier he, ik zit bij dit topic, zodat ik mijn hart kan luchten, omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten en nog allemaal erg vroeg zijn.
    Maar nu even geen gezeur ;)

Dadelijk komt mijn moeder op bezoek en ik wil het haar gaan vertellen, kan het gewoon niet meer voor me houden.
    Wilde het eigenlijk na de volgende echo doen, maar ik vind het wel fijn om er met mama over te kunnen praten.
    Vriendlief gaat ermee akkoord, dus dat is wel fijn. Alleen jammer dat hij er niet bij is, maar ja.

Ik ga me dan ook maar eens snel douchen, anders ben ik nog te laat hahahahha.

O ja nieuwe dames welkom.

En Strarlady super van je mooie echo en wat een super lieve Jan is het.:D

Knuf

9. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    pfff hier wat bruinverlies vanmorgen :( daar word ik pas onzeker van :(

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Pfff dat is wel heel vervelend, ik hoop dat het verlies ophoud en dat het oud bloed was

11. Gerlinda

Spannend meis, ik ben benieuwd hoe je moeder gaat reageren.. en of ze het aan zag komen dat ze oma gaat worden :D:D
    Een fijne middag :)

12. Gerlinda

Hopelijk blijft het hier bij... bruin is oud bloed en komt vaker voor... ik snap je onzekerheid, gelukkig krijg je komende week de echo ;)

13. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen!

dromen: neuh, valt mee eigenlijk. ik heb wel iets anders akeligs...een kleine 2 jaar terug zegt mijn zoon vanuit het niets in de auto tegen me: mama als ik er niet meer ben, dan krijg jij nog een kindje. gruwelijk, zo als ik daarvan schrok en ja, natuurlijk spookt dat van tijd tot tijd (vooral 's nachts) wel door mijn hoofd brrrrr. ik wil hem voor geen goud kwijt, mijn moppie:(

loepie: bruinverlies kan inderdaad nu van verschillende dingen komen hoor! misschien een moeilijke stoelgang gehad, of van het vrijen...sterkte meid, die onzekerheid is killing, maar het hoeft niets te zijn hoor!

whitney: vertellen is leuk!!! veel plezier:)

becky: wat naar:x sommigen hebben blijkbaar echt niets anders in hun leven dan roddelen over anderen! ik zeg altijd: leven en laten leven, iedereen moet zijn/haar leven indelen op de manier waarop hij/zij daar gelukkig van wordt, want het is tenslotte JOUW leven! maar dit is wel K*T!

adora: dat moet het zijn! en zolang jij je echt zwanger voelt, dan is het ook zo!

hier vandaag verjaardag van hubbie! fijne dag verder allemaal!

p.s.: zullen we het zeuren verder gewoon weglaten? het is duidelijk:) gewoon weer over onze kwaaltjes, onzekerheden en elkaar steun geven!!

14. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    meiden, misschien wel een heel stomme vraag hoor..
    Maar, is klaarkomen slecht voor het vruchtje/de zwangerschap?
    Dit in verband met het samentrekken van de baarmoeder? Kan het vruchtje hiervan loslaten?

Zit een beetje in de stress nu!

15. judibi

judibi Bekend lid

nee hoor mamavanbrandon! je baarmoeder voel je gewoon wel duidelijker samentrekken nu door een hoogtepunt, maar je kindje blijft lekker zitten waar hij zit! niet druk om maken!!

16. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    Okee, bedankt! Durfde het hier bijna niet te vragen maar maakte me er toch druk om haha :)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mamavanbrandon
    gewoon blijven vragen;) vind t helemaal niet gek dat je daaraan denkt! Ik weet dat seks geen kwaad kan, maar zelf
    vind ik t ook nog geen prettig idee hoor;)

18. Gerlinda

Mamavanbrandon, wat de andere meiden ook al zeiden... het kan echt geen kwaad (bij de zwangerschappen van m'n zoontjes, deden we het wanneer we zin hadden en dat is heel vaak... van het begin tot einde zwangerschap) ;)

19. Gerlinda

Judibi, wat erg dat je zoontje dat zei 2 jaar terug... ik snap dat je er nu veel aan moet denken.
    Misschien was het op dat moment een soort angst van hem..

20. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ola, zijn er hier ook meiden/dames die wanneer ze in hun tepel klijpen (auw) er een druppel geel/wit vocht uit komt? Dit is namelijk de enige 'klacht' die ik nu nog heb. Morgenavond heb ik mijn 2e echo, ik hoop zo dat alles in orde is.

Deel Deze Pagina