ik ben ook moe!!! Echt niks voor mij en kan t ook niet echt accepteren... Gister zelfs smiddags in bed gelegen.... Volgends mij voor het eerst in mijn hele leven... haha. verder alleen pijnlijke borsten ( had ik bij mijn eerste zwangerschap niet ) en ontzettend rommelende darmen! Heel fijn haha .@ becky.. Ik zou het ook eerder vertellen. als ze het niet goed op vat zit je daar mooi te kijken. Ik weet niet hoe jou moeder is.. Ik kan me voorstellen dat als je het op de 9 maanden beurs zou vertellen dat ze zich best onprettig zou kunnen voelen. Of ze blij is of minder... ze zal zich niet helemaal laten gaan ivp alle mensen om haar heen! ( Mijn moeder zou dat nooit doen haha.. misschien jou moeder wel) FIjne avond dames!!
Gisteren grote paniek hier thuis. 's Avonds ging ik naar het toilet en ja.. bloedverlies! Helemaal niet veel, enkel bij het afvegen maar natuurlijk dacht ik onmiddellijk aan het ergste! Een uurtje later nog eens naar het toilet en was bijna niets meer, toch maar de huisarts gebeld. Zij stelde me gerust dat het wel niets zal zijn maar dat het 2 kanten op kon! Zou het een miskraam zijn, zou het bloedverlies al snel moeten vermeerderen volgens haar en met krampen! Binnen maximum 24 uur zou het bloed vermeerderen en zou het vruchtje al moeten komen! Gisterenavond rond 21 uur nog eens naar toilet gegaan en niets meer. Deze nacht zeker een 5tal keer gegaan om toch maar te checken.. niets! Deze morgen gelukkig niets meer en heb ik gewoon weer last van witverlies! Gelukkig maar.. Gisteren had ik erg veel geschrik maar ben nu toch wel gerustgesteld dat het goedkomt! Wat denken jullie? Pfff.. was me dat een dagje!
Lisa snap dat je schrok, maar t klinkt nog steeds erg hoopvol als t maar 1x een beetje bij afvegen was. Komt vast goed!!
ooh lisa dat is schrikken.. Gelukkig is het alleen bij dat beetje gebleven. Denk dat het helemaal goed komt!!!
Das idd schrikken Lisa! @ Moe: hier ook, en zere tieten, en rommelende darmen en misselijk etc etc....bij m'n dochter nog geen dag misselijk geweest toen
mijn moeder is pas oma geworden van de kleine van mijn zus, daarom wilde ik het eigenlijk eerst nog niet vertellen. maar mijn moeder wist wel dat we bezig waren en dat we bijna in de mmm zaten. dus ze was binnen en ik had haar iets te drinken gegeven en heb het haar direct verteld hahaha. Ze was zo blij, maar heb haar ook verteld dat het hartje iets te traag was en dat ze dus maar hard moet duimen. We hebben het er de hele tijd over gehad, echt leuk
ik nu weer zo belabberd, maar een boterham en iets te drinken doet wonderen. moet zo gaan werken tot 19 uur, maar heb toch echt helemaal geen zin. moet ook nog de hele week, ik merk dat het werk nu ook al best wel zwaar is, maar ja niks aan te doen, dan 's avonds maar erg rustig aan doen en op tijd naar bed. Hopelijk blijft die moeheid niet de hele zwangerschap, want dan kunnen ze me op het einde bij elkaar vegen
afspraken van vandaag heb ik er al afgehaald! die stonden er gister op... meiden ff een vraagje... willen jullie de uitgerekende datum lijst ook elke keer op site?? gr rinke Sanne80: 01-02-2011 3de echo Belly25 : 01-02-2011 Intake vk + 1e echo Loepie : 02-02-2011 1e echo Jvd1 : 02-02-2011 1e echo Adora : 02-02-2011 2e echo en gynaecoloog Ukkie2009 : 03-02-2011 - 1e afspraak/echo 09.15 uur Whitney : 03-02-2011 - 2e echo Smile82 : 03-02-2011 - 1e echo Achiaatje : 03-02-2011 - Echo gynaecoloog Whitney : 03-02-2011 2e echo Dammir : 07-02-2011 2e echo Jolan25 : 07-02-2011 3e echo Jolan25 : 08-02-2011 Intake vk Lottie : 08-02-2011 - Intake + echo Fleurtjes : 08-02-2011 - Intake vk DeniseG1986 : 08-02-2011 Intake vk RoSa2009 : 08-02-2011 2e echo gynaecoloog, 15.40 uur Breastmommy : 08-02-2011 1e afspraak gynaecoloog Becky : 08-02-2011 Intake vk + 1e echo Blike1987 : 09-02-2011 Intake vk Tab : 11-02-2011 - Intake en bloedonderzoek (echo?) Daantje1: 11-02-2011 2de echo 17.00 uur Citta : 14-02-2011 Intake vk Friesland90 : 14-02-2011 Intake vk Judibi : 15-02-2011 - 1e echo 09.10 uur Lisa123 : 15-02-2011 - 2e echo Happy79 : 16-02-2011 12 weken echo Marlies85 : 16-02-2011 1e echo Rinke : 19-02-2011 2e echo, 14,30 uur Marlies85 : 21-02-2011 Intake vk Inge S : 23-02-2011 Termijnecho Inge S : 24-02-2011 Intake vk Fruity : 24-02-2011 1e afspraak vk Rinke : 28-02-2011 afspraak vk Esthertie: 01-03-2011 afpraak vk Friesland90 : 02-03-2011 Echo Whitney : 07-03-2011 2e controle
Hey meiden, Ik vroeg me iets af.... wie van jullie doet mee met moeders voor moeders?? Want dit is namelijk de tijd om je aan te melden.!! Ik heb vanmorgen een aanmeldingsgesprek gehad... ben blij dat ik zo andere vrouwen kan helpen met het vervullen van hun kinderwens. Die bij ons misschien nu wel in vervulling gaat...!! Ik ben benieuwd of jullie ook mee doen....!!??!?! Groetjes Will
Ik heb me 2 weken terug aangemeld via de website en vorige week nog een belletje eraan gewaagd, wou teruggebeld worden maar nog steeds niets gehoord van MvM.
Heb me het weekend niet echt laten horen, vrijdag was best emotioneel voor ons. Ben echt superblij dat het hartje klopte maar ook zoooo vreselijk onzeker omdat het nog zo klein was, zou tussen 8 mm en 1 cm moeten zijn maar was maar 4.5 mm. Volgende week dinsdag 2e echo, en weer maar ik me er best veel zorgen om....... hoop zo dat het nu eindelijk eens een keertje goed gaat!
@Will Ik doe al 2 weken mee met MvM en moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb. @Rosa Dat is wel heel spannend dan, hebben ze je ook teruggewet que tijd die je zwanger zou zijn? Ik heb dit vorige keer namelijk ook gehad..
Hoi allemaal! Ik zou me graag even voorstellen en met jullie club meeschrijven! 19 januari had ik mijn eerste positieve test in handen. Vorige week woensdag heb ik mijn eerste echo gekregen. Ten eerste wist ik niet hoelang ik zwanger was en ik heb ook een vervelende voorgeschiedenis. Op die echo was niks te zien, dus dat was wel vreemd! HCG laten prikken, was prima. Twee dagen na die echo weer een echo gehad, toen was er een fijn vruchtzakje te zien met dooier, zwangerschapsduur 5+4. Goed dus! Nu mag ik de elfde weer om verder te kijken, maar het ziet er allemaal prima uit! Ik heb niet alle 226 pagina's gelezen, dan ben ik heel lang bezig hihi! Maar ik hoop dat ik hier welkom ben! Voel me toch wel een beetje alleen, als enige zwangere hier in de buurt! Liefs van mij!
Nee de vrouw die de echo maakte zei alleen het is te klein over 2 weken terug dan kunnen we kijken of het gegroeid is maar het kan ook helemaal niet goed zijn en een MK worden. De gyn maakte gelukkig afspraak na 10 dagen, schelen er alweer 4 en zei dat ik een week teruggezet kon worden; Was zo emo dat ik vergeten ben dingen te vragen. Ben zwanger dmv IUI, precies op moment van eisprong geinsemineerd dus en toen zeiden ze ook, je zit echt op HET perfecte moment beter kan niet. Dus hoe kunnen ze me dan een week terug zetten en hoe groot is de kans dat het fout gaat?? Ik ben echt zo bang, na 4 mk en 4x IUI hoop ik nu toch echt op een klein beetje geluk. Ben ook als de dood om naar de WC te gaan.